Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom és valóság

Hétfő este van és én megint egyedül, fekszem majd le, ezen gondolkodom, amikor az esti zuhany után éppen a testápolómat nyomom a tenyerembe. Még meleg a bőröm, amikor a hideg testápolót végigkenem, a sima lábamon, majd bekenem egyenletesen a karom. Belemasszírozom mélyen a testápolót a bőrömbe, hogy hamar felszívja, a melleimre körkörös mozdulatokkal viszem fel a krémet, gyengéden simogatom őket, issza a bőröm az illatos csodát. Hasamnál tartok, és innen kitérek a popsimra, kicsit megmarkolom, a fenekemet, imádom fogdosni! Mikor már popóm is magába szívta, visszatérek a puncimra, azt is bekenem, idáig észre sem vetem, hogy magam szenvedélyétől is nedves lettem.

Nem akarom unalmasan tölteni ezt az estét! Irányt vettem az ágyam felé, de előtte még elővettem a kedvenc vibrátoromat, mert még szükségem lesz ma rá! Elértem az ágyamig, és ott folytattam önmagam kényeztetését, hozzá kellett nyúlnom a puncimhoz, mert azt éreztem, hogy bizsereg, a csiklóm pedig duzzadtan várja az érintést. Játszadoztam a csiklómmal, miközben ujjaztam magam, és éreztem a lüktetést ami azt diktálja, hogy be kell raknom a puncimba a vibrátort, mert robbanok. Nem is kellett sokat várni a robbanásra, alig mozgattam a vibrátoromat a hüvelyemben ki-be, ki-be, hogy olyan orgazmust éltem át mint ezelőtt soha. Annyira kifáradtam, hogy két perc sem kellett és mély álomba szenderültem…

Különös álmom volt ezen az éjjen, annyira valóságszerűnek tűnt. Emlékszem minden kis rezdülésre, vágyra, mozdulatra. Sötét éjszaka volt, a bőrömön éreztem a nyár meleg leplét, nyugodtan pihent a természet, amikor egyedül sétáltam, csak a zúgolódó tengert lehetett hallani, meg a távolból halk sóhajokat. Nagyon kíváncsivá tett, ez a szokatlan esemény, hogy megleshetem mások intim pillanatát. Maga a gondolat felizgatott, hogy szemtanúja lehetek egy pár kielégülésének. Közelebb merészkedtem. Egy eldugott kis sziklás részen munkálkodott a párocska. Megfordult a fejemben, hogy szívesen csatlakoznék hozzájuk…

A férfi éppen, hevesen nyalta a nőt, aki vonaglott a homokban, látszott rajta, hogy annyira élvezi a férfi nyelvét, hogy a fellegekben jár. A látványuktól annyira felizgultam, hogy ott helyben, magamhoz kellett, hogy nyúljak, velük akartam élvezni, de mielőtt megtehettem volna, a pár észrevett. Ijedtségnek nyoma sem volt, azt akarták, hogy csatlakozzam titkos kis orgiájukhoz. Még ki sem mondtam az igent, amikor a férfi és a nő egyszerre vetkőztetett. Hol a férfi hol a nő csókolt hevesen, mind ketten, engem kényeztettek. A nő törékeny mozdulatokkal, simította végig a testem, a férfi határozottabb volt, férfiassága érzett. Szenvedélyesen, nyalogatták minden kis zeg-zugomat, közösen nyalták a puncimat is. Még a férfi cikázott a csiklómon fürge nyelvével addig a nő mintha a segédje lenne finoman ujjazott. Iszonyatosan élveztem, amikor megszólalt a férfi. Gyere velem, mutatok valamit…

Ebben a pillanatban csörgött az ébresztő órám és felébredtem. Morcos voltam ébredés után, mert nem tudtam meg mit akart mutatni! Remélem ma este tovább álmodom!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

moon-sun ·
legyél részletesebb de amugy nem rossz....... :heart_eyes: :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: