Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom

Álmomban egy rejtélyes folyosóra tévedtem, mit ne mondjak elegáns volt és a kialakítása kifinomult ízlésre vall. A folyosó finom karmazsin szín szőnyeggel volt bevonva amint oldalt tükrök foglaltak helyet. Talán egy átjáró a két irodaház között, ki tudja? Ahogy elindultam végig ezen a helységen hirtelen balról egy másik, kissé, vagy inkább nagyon is ismerős hang bukkant fel. Eleinte inkább nem is törődtem vele, de egyszer csak mintha közeledett volna a hang és súgva folytatta tovább:

- Tudod miben lelem kedvem igazán cimbora?!

Inkább nem törődtem vele, nem reagáltam semmit, amolyan védekezésképpen, hogy az a hang inkább elunja magát lehetőleg. De persze nem hagyta abba:

- Nagyon szeretem a fiatal kislányokat cimbora!

Elővettem fülhallgatóm amolyan agyba dugós féle, elhatárolódásképpen, de a hang nem tűnt el, röhögni kezdett.

- Leginkább akkor, ha már nem élnek. - folytatta kéjes, búgó hangon.

Ezeket a szavakat hallva torkomban gombóc lett, megrémültem majd próbáltam picit gyorsítani lépteim, persze csak finoman, persze kezdett érdekelni, ki is lehet a hang mögött, ki is szórakozhat velem? De hiába tettem, a hang nem tágult a közelemből.

- Most is nálam van egy,- mondta - lent a parkolóban. Ha akarod barátom még meg is mutatom neked. - folytatta egyre betegesebb hangon.

Lassacskán összegyűjtöttem a bátorságom, majd ahogy a folyosó vége felé közeledtem, remélve eltűnik majd  a zaklató hang. Mélyen magamban tudtam, hogy nincs itt senki, megkérdeztem hangosan, hogy mégis ki a fene vagy te? Szívem zakatolt már, de meg akartam tudni. Még egy utolsó levegővétel után hirtelen balra fordultam, a hang irányába. Fel röhögött és megkérdezte, nem ismersz meg? Majd egy szempillantás alatt veszett a semmibe, épp ahogyan a folyosó falán véget ért a tükör. Majd egy gyerek hang a fejemben sírva sikítva nekem szegezve mondandóját.

-Kérlek segíts, bánt minket!

Álmomban elájultam, majd a korházban eszméltem fel, ekkor jöttem rá a hang a fejemben én voltam.

 

Eredeti:https://tortenetek.hu/tortenet/a-folyoso/33419

 
Folytatások
2205
Egy székhez kötve ébredtem, nem láttam semmit ugyanis egy vászonzsák volt a fejemen. Eltelt egy kis idő ébredésem óta mikor egy mély férfi hang szólalt meg, olyan harminc akár negyven éves is lehetett.
1735
Pár hét után engedtek csak ki a korházból, addig megfigyelés alatt tartottak, az orvosok értesítették a szüleim mindenről és értem jöttek. Nem tartott sokáig az út és hál istennek a hangok sem voltak már jelen, ez így volt addig a pillanatig mikor kaptam az egyik osztálytársamtól pár átlagos képet.
Ekkor szólalt meg újra.
- Szocializálódj, én segítek benne!
Nem értettem mit akart elérni vele, ezért felvettem a szürke szakadt farmerom egy fekete pólóval és egy sötét szürke...
Hasonló történetek
3336
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3307
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
Hozzászólások
jólélek ·
Az eredeti valóban eredeti volt. Inkább szedáltad volna le magad.
Papucskutya ·
Köszönöm érett gondolataid és értékes kritikád, legközelebb figyelek arra, hogy következő írásom is kielégítse tróger vágyaid :wink:

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: