Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 4/1

Második hete volt úton. Az első napokban még haza telefonált, megnyugtatni a szüleit, hogy jól van és megy tovább. Még gyermekként határozta el, hogy körbe utazza az országot autóstoppal. Most 18 évesen, letudva az érettségit úgy döntött megvalósítja ezt az álmát.

Ha csak tehette nomád körülmények között aludt, hogy minél kevesebb pénzből sikerüljön az út és néhány naponként keresett valamilyen olcsó szállást amikor már a saját szagát is érezte. A szállásokon tisztálkodott, kimosta az alsóneműit és jót aludt. Most is azt tervezte egy őskori teherautó fülkéjében zötyögve, hogy amint beér a városba keres egy diákszállót vagy turista szállást. Az emeleten a 203-asban, az egy tízágyas, kell lennie egy szabad ágynak - motyogta a matuzsálemi korú portás, miután számolatlanul a fiókba söpörte a szállásdíjat. Egy középiskolás diákcsoport vette ki az egész házat, de egy helynek még kell lennie, keresse csak meg - nyekeregte a fiú után a lépcső aljáról felfelé pislogva. Fiatalok kisebb csoportja trappolt lefelé a lépcsőn hangosan vihogva, hogy a pedák elmentek kocsmázni a buszsofőrrel és, hogy hajnalig tán vissza sem jönnek.

A fiú megtalálva a 203-as ajtót, benyitott és visszahőkölt. A szobában lányok egy csoportja kombiné / bugyitól a teljes felöltözöttségig mindenféle állapotban, ruhadarabok szétszórva, nyitott táskák-hátizsákok. A fiú becsukta az ajtót, leballagott az öreghez.
- Bocsánat, melyik szobát mondta? - A öregúr üveges szemmel nézett néhány pillanatig, majd értelem költözött a tekintetébe, a könyve fölé hajolt - 203-as - bizonygatta - Ne hagyja magát, ott még lennie kell egy helynek. - Fölfelé menet eszébe jutott mi lesz, ha most sikítozni kezdenek, mielőtt megmagyarázna a helyzetet. Szerencsésnek találta, hogy mindjárt az ajtó mellett fésülködött egy teljesen felöltözött lány. Zavarát nehezen leplezve dadogta el, hogy a portás ide küldte és most nem tudja hol fog aludni. Mire ezt sikerült kinyögnie eszmélt, hogy nem sikít senki sőt leginkább a kutya se törődik vele. A lány harsányan felordított - Hé, mindenki! A portás ideküldött valakit, hogy van még itt egy szabad ágy melyik az?

A fiú majd elsüllyedt, mert egy pillanatra mindenki rábámult, aztán középről megszólalt egy hang - Ott hátul, amelyiken a motyók vannak. Mindenki visszatért a félbehagyott tevékenységéhez és nem tulajdonítottak több figyelmet sem az ügynek sem a srácnak. A fésülködő még odabökte: - majd lerámolnak róla, ha kijöttek a fürdőből. A fiú lángoló fülekkel szemlesütve botorkált a távoli sarokba és döbbenten tapasztalta, hogy az útjába kerülő mintás meg fehér bugyisok úgy állnak félre, hogy tovább mehessen, hogy még a fecsegést sem hagyják abba. Hátizsákját ölébe fogva leült az ágy szabadon maradt sarkára, s lopva nézelődni kezdett. Felmérte, hogy a bejárati ajtótól legtávolabbi sarokban egy félig nyitott üveges ajtó rövid folyosót takar, ahol két budi, a folyosó végén a hangokból ítélve tusoló található. A klotyó már nagyon aktuális lett volna, de nem mert mozdulni.

Az üvegajtó mögül kilépett egy lány dereka köré tekert törölközővel, két kezében sampon, szappan, fogkefe meg egyéb csiribiri. A fiú tátva maradt szájjal bámulta a gyönyörű feszes kebleket és azon kezdett gondolkodni, hova meneküljön ebből a számára ismeretlen szituációból. A lélegzete is elakadt amikor a lány hozzá lépett - Te fogsz itt aludni? - kérdezte kedvesen. A fiú csak bólintani tudott.
- Megfognád? Elviszem akkor a motyómat. - Az automatikusan kinyújtott kezekbe ömlesztette a pipere holmijait és az egyik táska zippzárját kezdte cibálni.
- Te merre jársz? - kérdezte, közben egy előkotort neylon zacskóból parányi tangát vett elő. - A fiú megbabonázva csak bámult. A lány észre sem véve a srác zavarát, fecsegett tovább
- Mi negyedikesek leszünk és utoljára osztálykirándulunk.
- Te egyedül jársz világgá? - Közben lekanyarította magáról a törölközőt és a tangát igazítgatva lassan belebújt. A fiúban az ágyék háromszögét, a popsi kerek formáját látva tudatosult, hogy egy meztelen szép lányt lát. A fülében zakatolt a vér, kapkodta a levegőt. A lány választ sem várva, fogta a motyóját, törölközőjét és tangában áthuzakodott két ággyal odébb. A fiú döbbenete, ámélkodása és lassan lelkesedése határtalanná vált. Miután a látvány, a helyzet, számára totálisan idegen volt, szeme szomjasan itta a fecsegve tollászkodókon az ismeretlent, a mozdulataikat, a formáikat egyáltalán a létüket.
- Ideadnád a zsákomat? - Riadtan fordult a hang irányába és kis híján felsikított...

Vele szemben egy kb. nyolcvanöt kilós démon állt, hatalmas keblekkel, víztől csöpögő hajjal, egy nyakláncba öltözötten.
- Benne felejtettem a fogkefémet. - magyarázkodott. Miután a srác lassan mozdult, áthajolt az ágyon, rubensi idomaival pár centire tőle. A fiút az ájulás környékezte. Életében nem volt még ilyen zavarban. A debella előszedte keféjét és vissza döngött a tusolóba, vizes tócsákat hagyva a padlón. Nem volt hozzászokva a meztelenséghez, szokatlan volt a közömbösség ahogy kezelték, korábban ezt el sem tudta képzelni. Félve szorította egyre feszülő ágyékához a zsákját és némán ült. Azon tűnődött, hogy megy-e még valaki fürödni, vagy settenkedhet most már ő is. Kis idő múlva, elszánta magát és belopakodott a budira. Többszöri próbálkozás után, a járkálóktól meg-megrémülve sikerült elvégeznie a dolgát. Visszatérve zsákjához megnyugodva látta, hogy a csivitelő csapat az egyik ágy körül ülve előző napi élményeiket elevenítik fel, és vele nem foglalkozik senki. Gondosan előszedegette minden szükséges holmiját, nehogy neki is ki kelljen jönnie a tusolóból. Zavartan, teljesen felöltözve óvakodott be a fürdőbe. Kínosan feszengve vette tudomásul, hogy az ajtót nem lehet bezárni. Levetkőzött, szennyesét zacskóstul a törölközője alá rejtette és az egyik tus alá lépett. Minden nyílása összeugrott ijedtében, ahogy az ajtót nyílni hallotta. Az egyik szobatársa lépett be egy rövid pólóban és bugyiban, maréknyi fehérneműt és kicsi mosószeres dobozt hozva. Rá se nézett, az egyik mosdókagylóhoz állt és nekiállt mosni.

A fiú ráébredt mit felejtett kint. Óvatosan mozogva, hogy le ne fröcskölje a lányt, nehogy észrevegye, hogy már szinte hideg vizet használ, apró mozdulatokkal kezdett mosakodni. Hiába húzta, halasztotta, a lány lassan haladt a mosással, a fiú már fázni kezdett sosem tapasztalt folyamatos erekciója ellenére. Háttal állva is látta, hogy lány végzett és indul kifelé, ezért gyorsan megnyitotta a melegvizet. A lány azonban elejtette a kimosott holmijait és lehajolt, hogy felszedje őket. A srác ijedten fordult meg, hogy mi történt. A melegvíz, a szokatlan szitu, a lenge lány, ... Holmi szedés közben közömbösen felpillantott az ügyetlen, és elkerekedett a szeme, elismerően elhúzta a száját, újra kiöblítette a cuccait és kiment. A fiú halálos zavarban fejezte be a tisztálkodást, de a végére úgy döntött ő sem vesz fel más ruhát, mint pólót, alsót. Karjain a ruhájával tért vissza az ágyához, vette elő a délelőtt vásárolt mosószerét és indult mosni ő is. A többiek látszólag most sem törődtek vele, de meg mert volna esküdni, hogy valami történt, mintha elhalkultak volna amikor megjelent. Bőszen sikálta a gönceit, amikor ismét nyílt az ajtó és egyik szobatársa lépett be. Fiús frizura, vékony izmos test, miután lekapta a pólóját aranyos pici keblecskék, ... A fiú megint nem tudta hova nézzen kínjában. A lány kilépett parányi fehérneműjéből, láthatóvá vált fazonra borotvált ágyéka. Míg elrendezte a dolgait, a szappant, sampont, a fiú egyre kevésbé szégyelve magát, leplezetlenül bámulni kezdte, látszólag a vizes gatyáit lötykölve.

Ahogy csukott szemmel, fejét hátrahajtva élvezte a vízsugár paskolását, srác gyönyörködve bámulta, miközben fallosza fagyott kutyaláb módjára feszített. Fogalma nem volt mit kell, lehet, szabad, érdemes tenni ilyen helyzetben. Miközben egyik keze dermedtre fagyott öblítés közben, másik keze öntudatlanul az ágyékához tévedt. Soha nem maszturbált még, most sem ez volt a szándéka, de jó érzés volt meg-megszorítani az ágaskodót. Rémülten érezte, hogy néhány pillanat és úgy jár, mint néha erotikus álmai alatt. A lány már neki háttal le-lehajolva a lábait mosta, szétfeszülő fenekét a fiú felé fordítva. A srác nem bírta tovább, egy kézzel a mosdókagylóba kapaszkodva, másikkal az utolsó másodpercben lerántva falloszáról a gatyát, a tükörnek támaszkodva, a kagylóba spriccelt. Néhány pillanat múlva, magához térve nyugtázta, hogy a lány nem foglalkozik vele, talán észre sem vette mi történt. Gyorsan leöblítette magát hideg vízzel és összekapkodta a kimosott ruháit és csavargatni kezdte őket, hogy kiteríthesse majd az ágya végén.
- Segítenél? Pár napja edzés közben megrándult a vállam, nehezen mozgatom a karom, nem tudok hátra nyúlni. Megmosnád a hátam? - A srácban megint bennszorult a levegő, de lassan feltalálva magát, bőszen bólogatott és a csapba lökte a kicsavart alsóit. A lány mögé állt, tartva a kezét a szappanért. Azonban az szembefordult vele és magyarázkodni kezdett, hogy a vállánál majd óvatos legyen mert fáj. A fiú tágra nyílt szemmel aprólékosan bámulta végig a vizes testet.
- Figyelsz rám? - kérdezte mosolyogva, neheztelve,
- Jaj istenem, persze, csak rád figyelek. - hebegett a kérdezett. A lány hátat fordított, a fiú szappanozni kezdte és a mennyekben érezte magát. Alsója ismét kezdett szűknek bizonyulni. A lány váratlanul felemelte karjait és megfordult. A szappanozó tanácstalanul nézett.
- Na! folytasd csak, jól csinálod!

Égővörös képpel óvatosan ért a vállaihoz, azután mit volt mit tenni a melleihez. Kemény, feszes keblek, meredező bimbók, ilyet eddig csak filmen látott. A lány érdeklődve figyelte a fiú hasától komoly távolságra elfeszített alsó mit rejt.
- Én a helyedben levenném a ruhámat, nehogy vizes legyen - próbált segíteni a srácnak. Pillanatnyi habozás után hátra lépett és egy-egy mozdulattal lekapta a pólót is gatyát is. Határozottan, szinte agresszíven lépett vissza a lányhoz, mire az tiltólag emelte a kezét.
- Tudod mi az a petting? Én szűz vagyok és az is akarok maradni! Érted? - Felhúzott íjjal az embernek nincs szókincse - gondolta a fiú, ezért bólogatott. Tenyere, ujjai finoman simogatták ismét a feszes kebleket. Valahányszor ujjai átzongoráztak lágyan a bimbókon, a lány kéjesen összerezzent. A sokadik rezzenés után a srác egyik kezét megfogva az ágyéka felé vezette azt. Az első érintésre - simításra felsóhajtott, kis terpeszbe állt, kezeivel a mellein köröző és a vulvájában matató kezeket vezetve. A fiúban felmerült mi lenne, ha most belépne valaki? Csend volt, csak tus sistergett és a lány kapkodta egyre gyorsabban a levegőt. A fiú a rávezetés után a széthajtogatott kisajkak között húzogatta összezárt két ujját előre-hátra. A bimbókat finoman meg-megérintette miközben lágyan markolászta az éppen tenyérnyi mellecskéket. A lány érezve, hogy a fiú teszi a dolgát, egyik kezével megtámaszkodott, hogy homorítani tudjon, mintegy kiemelve a vénuszdombját, másik kezével pedig megragadta a fiú szerszámát, elismeréssel állapítva meg, hogy jócskán túllóg a markán. A srácnak még nem fogdosta senki, ezért néhány másodperc múlva elemi erővel tört elő a magja, éppen akkor amikor a lány tekintete elhomályosodott, lélegzete elakadt, teste megfeszült, rángott néhányat. A fiú csodálkozva érezte ujjaival a hüvelybemeneti izmok feszüléseit.

Miután a lány elveszítette az egyensúlyát, a fiú a vállai alatt átkarolta és szinte a mellkasára emelte a már ernyedt testet nehogy elessen. A tehetetlenül összezáródó combok maguk közé cuppantották a srác még korántsem petyhüdt férfiasságát. A gyönyörűségtől csaknem mégis elestek. A lány magához tért és határozottan kitolta a lábai közül a fiút.
- Petting! - suttogta rekedten.
- Csak petting - talált önmagára a lány végül. Pár közömbös mondat után egyszerűen otthagyta a fiút, aki tanácstalanul ácsorgott egy ideig, majd megmosva a falloszát, magára húzva ruháit, kióvakodott a hálóba. A nedves fehérneműket csak az első pillanatban pironkodva terítgette az ágya végére, de aztán látva, hogy a többi ágy is hasonlóan van kidekorálva, csak persze bugyikkal, nem foglalkozott tovább a dologgal. Teregetés közben feltűnt, hogy a lányok kíváncsian méregetik és, hogy a fürdőbeli partnerét nem látja, pedig megszámolta pont tízen voltak a szobában. Lehet, hogy egy másik szobából jött át tisztálkodni és vele kikezdeni? Elrendezve a holmijait, igyekezve kevés feltűnést kelteni, megágyazott és nyugovóra tért. Bármilyen zaklatott is volt, az előző napok elégtelen alvásai miatt mégis gyorsan elaludt....

Fogalma sem volt hány óra lehet. Egészen halvány fény derengett csupán a hálóban. Akkor volt korábban éjjel erekciója, ha vizelnie kellett. Arra gondolt most is ez lehetett az oka, hogy felébredt. Már majdnem moccant, hogy kilopakodik a budira, mikor rájött, nincs rajta takaró, szabadon meredezett a plafon felé és halk pusmogás hallatszik. Nem mozdulva végül, óvatosan résnyire nyitva a szemét, körülnézett. Már nem is tudta, meglepődjön-e, négy árnyat látott az ágy mellett.

folyt. köv.

DREAMER
Hozzászólások
További hozzászólások »
Loverman ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.
Andreas ·
Te tényleg nem vagy normális.
KitKatHantás ·
Ipiapacs Remete! Beragadt a lemez?
szarosella ·
Menj innen te rohadt hantás!
A nővérkém ma délelőtt nem jöhetett a géphez, mert a sarokba állították az ápolók, és most játszod az eszedet?
Azt hiszed, bevesszük, hogy te vagy a nővérem, a szarenella?
Te csak hantázol, ahogy a neved is mondja. Szarenella mára beteget jelentett, te meg rohadj meg.

Remete Debil László ·
Bocsánat, ezt nem én írtam, mert én ennél jobbat tudok írni és úgyis letagadom, csak benéztem, van-e itt olvasó.

Anita, senki nem akarja elolvasni az Én Írásomat, pedig Én írtam és nem fogom letagadni! Mi legyen? Anitát meg nem érdekli és nem áll velem szóba.

Nem győzöm magamat felpontozni! Segítség!

Anitát meg nem érdekli, hogy mások nem akarnak nekem az Én Írásomra nekem pontokat adni!

Csak én vagyok már Író, de olvasó nincs is? Mindenki megunta mások szemét irományait , csak enyémet nem akarja senki elolvasni?

Anita meg nem áll velem szóba, pedig én is szoktam magammal beszélgetni, ha utálom is a fejemet. Nem is vagyok csaló, Anita mégsem segít engem magamat nekem felpontozni!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: