Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álomból valóság

Már egy éve ismerjük egymást, haverok vagyunk, sosem történt semmi köztünk, de amikor aznap délután megláttam a kapunkban, már éreztem lesz valami. Ugyanúgy nézett ki, mint eddig, és az sem volt szokatlan, hogy átjön néha, dumálni, vagy hoz valami filmet, de most mégis valami más volt.
Beengedtem, most is egy filmet hozott. Felmentünk a szobámba és elkezdtünk nézni.
Csak bámultam a képernyőt, de igazán nem tudtam figyelni, most nem. Iszonyatosan megkívántam… ott ült mellettem, farmer volt rajta és egy fekete hosszú ujjú felső, szőke haja bezselézve, de jó lenne beletúrni… legszívesebben odahajolnék és megcsókolnám, vajon mit szólna hozzá? Az ölébe ülnék, simogatnám, letépném róla felsőt, végig csókolnám a felsőtestét, egészen a farmerig, kigombolnám, és….

- Hahó! Hallod egyáltalán amit mondok? Mi van veled?
- Tessék? Bocsi, csak kicsit elgondolkoztam…- éreztem, ahogy pirulok.
- Azt látom. És mi terelte el ennyire a figyelmed?
Ha te azt tudnád…gondoltam, de ezt nem válaszolhatom.
- Semmi különös dolgon – hebegtem – de te mit akartál mondani?
- Hogy nem értem a nőket- és neki kezdett, ajvé helyben vagyunk.
És csak mesélt, mesélt…
Nekem meg azon járt az agyam, hogy mindjárt ráugrok, és ezt észre is vette.
- Te egyáltalán nem figyelsz arra, amit mondok – mondta sértödötten – és elindult a szobám
ajtaja felé.
- Várj! Ne haragudj! Nem tudom mi van velem…álmodozom össze –vissza - szabadkoztam.
Megállt, rám nézett.
- És miről? – még mindig morcos volt.
Jaj, most valljam be, vagy találjak ki gyorsan valamit? Mit tegyek? Zavarban voltam. Mindjárt elsírom magam, nem akarok kínos szituba kerülni…már abban vagyok, nyugtáztam.
Csak úgy cikáztak a gondolatok, nem néztem rá, csak néztem a szőnyeget. Visszaült mellém.
- Valami gond van? – kérdezte.
- Nincs. – válaszoltam.
- Akkor? –faggatott.

Ránéztem, és abban a pillanatban éreztem elvesztem. Kérdőn nézett rám zöld szemeivel, és többé nem tudtam uralkodni magamon, megcsókoltam.
Utána csak néztük egymást, meglepődött, én is magamon. Fel akartam állni, kirohanni a szobából, a világból. Megfogta a kezem és magához húzott, vadul csókolni kezdett, simogatott, először a hátam, aztán a melleimet. Elkezdte kigombolni az ingem, majd egyszer csak megállt a keze. Rám nézett.
- Mit teszünk? – kérdezte, de hangja elcsuklott.

Nah, erre tudnék mit mondani, de inkább megcsókoltam, hogy eloszlassam az összes kételyét.
Lekerült rólam az ing, majd a melltartó, csókolt mindenhol, ahol ért, majd ismét megállt.
Most csak egy puszit adott a számra, felkapott és átvitt az ágyra.
A hátamon feküdtem, ő rám hajolt, és most csak gyengéd puszikat adott a mellemre.
Én is simogattam őt, majd kigomboltam a nadrágját, elkezdtem letolni róla, végig húztam a kezem, akkora már kőkemény féfiasságán. Ő is elkezdett kihámozni nadrágomból.
Lassan lekerültek a ruhadarabok. Rajtam már csak a bugyim volt, rajta meg az alsónadrágja.
Szinte égette a bőröm, ahogy a combomat simogatta. Megcsókolt majd elindult egyre lejjebb.
Apró puszikat kaptam a cicimre, majd a hasamra, a combomra. Már vártam mikor húzza le rólam a bugyit, de nem tette, csak csókolt és simogatott én meg azt hittem mindjárt megőrülök.

Felültem, majd lassan rádöntöttem az ágyra, lehúztam alsónadrágot. Először csak apró puszikat adtam a makkjára, majd bekaptam, felsóhajtott. Egyre gyorsabban csináltam, kezemmel is rá segítettem. Megállított. Megfogott és maga mellé húzott, lekerült a bugyim.
Keze a csiklómat izgatta, már nagyon nedves voltam. Lecsúszott és belenyalt a forró puncimba. Jaj annyira jó volt… az egyik ujjával belém hatolt, de nem hagyta abba nyelvével az izgatást. Nem kellett sokat várnom és a másik ujjával belém csúszott. Éreztem már nagyon közel a csúcs. Kapkodtam a levegőt. Majd elöntött az a kellemes érzés, remegtem. Visszajött mellém, megcsókolt. Éreztem férfiasságát, de nem hatolt belém csak mozgott a bejáratom körül. Rám borult, és akkor lassan, nagyon lassan, szinte centiről centire… majd gyorsabban.

Átöleltem. Nem kellett sok neki, teste megfeszült, majd egy hatalmas sóhaj után, rám borult.
Még nem húzta ki, így feküdtünk pár percig. Szemembe nézett. Lassan csúszott ki belőlem…
Feküdtünk egymás karjaiban nem is tudom meddig, majd elaludtam.
Mikor felébredtem nem volt sehol, elment.
Holnap elméletileg át kellene jönnie, hogy visszaadjam a bátyja DVD-it.
Vajon mit fog mondani?
Vége a barátságnak és mindennek? Vagy elkezdődik valami más?
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andro ·
Szerintem nem rossz történet, olyan kis hétköznapi, ami bárkivel megeshet. Én élveztem, jó ilyeneket is olvasni ezen az oldalon, nem mindig az undormányokat.

Amúgy Crazy, nem ismerlek én valahonnan? Nem vagy pl. AFS-en is fenn? Ismerős a nicked. ^^

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

kajada ·
Túl rövid.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: