Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 19

Esetem nem a korai fiatalkoromban esett meg, hanem már túl voltam a harmincon, amikor sok keresés után belebotlottam egy nőbe. Volt elég szexuális esetem, volt amelyik jó volt, volt amelyik felejtendő olyan pocsék volt... De valahogy mindig is éreztem, hogy valami hiányzik a dologból... Nem tudtam megfogalmazni, hogy mi, de a korábbi együttlétek főleg a testiségről szóltak én pedig nagyon érzelmes ember lévén hiányoltam valamit. Ez a nő egy látszólag jelentéktelen nő volt, semmi dekoratív, hivalkodó vagy feltünő nem volt rajta. Valahogy megfogott... Aztán elkezdtünk beszélgetni, sokat beszélgetni és egy idő után mindketten azt vettük észre, hogy kezd valami vonzalom, amolyan láthatatlan kötelék kialakulni közöttünk, amely az idő elteltével mind jobban erősödött. Aztán az egyik beszélgetés alatt elkezdett valami bizsergés végigfutni rajtam. Ismerős volt az érzés, de ugyanakkor ismeretlen is.

A kis nő éppen belefogott valami okfejtésbe, de bennem szép lassan elhalkult a környezet zaja, kezdett megszűnni a világ és csak őt láttam. Hölgyem nem vette észre a változást rajtam, mert közben zavarom leplezése érdekében sűrűn bólogattam és hümmögtem jelentőségteljesen mondandóján. Aztán egyszer csak "felgyúlt a lámpa", megfogtam a vállát, magam felé fordítottam, belemarkoltam a hajába a tarkójánál, erre elállt a szava, és mint aki a mélybe veti magát, megcsókoltam. Magam is meglepődtem, mert úgy csókoltam, mint eddig soha senkit. Először tiltakozott, de határozott, ugyanakkor érzéki csókomnak nem tudott ellenállni, közelebb lépett s karjai szép lassan átöleltek, s éreztem, hogy csókom választ talál, de milyen választ! Én is átöleltem karcsú, vékony derekát, drága vállát és belevesztem a csókjába. Soha így nem csókolt senki! Aztán így is maradtunk több mint másfél órán keresztül. Csak csókoltunk, ittuk egymás lényét, simogattuk a másikat, belevesztünk a gyönyörbe. Mennyei volt!

Az, hogy én azt a csókot kaptam amit eddigi életemben kerestem, kutattam, de nem találtam és most egyszercsak megkaptam, minden képzeletemet felülmúlta! De az ölelése, istenem, az ölelése ! Mintha abból a kis nőből az évek alatt felgyülemlett elfojtott szeretet és érzékiség hiánya robbant volna ki. Ugyanezt váltotta ki belőlem is. Aztán csak álltunk és néztük egymást... Istenem, de szép, sőt gyönyörű, állapítottam meg magamban. Aztán szépen alakultak a dolgok. Kezdtünk ismerkedni egymás testével és meg kellett állapítanom, kis vékonyka teste egy hangszert hordoz magában, amely mennyeien tud muzsikálni ha az ember fia meg tudja szólaltatni.

Sok év rossz élményét kellett lassan-lassan, lépésről-lépésre feloldanom benne. Mint később kiderült, fáradozásom megérte. Csinos kis filigrán alakja melyet csodás érzés ölelni, amellyel istenien tudott hozzám simulni, aprócska kis mellei, amelyek pont elfértek tenyeremben, s amelyek simogatása áramütésként hatott mindkettőnkre. Kerek pici pocija volt, amelyet isteni dolog puszilni, csókolni. Formás, feszes feneke, amely nagyon érzéki tapintású volt, egyszóval minden a helyén volt ahogy nekem tetszett, amiről mindig is álmodtam. Szépen lassan fedeztük fel egymást és bár az első alkalmak csak a pettingre és a közös maszturbálásra szorítkoztak, esetenként a kölcsönös "munkával". Mindig újabb és újabb dolgot fedeztünk fel egymáson. Mindketten összes idegszálunkkal figyeltük a másik testének minden apró rezdülését, mozdulatát, lélegzetvételét. Mire mit reagál, hogyan reagál, mit kíván.

Ahogy telt az idő mind jobban és jobban éreztük mindketten azt a végtelen vágyat, hogy testünk összeforrjon egy mindent megsemmisítő orgazmusba. Mindketten tudtuk, hogy ami kettőnk közt le fog zajlani az lesz az a szeretkezés, amire mindketten eddigi életünkben vágytunk, amiről eddig csak álmodtunk. Minden ami eddig volt a pusztán a testről szólt, az volt a szex, a „baszturbálás”, önmagunk kielégítése másik testével. Szépen lassan a kölcsönös tisztelet, szeretet, a másik elfogadása szerelemmé alakult. És ekkor jött el a megfelelő alkalom.

Indulás előtt letusoltam és illatosítottam magamat egy diszkréten kellemes dezodorral. Kora nyár volt, bágyasztó meleg. Egyikünk sem viselt túl sok ruhát. Beléptem az ajtón, szerelmem fogadott egy nagyon finom érzéki csókkal, amitől a farkcsontomtól a tarkómig futott a bizsergés. Átöleltem, s csókra csókkal válaszoltam. Abban a csókban minden benne volt : a szerelem, a szeretet, a vágy, az odaadás, minden. Ledobtam cipőmet és bementünk a nappaliba. Kedvesem feltett egy szerelmes dalokat tartalmazó lemezt és lassan táncoltunk. Először a haja illatát éreztem meg, aztán a bőre páráját. Azt hittem ott helyben elájulok annyira az az illat volt, amit eddig kerestem. Na, ez rossz nem lehet, és finoman megharaptam a vállizmát a nyaka tövében. Istenem, az az íz !

Valahol hallottam, hogy régen az esküvő előtt a pár megszagolta és megnyalta egymást, és ha nem ízlettek egymásnak, akkor nem volt esküvő. Hát kettőnk közt ez nem fordulhatna elő, gondoltam magamban, mert ennek a nőnek mind az illata, mind a bőre íze nagyon-nagyon ízlik nekem! Kedvesem felemelte fejét és csókjaival számat kereste, amit hamarosan meg is talált. Először csak finom puszik voltak, aztán jött a határozott csók amely kezdett mind érzékibbé válni. Lélegzetünk gyorsulni kezdett. Kezem elindult felfedező útra előbb a hátán, majd mind nagyobb területen simogatva szerelmem testét. Finoman becserkésztem pici mellei oldalát is. Kedvesem ölelése szorítássá alakult, csókja követelőző lett. Éreztem, hogy innen nincs visszaút, itt az fog történni amire mindketten már régen vágytunk. Benyúltam a pólója alá, s lassan lemeltem róla. Ő ugyanezt tette velem, s ott álltunk egymással szembem meztelen felsőtesttel.

Egy vággyal teli ölelés, egy hosszú forró, érzéki csók következett, amelyet a többi ruhanemű lehullása követett. Ott voltunk meztelenül mindketten. Csak álltam és bámultam a természet eme csodáját, amelyet szerelmem képében teremtett. Szép lassan szememet végiglegeltettem kedvesem alakján, szemügyre véve mindent : gyönyörű arcát, szép szemeit, kecses nyakát, istenien finom pici melleit, aranyos pociját, formás combjait majd ölét, amelyet a frissen levetett bugyitól még lesimulva, takart a szőrzet. Isteni látvány! Szerelmemet az ágyhoz vezettem és hasra fektettem és elkezdtem csókolni végig a testét a talpától felfele közben minden egyes testrészét egyszer csókoltam, egyszer pedig finoman, de határozottan masszíroztam. Kedvesem pihegésén lehetett hallani, hogy jól esik neki, nagyon jól esik neki. Szépen fel a combok hátulján, finoman megharapdálva a fenekét, meggyúrva azt. Majd felfele a hátán s közben simogatva az oldalát fenekét, mellei oldalát.

Majd amikor felértem a nyakáig, végigcsókoltam a tarkóját, amire kéjes nyögéssel válaszolt. Így fölötte térdelve hanyatt fordítottam és körbe-körbe csókoltam a melleit, majd amikor éreztem, hogy nyomja a számhoz akkor a nyelvem hegyével simogattam a mellbimbóját. Elkapta fejemet és ráhúzta a mellére, erre én határozott csapásokkal nyaltam körbe a halmok minden porcikáját. Kedvesem kéjesen kapkodta a levegőt, kezeim pedig simogatták drága testét. Immár az alsóbb tájékokra is elkalandoztam végig simogatván a combokat, a vénuszdombot, beletúrva a szőrzetbe. Majd ahogy kezdett szerelmem elhatalmasodni a vágy bennem egyszer csak bevillant a szikra: szeresd a szíveddel!

Innentől kezdve tetteimet nem az eszem, hanem a szívem vezérelte. Minden csókba, simogatásba az iránta érzett végtelen szeretet vegyült, s így teljesen más lett minden. Szerelmem először nem tudta mi történt de aztán rájött, s légzése megváltozott. Kezeimben szerelmem drága testét éreztem, s mint egy drága hangszerrel, félve játszottam rajta. Végigcsókoltam felsőtestének minden porcikáját mindent megízlelve. Ahogy szépen lassan haladtam lefele arra lettem figyelmes, hogy már nem is az orgazmust kívánom, hanem őt, az egész lényét, mindenestül. Simogattam most már mindenhol a melleit, a hasát, a combjait, a vénuszdombot, a nagyajkakat. Combjai csókolgatása közben megéreztem az illatát. Csaknem elélveztem, s ellenállhatatlan kényszert éreztem, hogy nyelvemmel is érintsem a nagyajkakat és mindent, amit azok takarnak. Mint amikor az ember egy nagyon régen vágyott gyümölcshöz jut úgy csókoltam, simogattam nyelvemmel a nagyajkakat, a kisajkakat, a csiklóját.

Minden egyes nyelvcsapásra egyre emelkedő sóhaj volt a válasz. Elkezdtem a hüvelybemenetét a kezemmel is izgatni, amire kedvesem teste megfeszült és kezével egyre erősebben simogatta fejemet. Majd mutatóujjammal behatoltam az eddigre már meglehetősen nedves hüvelyébe, és megkeresvén a G-pontját elkezdtem azt is simogatni belülről. Kedvesem teste ívbe feszült, majd combjait hol zárta, hol nyitotta, ahogy a szenvedély és a vágy váltakozva száguldott végig rajta. Hüvelye belül kitágult, összehúzódott, szívta, nyelte volna el kezemet. Hirtelen eltolta fejemet magától és megállított
- Veled szeretnék a csúcsra jutni ! - mondta és határozott mozdulattal felállt és hanyatt fektetett.
- Most én jövök - jelentette ki, és elkezdte testemet csókolni valami észbontó módon.

Csókolta mellbimbóimat, beletúrt a mellemen lévő szőrzetbe, másik kezével a heréimet simogatta és a falloszomat, amely acélkemény rúdként meredt felfelé. Majd szép lassan körbejárta és egyszercsak éreztem, hogy egy finom, de határozott mozdulattal felhúzza a fitymát. Majd óvatosan megsimogatta a nedves makkomat teljesen kiélvezvén, hogy minden mozdulatára egy-egy rándulással válaszolt. Nemsokára a meleg ajkait éreztem a makkomom és a gyönyörűségtől majdnem elélveztem, de sikerült visszatartanom magamat így kedvesem is kedvére simogathatta nyelvével teljes hosszában, és körbe-körbe a makkomat. Isteni érzés volt! Közben férfiasságom szinte szétrobbant már és éreztem, hogy már nemsokáig bírom. Hanyatt fektettem kedvesem. A lábai közé húzott, átkulcsolta a derekamat lábaival és mélyen a szemembe nézett.

Bennem egy pillanat alatt megvilágosodott, hogy ez a nő most teljesen befogad, mind a testével, mind a szívével, az egész lényével. Lassan lenyúlt, megfogott a bemenethez igazított, átkarolta a nyakamat és a lábaival finoman magába húzott. Ahogy makkom haladt előre hüvelyében úgy homályosult el a világ előttem. Tudatom utolsó szikráival felegyenesedtem és egy kicsit nyugton maradtam, hadd érezzük egymást. Éreztem szerelmem szívének szerelmét, testének melegét, hüvelyének szorítását. A két test között megkerestem a csiklóját és határozott mozdulatokkal elkezdtem körözni rajta közben mozogtam ki-be. Ki-be, ki-be. Nem kellett sokáig simogatnom mert kedvesem teste megfeszült mint az acél, arca kínba torzult és elkezdett remegni, csiklója pedig lüktetni. Istenem de gyönyörű volt a kéjtől szenvedő szerelmem látványa! Én sem bírtam sokáig, mert hüvelyének pumpálása megtette a hatását, előttem elborult a világ, a hátamon felszaladt egy nyilalás az agyamig, és akkor mintha valami vaku villant volna, minden fehér lett és kínzó lüktetések között elélveztem.

Megsemmisülve borultam kedvesem testére és zilálva kapkodtam a levegőt. Miután mindketten megnyugodtunk és szóhoz jutottunk egymás szavába vágva meséltük el élményeinket. Akkor tudtam meg, hogy nála akkor csattan el a vaku amikor megérezte önmagában az én orgazmusom lüktetését. Furcsa érzésem volt az egész után: az eddigi szexeléseim után fáradt voltam, most pedig annyira fel voltunk dobódva mind a ketten, hogy ha kezünkbe veszünk egy villanykörtét az biztos, hogy világítana. Ekkor értettem, meg, hogy mi a szex és a szeretkezés közti különbség : amíg a szexben a testi élvezet a fontos addig a szeretkezésben együtt van a szív, a lélek és a test.
Hasonló történetek
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Egyszerüen tökéletes. Nekem legalábbis. Egész életemben erre vártam. Sajnos, eddig hiába. 10-es!

Loverman ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.

Mirrmurrka ·
hé hé hé, te csalsz!!!! A "baszturbálás " szó kopirájtos! És tudom ám honnan vetted, a kedvenc könyvem!!! Istenem, még ez a szó is zene a füleimnek, annyira egyedi és numera uno! :) Te is VF fan vagy??? :) Te vagy az álompasim!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: