Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 4/2

Egészen pici fényű lámpácska -talán kulcslyuk megvilágító lehetett- világított néha az ágyéka felé és olyankor a sutyorgás is hangosodott. Csak foszlányokat értett belőlük: - Vajon milyen lehet megmarkolni egy ilyet?.... Nem fáj, ha egy ekkora.... Mi jön ki belőle olyankor?...

Egy idő után, amikor valaki azt kérdezte suttogva: - Vajon mi lenne, ha megfognám? - Összeszedte minden bátorságát, férfiasságát, meg mindenét, ami csak volt és szintén suttogva így szólt: - Semmi, csak nyugodtan! Ijedt csend lett, a lámpácska is kialudt, semmit sem látott, semmi sem mozdult. Már az is megfordult a fejében, talán csak álmodta az egészet, amikor egy matató kéz mozgását érezte az ágyneműjén. Meleg kéz érintette félve a combját, s tapogatott fel az ágyéka irányába. A fiúnak elakadt a lélegzete. A kéz finoman óvatosan tapogatva becserkészte az ágyékát, végig simította-markolta a heréit, s lágyan érkezett a szerszám tövéhez. Már szó nem volt vizelésről, csak a kőkemény vágyról nehogy abbahagyja a láthatatlan másik. Ellenállhatatlan sóhaj hagyta el a fiú ajkait, ugyanakkor az ágy mellett állók közül is hatalmas levegőt vett valaki.
- Te megfogtad!? Sumák! Hol a kezed? Halljátok, ez megfogta! -Pattogó ritmusú susmogás hallatszott. Megelevenedtek az előbb még dermedt árnyak, s egyszerre több kéz tapogatózó közeledése érződött az ágyon. A fiú mámoros hangulatban semmivel sem törődve adta át magát az ismerkedő kezeknek. Az első kéz már a bőrredőket húzta hátra, tolta vissza, próbálgatva, hogy bukik elő majd tűnik el ismét a fiú makkja, mire a többi kéz is megérkezett. Négy pár kéz simogatta, markolászta, dédelgette, ismerkedett a falloszával.

Egyre szaporodó és mélyebb lélegzet vétele hallatán az egyik hang azt suttogta:
- Lassan finoman, mindjárt készen van a srác! - Határozottan széthúzták a combjait, hogy hozzáférjenek az egész herezacskóhoz, óvatosan emelgették a heréket, keményen markolták a vesszőt, s finoman húzogatták a fitymát. Rövidesen megfeszültek a fiú izmai és nyolc kéz simogatása közben elélvezett.
- Hova ment?... Milyen a szaga?... Megkóstolod? - Matató újjak törölgették le a hasáról a cseppeket. Egy idő után, hogy senki nem érintette, gyorsan lankadt és visszatért a vizelési ingere is. Felült.
- Kimegyek lemosom magam. - Készségesen álltak félre előle. Felmarkolta törölközőjét, kitapogatta a szappanját és az udvariasan világító csepp lámpa fényétől kisérve kiment a mosdóba. A mosdókagyló elé állva, míg a hasát leöblítette, a falloszát feltámasztotta a porcelán peremre és a vizelést is elintézte. Mikor végzett, sötétben emlékezetből visszaóvakodott az ágyához. Már csak egy árny várta. Letéve a szappant, törölközőt, bevackolt az ágyba és döbbenten látta, hogy a másik is bebújni készül. Furcsának találta a testtartását és csak akkor értette meg az okát, amikor elhelyezkedett mellette, de LÁBTÓL! A melléfeküdt lány betakargatta magát, és a fiút is, és szorosan átölelte a combjait. A srác, Úristen most mi lesz? Érzéssel mereven feküdt. Ahogy a lány elfészkelődött, s hozzásimult, a fiú karjához nedves húsdarab ért. Most döbbent rá: - Hiszen ez meztelen!!

Elszállt minden ijedelme, már tudta mit kell tennie. Oldalra fordulva, szemben a lánnyal, simogatni kezdte a bozontot, a nagyajkakat, finoman, ráérősen. Kis idő múlva a felül levő térd felemelkedett, újabb izgató területeket tárva fel. Buzgón simogatta, széthajtogatta, összesimogatta, a kisajkakat aztán megint szét, s újra össze. Aztán előre, hátra, szétnyitva is, összecsukva is, újra meg újra. Egyre gyakrabban érezte megremegni a combjait még mindig erősen átkarolva tartó testet, amikor az orra megrezdült. Soha nem érzett illat árasztotta el, egy frissen mosdott női test, egy felzaklatott női ágyék semmihez nem hasonlítható párája. Eszébe jutottak gyerekkori kedvenc rajzfilmjeinek képei, amikor a hím figura az illatfelhőt húzó nőstény után liheg. Ebben a pillanatban pontosan tudta mit akartak ábrázolni a rajzolók. Ellenállhatatlan kényszert érzett, hogy egészen közelről beleszippantson ebbe az illatba. Moccant a fejével, a lány segíteni akart, ezért elvétette. A szája tapadt rá a szétnyílt, kitárulkozott kisajkakra. Öntudatlan nyílt a szája és belecsókolt az érzékeny finom bőrrel borított nyílásba, magában meglepődve, hogy sem undort, sem viszolygást nem érez magában. A soha nem érzett íz, a finom vékony bőr, az illatok, a tény, hogy egy lány ágyékában szuszog, teljesen megrészegítette. Bőszen, teljes odaadással, odafigyeléssel birizgálta nyelvével a "tereptárgyakat", fedezte fel a csiklót, mélyesztette a nyílásba a nyelvét ameddig csak beért, szopogatta a finom bőrű kisajkakat. Rövid idő alatt ráérzett a lány reakcióiból, mi is a teendője. A gyorsuló remegések, a lábait egyre erősebben szorító karok, azt jelezték, helyesen cselekszik.

Néhány perc múlva a lány csaknem eltörte a lábait a szorításával, lábszáraival átkulcsolta a fiú fejét és teljes erőből magához feszítette. Utolsó pillanatban tudta a fejét úgy fordítani, hogy levegőt kapjon. A lány jó néhányszor bedöngölte a srác fejét az ágyékába, mire lecsengett az orgazmusa. A fiú az új ízt érezve, feledve a döngölést, újult lendülettel kanyarintotta körbe újra és újra a csiklót, kotorászott a nyelvével a nyílás körül. A lány eleresztette a fiú eddig szorított combjait, s mocorogni kezdett. Mivel az alteste nem mozdult a fiú tovább játszott a nyelvével, szinte ütemre megremegtetve a mellette fekvőt, amikor az ágyékán két tenyeret érzett végig simítani. Hirtelen nagy levegőt kellett vennie, mert a makkján nedves ajkakat és kutató nyelvet érzett. Rémülten merevedett meg. A lány is megállt és várt. A srác tébolyult örömmel érezte, ahogyan férfiassága pillanatok alatt kitölti a lány száját és szinte öntudatlan mámorban bólogatott tovább kidugott nyelvel a combok között. A kutató nyelv gyorsan felfedezte a makkja minden porcikáját, sűrűn be-bekapva, nedvesen tartva azt. A fiú tudata kiürült, elszállt, megsemmisült, totál kikapcsolt.....

Mikor magához tért, egyedül feküdt az ágyban, kimerülve, meghalva, boldogan, ilyen a mennyországi érzéssel. Földöntúli lebegésben aludt el....

folyt. köv.
Hasonló történetek
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Usy ·
pista, azért nem kell lehordani vmit, mert nem tetszik! Bár a stílusodon látszik, hogy nem érettél még meg az ilyen témájú múvekre...

Hát.. tartom véleményem:) még mindig qrva jó:)

jozefa ·
Hát, én csak szerettem volna (szeretnék?) ilyen "bevállalós" csaj lenni.
Naon teccik.
Pá.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: