Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmomban már láttalak

A szűk utcában a kis tócsákon meg- megcsillant a telihold fénye. Tudtam, hogy ma éjszaka végre eljön értem. Hirtelen ott termett velem szemben, hogy hogyan, nem tudom, és suttogva hívott magához. Elindultam felé, és arra gondoltam, most nem szabad megállnom, nem szabad gondolkodnom. Ahogy közeledtem, vegyes érzelmek hurrikánként tomboltak bennem. Félelem a sötétségtől és a gonosztól, amellett kíváncsisággal telített mindent elsöprő vágy.
2 lépésre tőle megálltam. Néhány másodpercig néztem ezt a tökéletes férfit, aki csaknem egy éve kitölti éjszakákon át az álmaimat. Miatta ébredtem fel éjszakáról éjszakára csaknem sírva a kínzó vágy miatt. És most itt van! Eljött!

Hirtelen magához rántott és azt súgta: Kívánlak téged és azt is tudom, hogy te is engem. Tudom, hogy régóta álmodsz rólam. Mindenhol ott vagyok. Mindenhová elkísérlek. Mióta megszülettél, az enyém vagy. Ma olyan dolgokat mutatok neked, amikről sosem hitted volna, hogy léteznek. A karjaiba kapott és tudtam, hogy már nincs visszaút. Egyszerre a szobámban találtam magam, azonban amikor jobban körülnéztem, észrevettem, hogy minden egészen más. Mindenhol gyertyák álltak finom kis viasztalpacskáikon. Az ágyat rózsasziromtakaró fedte és mindent titokzatos félhomály borított. Ő nem volt sehol. Épp arra gondoltam, hogy milyen csodálatos álomban van részem és pillanatokon belül szertefoszlik minden, amikor belépett.

Teljesen meztelen volt. Izmos testén és fekete haján vízcseppeket csillantott meg a tucatnyi táncoló fény. A csodálattól még levegőt is elfelejtettem venni. Ilyet még sosem láttam. Hogy valaki ennyire tökéletes legyen. Engem nézett és ekkor tudatosult bennem, hogy a ruháim valahogyan lekerültek rólam. Ekkor odajött hozzám, felültetett és azt mondta: Ma minden álmod valóra válik. Bízd rám magad, hagyd, hogy vezesselek a vágyak útján.

Áramütésként hatott rám, mikor simogatni kezdett. Tetőtől talpig minden porcikámat bejárta, majd apró csókokkal borította testem. Lassan a hátamra fektetett, belecsókolt a nyakamba, majd egyre lejjebb haladt. Mellbimbóimat cukorkaként ízlelgette, és én ettől halkan felnyögtem. Éreztem, hogy legérzékenyebb pontom úszik a nedvességben. Mikor odaért, lélegzetvisszafojtva figyeltem, ahogy arca eltűnik a két lábam között. Lassan körözött a nyelvével a csiklóm körül, átjárva az egész puncimat. Percek múlva ujjai átvették az irányítást. Ahogy egyre beljebb hatolt én egyre jobban vesztettem el minden uralmamat a testem fölött és egyre inkább adtam át magam neki. Gyorsabban és gyorsabban mozgott a keze a puncimban, majd másodpercek múlva hatalmas sikollyal élveztem el. Mosolyogva rám nézett, és én tudtam, mit akar. Talpra állítottam őt magam előtt, így szemügyre vehettem egész testét.

Egy darabig gyönyörködtem mereven álló csodálatos szerszámában, majd kezembe vettem és gyengéden elkezdtem masszírozni a heréktől egészen a makkig. Felnéztem rá és láttam, hogy becsukja a szemét, úgy élvezi. Ekkor számmal kezdtem el őt vezetni a gyönyör legmagasabb csúcsára. A végsőkig húztam, és amikor már nem bírta tovább, vulkánként tört elő belőle minden addig elfojtott kéj és élvezet. Pár perc alatt feleszméltünk a kábulatból és ő újra kezébe vette az irányítást. Lassan újra a hátamra fektetett és becéző szavakat súgott a fülembe. Újra és újra bebarangolta a testem minden egyes rezdülését, majd váratlanul belémhatolt. Eleinte lassan mozogtunk, majd egyre gyorsabban és gyorsabban. Szavakkal leírhatatlan érzés kerített hatalmába. Annyira jó volt, hogy szinte sírtam ettől az érzéstől. Körülöttünk minden megszűnt létezni, csak mi voltunk ott, teljesen eggyé válva repültünk a vágy szárnyain. Egész éjszaka így szeretkeztünk. Reggel, mikor felébredtem, a szobám ugyanúgy volt, mint azelőtt.

Álmodtam volna megint ezt az egészet? Nem, az nem lehet, hiszen annyira valóságos volt.
Könnyeim megállíthatatlanul záporozni kezdtek, nem tudtam felfogni, hogy élhetek át ilyesmit álmomban, és, hogy lehet, hogy ennyire átéltem az egészet, ha nem történt meg?
Lassan kikeltem az ágyból, de ahogy felálltam, a földön egy rózsaszirmot pillantottam meg és mellette hevert egy elégetett papírdarab. Felvettem, hogy jobban szemügyre vehessem. Pár pillanat múlva megdöbbenve ejtettem el a lapocskát. Rajta ez állt: VISSZAJÖVÖK
Hozzászólások
További hozzászólások »
katica ·
Kicsit alulpontozott. Romantikus álmodozás, szép idea, néhol szerencsétlen fogalmazással. De egészében véve nem rossz.

Piros Pille ·
A fogalmazásod még kiforratlan.
Hogy ránthat magához máshogy, mint hirtelen. Ahogy előtted teremni se tud lassan. Lehet teljesebben meztelen annál, mint meztelen? Ezek a szavak fölöslegesek. A papírdarab pedig megpörkölődött, nem elégett.
Mindezekkel együtt ígéretesen írsz. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: