Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 10/1

A fiú meglehetősen csalódott volt. Már hetek óta tervezgette, ha szülei elutaznak, elhívja magához a lányt, és végre nem bujkálva, lopva, hanem szabadon nyugodt körülmények között szerethetik egymást. És, most tessék, a szülei nem utaznak sehova, az utolsó pillanatban derült ki valami fennakadás. A lány pedig, akit már nem tudott értesíteni, rögtön érkezik.

Savanyú ábrázattal ácsorgott a hűvös novemberi szélben, hosszú kabátját szorosan maga köré tekerve, a buszra várva. A lány látszólag kevésbé vette zokon. A következő buszig, - amellyel hazamegy - sétálni indultak a parkba. A fiú fejében, felajzottságában, formálódni kezdett egy gondolat. Duruzsolni kezdett a lánynak, hogy üljenek egy padra. Ő az ülőfelületre, a lány pedig vele szemben a térdére, combjára. A kabátjaikkal betakarva magukat, a szoknyát felhúzva, simogatná az ágyékát, kívülről nem láthatna senki mást, mint két szerelmesen összebújt fiatalt. Kis gondolkodás után a lány belement.

Néhány csókváltás következményeként már érezhető volt a kabátok sötétje alatt is szinte világító fehérnemű által védett objektum erőteljes párásodása. Ám az ötletet, hogy vegye le a bugyiját, még mereven elutasította. A fiú megadóan simogatta a combok belső felszínét, a pihés combhajlatokat, ujjbegyeit időnként be-becsúsztatva a textil alá, megsercegtetve a drótszőrű szeméremdombot, végigsimítva a nagyajkak külsejét. A járókelők, sétálók jöttek mentek. Senki sem foglalkozott velük.

Amikor már sokadszor hajolt a vállgödrébe nagy levegőket véve a lány, a fiú a korábbi tiltást figyelmen kívül hagyva, mindkét kézzel a másik feneke mögé nyúlva lassan kezdte lehúzni az útban lévő kisnadrágot. Jóleső örömmel nyugtázta, hogy a másik, egy óvatos körülpislantás után - járókelők messze lévén - engedelmesen megemelte a popsiját, míg a vászon átcsúszott alatta. Kivárva néhány újabb sétáló távozását, lesegítette a lábairól is a jobb sorsra érdemes alsóneműt, amely egy fürge mozdulat eredményeként, marokra gyűrve landolt a lány kézitáskájában. Így, kvázi szabadon, lényegesen hatékonyabban tudta izgatni a lány altestét. Nem csak a nagyajkak külső felszínét simogatta előre-hátra, hanem szétnyitva, az egyre finomabb bőrű belső oldalát is.

A lány már párás szemekkel ellenőrizte, hogy a kabátja biztonságosan takarja-e, majd a fiú nyakába fúrta arcát, és rábízta magát a társára. Az ifjú, már csak emlékezetből, tapintás után tájékozódott. A vérbő kisajkakat is óvatosan szétnyitotta, és a sikamlós felületen járta körbe a vágyak kapuját, masszírozta meg a gát környékét, majd talált vissza a csiklóhoz, illetve csak a helyéhez, ahol sejtette, hogy lenni kellene. Bízott benne, majd később előbújik rejtekéből. A lány már nem várt semmi másra, csak a felfokozott feszültséget megváltó orgazmusra.

Nem vette észre a srác mesterkedését, hogy az a sliccét lehúzva, szabaddá tette ágaskodó, mélyre süllyedt intellektusát. Egyre kevésbé törődve a forgalommal, izgatta a lányt. A kapkodó légzéséből arra következtetett, hogy hamarosan bekövetkezik nála az orgazmus. Kapóra jött, hogy a lány érezve a csúcs közeledtét, magához akarta szorítani a szerelmét. Ebből az lett, hogy a fiú combjain közelebb csúszva, mintegy fölnyársalta magát. Megakadt a légzése, mintha csak befelé akarna levegőt venni. Egy pillanatnyi megtorpanás után, nem már magához szorítani, hanem magába szívni akarta a szerelmét.

Őrülten feszítette magához, magába társát, aki szükségtelennek érezte emelgetni a fenekét, hiszen a meleg barlangban milliónyi ősasszony-előd ösztöne markolta, simogatta, csókolta, szívta, kényeztette, felelőtlenül agresszív támadóját. Merő véletlen, hogy éppen senki sem járt a közelükben. Nem hallatszott messzire fojtott zihálásuk, és szegény pad reccsenései.

Lihegve korholta a lány, hogy nem erről volt szó. Mindazonáltal békésen ült felnyársalva, a fiú nyakába sutyorogva neheztelését. Néhány perc múlva, prózaibb dolgok kerültek előtérbe. Ha a lány leszáll, az ágyéka csöpögni kezd. Papírzsepis nagytakarítás vette kezdetét, sűrű kuncogással, és "finomabban" felszisszenésekkel. Kis idő múlva lecsendesedve sétáltak a buszmegálló felé.
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Dreamer!

A szokásos színvonal és nyelvezet. Egyre jobban tetszenek az Álmaid.



Leticia

Loverman ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.
-TIARA- ·
Hát te már csak tudod... :angry:

Harley Babe ·
VIVÁT VIVÁT VIVÁT
Nagyon tetszett
Hiányoznak az írásaid, amik emelik az itteni szívnonalat :grinning:
Akarok! Még! Sokat-sokat!
10,10,10

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: