Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom


Azt álmodtam, hogy élek…
Levelek sürögtek-forogtak, járták egyedi táncuk a megtört őszi fényben…
Anyám talán átkozta a fájdalom pillanatát, a gyötrelmet mivel e világra préselt…
Az ablakon talán kitekintett könnybe lábadt szemmel, elernyedve, elveszve a fátyolos égben…


Azt álmodtam, hogy nem volt szép gyermekkorom…
Tudattalan ragadnak a minták, akár csak a sár a kertben, a kutyával játszva…
Csalódott, frusztrált, sokat sérült, cserbenhagyott ifjú az, ki inkább feledi gyermekkorát…
Ferdülnek egyenesek, görbülnek körök, s ki ismeri a tekervények útját, célját, a mély sötétjébe vesző kútját…


Azt álmodtam, sok nő lett az enyém…
Volt, hogy a lábunk alatt roppanó hó volt a kapocs, volt, hogy a perzselő Duna-parti nap…
Csak álom lehetett mindez, csak valami megtévedt játék… de való bizton nem….
Ekkorát nem tévedhet a világ, a Nő, a Férfi, az Isten… ennyire nem lehet értéktelen a Szerelem…



Azt álmodtam, Apa lettem…
Családdal áldattam, verettem, vagy menekültem belé…
Azt álmodom, gyönyörű gyermekek cseperednek… talán sikeresebb jövő felé…
Talpraesett, életrevaló gének összessége… az Égiek játéka… s az én álmom része…


Azt álmodtam, ihletett vagyok…
Azt hogy talán érdemi leírnom a gondolataim… hogy nem hiába kételkedem…
Levegőm nem szippantom még pár sor erejéig oktalan… s ujjam nem mozdulnak hiába…
Valakinek szól ez az üzenet… valaki bölcsebb, elszántabb, nyelvemet értő, s azt nem kitépni vágyónak…


Azt álmodom, fáj a testem, lelkem…
Sok álomba beleshettem… érzékenyebben, mint hinnéd…
Sok bűnbe, sok jóba, sok csalásba, sok vágyba… temérdek kábításba, csábításba, ámításba…
Azt hiszem láttam mindent. Azt hiszem, ez ennyi. S aki annyira indulni vágyik, annak el kellene végre menni...


Betakarózni, bevackolni magam csendesen, s csak álmodni tovább, mint eddig is…
átszenderülve a világokat elválasztó tengeren...

Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Aurora Irrealis ·
Már miért ne magyarázhatná meg, ha ő így érzi kifejezve gondolatait?!
Örülök hogy olvastatok, véleményeztetek!
Mindenkinek!
Ellenben kötekedni ne kezdjetek itt!!!!

E.K. ·
Nagyon szép. Írj még!
Aurora Irrealis ·
Aminek ki kell jönni, az kijön... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: