Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 9/2

A történtek után Harte, mert mint kiderült, így hívják, közölte ő ugyan többet nem megy haza, a házsártos, zsörtölődő családjához, ahol senki sem érti meg, és kisgyerekként kezelik. Horta pedig vegye tudomásul, folytatta, ha már elrabolta, magáévá tette, akkor már legyen is a párja!

Nem hagyott időt a tiltakozásra, nekiállt, barlang alját borító több hetes étel, és egyéb maradványok eltakarításának. A frissen lett férfi kedvtelve szemlélte ifjú asszonyát, s közben a jövőt tervezgette. A lány közölte, hogy az ő varázslójuk ismeri az ilyen vizet, és tudja, hogy ez gyógyvíz. Láb és hát nyavalyák gyógyítására használható, és a mágus szerint a termékenységre is kedvező befolyással bír. Kis idő múlva, több rendezkedni valót nem találva, biztatni kezdte a fiút, hogy együtt fürödjenek meg a gyógyvízben, ezzel is megpecsételve az egymásra találásukat. Hosszú loboncos haját megtisztítva, fejét hátravetve a törzsfőnök asszonya is elbújhatott volna mellette, olyan gyönyörű volt. A fiatal fiút, bár nővéreit már többször láthatta hasonló pózban, most mégis furcsa érzés kerítette hatalmába. Vágyakozva bámulta a lányt, amint az észrevéve a figyelő tekintetet, egyre inkább önmagát kellető mozdulatokkal forgolódott az alig több mint embermagasságról aláhulló karvastagságú meleg vízsugár alatt. A lány, amikor elfogyott az általa ismert termékenységi mozdulatsor, intett fiúnak, hogy folytassák ketten a táncot a víz alatt.

Mintegy varázslat alatt álló, olyan kábán lépett a lány mellé a víz alá Horta. Szó sem volt semmilyen táncról. Óvatosan, csak az ujjbegyeivel érintve, végig simította a lány testét, hogy az emlékezetébe vésse a formákat, idomokat, a bőrfelszín simaságát, vagy éppen érdességét, a hőmérsékletének változásait, az izmok rezdülését, hogy élvezze az odaadó női test minden porcikáját. Elidőzött a keblek halmainál, szeretettel birizgálta a bimbókat és környéküket, örömmel nyugtázva a másik rezzenéseit. Megszorongatta a telt csípőt, végig markolászta a csapott vállakat, megemelgette a farizmokat. Jóleső borzongással fogadta a lány viszonzó mozdulatait, amint az ő hátát, mellkasát, és fenekét hasonlóképpen végig térképezték a lány ujjai. Beleborzongott, amikor a lány a heréit emelgette, finoman morzsolgatta. A szerszáma markolászásakor, már kezdtek előtörni az ösztönei.

Egyre gyorsabban, és vadabbul nyúlt a lány lábai közé, simította szét az alsóajkait, masszírozta azok belső felszínét. Vizes ujjaival szaporán be-becsusszant a kisajkak közé is, elidőzve egy pillanatot a nyílás bejáratánál is. A lány fejét a vállára hajtotta, és olyanforma mozdulatokat végzett, mint amikor egy kutya, magasabb kőre felmászás előtt emelgeti a hátsó lábait. Ilyenkor a fiú ujjai szélesebbre tudták tárni az ajkakat, és érezte a nyílás hívogató szétnyílásait is. Felajzva taszította a másik testét a barlang fala felé, hogy megfordítva meghághassa, ahogy a lovaknál is látta. A lány azonban térdre zöttyent, a puha, iszapos, csúszós talajra. Már nyílt a szája tiltakozni a bánásmód miatt, amikor a látóterébe került társa felhúzott íja. A törzse állatainál már látta, hogy azok időnként tisztogatás, vagy ki tudja mi okból, meg-megnyalogatják hímtagjukat. Feledve a méltatlankodást, úgy döntött, kipróbálja.

Amikor a tövénél megfogta, és először végignyalta, érezte a fiú kéjes rándulását. Felpillantva, látta a falnak támaszkodva, csukott szemmel, elnyílt szájjal állni párját. Módszeresen, aprólékosan tovább nyalogatta a merev, duzzadó erekkel barázdált, csillogó felszínű szerszámot. A különösen sima hegyét, kedvtelve körbe kanyarintotta, a végén levő pici lukba a nyelve hegyével belepiszkált. A csillogó cseppek első megjelenésekor felhagyott a nyalogatással, és szájába illesztette az egész gyönyörűséget. Maga sem tudta miért, de ütemesen húzogatni kezdte a végét takaró bőrredőt, és fejét is lassú bólogatással mozgatta, bő nyállal kipárnázva a szinte teljesen kicuppanástól, a teljes befogadásig.

A feje fölött a fiú, egyre hangosabb nyüszítésbe kezdett, majd kisvártatva hatalmasat ordított, és átélte élete eddigi legnagyobb orgazmusát. A lány egy pillanatnyi meglepődés után, folytatta a bólogatást, és tisztára nyalta társát, akit néhány perc múlva, felakadt szemekkel, mint egy alvajárót, kísért a fekhelyhez, és fektetett le, nagy gonddal.
Hasonló történetek
15368
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: