Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amikor a szerelem közbeszól

A lány kacagva dőlt hátra a széken- ez a pasi nem normális- konstatálta, mialatt újra végigfuttatta szemeit a sorokon. A sokadik e-mail volt már,amit váltottak… a leglehetetlenebb dolgokról, kacagva, sírva, kísértve a sorsot, de örömmel, mert egy volt a hullámhossz. Bár igazság szerint egyikük sem tudta volna megmondani mi kapcsolta őket össze…de nem is akarták.. jó volt úgy és kész.
Aztán hirtelen valami megváltozott. A lány magát hibáztatta: Biztos valami sértőt írtam, vagy mondtam .- gondolta az üres postafiók láttán. És egyre szomorúbb lett, és nem tudta, hogy írjon-e vagy sírjon-e…nem tudta, mi lenne a jó. Hiányzott neki a férfi: a viccei, a gonoszkodásai, és egyáltalán minden, ami hozzá kapcsolódott. Csodálkozva kérdezte néha, tétova, bátortalan levélkékben, hogy: mi a baj…
A férfi csak azt látta, hogy a lány nem a régi. Sőt, igazából mintha egy másik embertől kapná a leveleket. És ritkán írt neki. Persze, hiszen ez nem az a lány volt, akivel szeretett levelezni. Ez valaki más volt…valaki rosszkedvű és számonkérő. Erre nem volt kíváncsi. A régi lányt várta, hogy egyszer majd újra jelentkezik…
Közben a lány magába fordult teljesen, és gyűlölte magát ezért. Kényszeresen és kétségbeesetten kereste a régi közös hangot, de már sohasem találta meg…
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Nincs probléma? Nem baj, gyártunk mesterségesen... Sajnos, előfordul.

ym2 ·
érdekes meközelítés, de teljesen relatív. és sajnálatos módon mindennapos

gyémánt ·
Valós életszitú, nem biztos, hogy tovább kell keresni azt a régi közös hangot...
rollscroll ·
Végem! A nő ébren!
Azt hittem alszik az írónő! Mégis itthon van.
Igazából azt akartam mondani: kezit csókolom! A nevem és a freemail között van egy kukac

:)
szöszke ·
Aludni? Hogy kell azt? Én írónő...maga meg római pápa!
Na ezt kipróbálom! :stuck_out_tongue:
rollscroll ·
Ámen lányom!
Már a kipróbálom!

hogyis van ez.......a szerelem közbeszól

közbeszóltam?

Ez pedig én szoktam lenni: a zöld ugráló takony

:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: