Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amikor először voltam többesben.

Mennyivel másképpen látja a dolgokat az ember amikor már kicsit érettebb. Amíg fiatalok vagyunk csinálunk hülyeségeket, amit megbánunk később vagy nem :) A párkapcsolatban meg főleg sok ilyen szitu van. Azt mondhatom hogy elmúltam 30 mire megtaláltam az igazit és nem csalnám meg. Előtte egyik kapcsolatból a másikba mentem és nem voltam a hűség mintaképe. Akkor más dolgok számítottak és nem mindig csak én tehettem róla. Pörgős voltam, szerettem kipróbálni új dolgokat mind az életben mind a szexben ( azért még most is :). Talán ezért is volt sok kalandom és jártam tilosban. Pl volt barátom de ingatag lábakon állt ez a kapcsolat. Lementem a balcsira dolgozni egy étterembe, ez egy próbatétel is volt, egy a lelkem mélyén már eldöntött kapcsolatnak. Sztem 2 hét nem telt el és a főnököm ágyában kötöttem ki, nem mintha többet reméltem ettől a kapcsolattól sem. Volt köztünk vagy 20 év és nem is tűnt monogám típusnak. De kalandnak fogtam fel, lesz ami lesz alapon.Jó volt az ágyban, mentünk ide-oda, amikor tehettük, nála jobbakat aludtam mint a kollégák szállásán. Azért volt rossz oldala is a dolognak, kolléganők irigykedő tekintete, barátommal telefonon való beszélgetések, azért volt bűntudat is. Szakítani akartam de nem telefonon. Amikor meglátogatott egy hétvégére meglepetésszerűen, már volt  egy vitorlázós programom a főnökömmel. Hezitáltam hogy lemondjam vagy most szakítsak. Amikor az étteremben ültünk a barátommal a szünetemben, odajött a főnököm, bemutatkozott a pasimnak és meginvitált mindkettőnket arra a bizonyos hajókázásra. Nem tudom ezzel mi volt a terve, de végül el mentünk ahol volt még 2 pasi. Az egyik a hajó tulaja volt. Nem igazán sült el jól a barátom számára, aki 20 perc után rosszul lett és vissza kellett vele fordulni. A hajón közölte hogy ő sosem bírta a hajót, de velem akart lenni és azt sem akarta hogy lemondjam. Megbeszéltük hogy felhívom mielőtt kikötünk és ő értem jön. Előtte még elmondta hogy vigyázzak a főnökömmel, mert bár jó arc , szerinte rám van kattanva. Ha tudta volna.... Sajnáltam szegényt amikor ott hagytuk és integettem neki. De be kell vallanom később sokkal jobban éreztem magam hogy nem volt ott. Nem voltam feszélyezve amire lehet hogy rásegített egy finom kis vörösbor is :) Volt belőle rendesen odalent, boros volt a csapat. Nem tudom kinek ártott meg legjobban , de hamar lehorgonyoztunk és elkezdtek meztelenül ugrálni a vízbe. Én csak nevettem rajtuk , mit össze nem tudnak ökörködni már már korosabb férfiak ha isznak. Mint a gyerekek. Mondjuk engem is fejbe vágott a napocska, de jól esett elterülni, napozni. A főnököm rám feküdt hogy lehűtsön a hideg, vizes testével. Majd a többiek követték a példáját :) Poén volt de utólag szerintem a reakciómat is tesztelték. Nem tűnhetem elutasítónak, pedig meztelen feküdtek rám. Na mindegy :) A főnököm átölelt majd elkezdett csókolni. Próbáltam leállítani hogy nem szeretném hogy megtudják a viszonyunkat a többiek, úgy hogy a pasim is itt volt egy pár órája. Enyhén szólva ciki lenne. De abban a pillanatban amikor utaltam rá, már láttam az arcán hogy elmondta nekik. Pfff. Mondjuk őt nem érdekelte, csak nyomult tovább. Hogy vegyem le a fürdőruhámat ha már mindenki meztelen  és én is nudizni szoktam ha egyedül vagyok. Hát mondom ez az: EGYEDÜL. Aztán hogy miért nem mutogatom magam amikor fiatal és csinos vagyok Na a témára már a másik kettő is ott volt és már elindult a szexről való beszélgetés. A főnököm megmutatta velem a melleimet , hogy bebizonyítsák nincs semmi gond a melleimmel. Mint ahogy a legtöbb nő elégedetlen vele, így én is. Be kell valljam , itt kezdett kicsúszni a kezemből az irányítás, már ha volt is nálam. Hagytam hogy történjen aminek történnie kell. Az ital ( na nem akarom erre fogni), fiatal és naiv voltam, de a lényeg hogy hagytam hogy simogassanak, pusziljanak. Innentől kezdve gyorsan történt minden. A főnököm hátra döntött  és jó érzés volt hogy amíg vele csókolózok addig a többiek fogdosnak. Egyikük el kezdett nyalni, miután félre húzta a fürdőbugyimat. A másik megfogta a kezem és a kezembe adta farkát. Elkezdtem verni neki, majd a számba adta, míg a másik belém hatolt. A főnököm a fülembe súgta hogy Na milyen, ezt akartad nem? Arra célzott hogy korábban dumcsiztunk róla hogy kipróbálnám több pasival de hogy ez miatt szervezte úgy hogy a pasimat is meghívja.... Nem is értem. Na mindegy. Részemről spontán dolog volt és élveztem hogy megdugnak. Teljesen kikapcsoltam és rájuk bíztam magam. Mintha tudták volna mi izgat és mi a tabu. Volt egy sejtésem ki árulkodott :) Szeretem ha hátulról dugnak és húzzák a hajam vagy amikor szopok csúnyán beszélnek velem. De akkor még nem próbáltam popsiba és tiszteletben tartották hogy nem ott akarom kipróbálni. Amire emlékszem még így ennyi idő elteltével hogy, átszóltak egy másik hajóról ha végeztek velem, akkor küldjenek át hozzájuk. Hála istenek semmit sem láttam , mert eltakartak. De ez az incidens egy picit zavart, még úgy is hogy gyorsan elmentek mellőlünk. Azután láttam hogy a padon csörög a telóm, akkor kombináltam , ki lehetett az. Szerintem a kis ital is kiment belőlem. Muszáj volt kicsit vadabbul szopnom őket, hogy  rám élvezzenek végre :D Utána én is ugrottam egy fejest a hajóról. Majd letisztálkodva elindultunk haza. Volt még egy próbálkozása az egyiknek. Rárakta a kezem a farkára , nadrágon keresztül éreztem hogy, újra merevedett. De mondtam hogy ennyi volt. Elfogadta és a kezembe nyomott egy névjegy kártyát. Majd hozzátette ha nem lennék elégedett a melleimmel, ő szívesen segít ebben. Plasztikai sebész volt, elég elismert, ahogy később utána néztem. Azóta már elhagytam a számát sajna :D Akkor ezért volt az elején ez a mell téma. Röhögtünk is egy jót rajta. Majd hívtam a barátomat hogy lassan kikötünk. Ekkor néztem meg hogy ő keresett amikor szexeltem. Rossz érzés volt vele újra talizni. Ő tűnt idegennek és akik nem rég azok voltak meg nem annyira. Furi volt.  Másnap szakítottam a pasimmal, a főnökömmel nyár végéig még összejártunk. Ez az én rövid történetem annyit írtam le csak amennyit gondoltam. Nem akartam az aktus minden részét kitárni, vannak részek amire nem is emlékszem. Hozzátenni meg nem akartam. Nem voltam és vagyok egy apáca most sem. El lehet ítélni vagy kritizálni a helyesírásomat, de gyorsan kellett leírnom, amíg a férjem nincs itthon. :D Remélem azért olvasható volt.     

Erika
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: