Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmok...

Kinnt hideg van... a jégcsapokról csepeg a víz, bár nem melegedett az ídő fél foknyit sem.
A gondolatától is fázom annak, hogy még csak december van és újjabb két hónapot kell várnom a tavaszra.
Pedig tudod mit csinálnék legszívesebben?
Kifeküdnék egy hatalmas mezőre, ahol csak én vagyok... egyedül a gondolataimmal. Nézném a felhőket, s megint rájönnék, hogy mennyire kicsi... porszemnyi vagyok ebben az univerzumban.
Álmaim szárnyán elrepülnék csodálatos világokba, visszatérnék az ídősíkon olyan helyekre, olyan időkbe, miket nem írnak le a történelemkönyvek...

Lehet, hogy rájönnék, hogy VIII.Henrik tulajdonképpen félt a nőktől, és csak azért gyilkolászta le feleségeit és vált el tőlük, hogy nehogy rájöjjön valaki. Vagy megnézném a druidák egyik titkos szertartását a Stonehenge-nél, és kiderülne, hogy valami "Mennyország Tourist"-ként működtek, vagyis segítettek a lelkeknek továbbmenni.
Vagy sokak hite megrendülne az egyházban, ha látnám, miket folytattak már akkor is a papok.
De nem folytatom tovább, mert még hatalmas kritikákat kapok istenkáromlásért, amit nem akarok.
Szóval csak ott feküdnék a mezőn, élvezném, ahogy simogatja arcomat a szél, hallgatnám a madarak csicsergését, a bogarak mászkálását. Egy idő után még a fű növésének hangját is meghallanám...

Akkor már biztosan elfelejteném ezt a pocsék kis világomat a tengersok gonddal, ami vele jár. És olyan helyre mennék, ahol csodaszép báliruhákban élvezhetném az életet tengernyi helyes udvarlóval körülvéve...
Hmmmmm... de szép lenne!
(Még jó, hogy itt elárulom mindenkinek az álmaimat, pedig nem kéne, különben nem fog teljesülni. -Bár az időbe visszamenni nem fogok tudni...)
Pedig olyan szívesen találkoznék Amerikában egy indiánnal mondjuk még a felfedezések, 1492 előtt. Szívesen megtanulnám a nyelvüket, hogy olyan mélységes transzsíkokba mehessek, ahová csak ők tudtak elmenni. Együtt vágtatnék a szelek szárnyán a hatalmas bölényekkel, s táncolnánk éjjel a hatalmas tűz körül...
Miért nem élhetnénk néha álmainkban?!
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Piros Pille ·
Kedves Addicted.
Az írásod jellemző a korosztályodra:), és ez így van rendjén. A mondataidon van még mit alakítani
Lehet, hogy rájönnék, hogy VIII.Henrik tulajdonképpen félt a nőktől, és csak azért gyilkolászta le feleségeit és vált el tőlük, hogy nehogy rájöjjön valaki.
gondolok pl. erre. A hogyok egy részét egyszerűen elhagyhatod.
Lehet, hogy rájönnék, VIII.Henrik tulajdonképpen félt a nőktől, és csak azért gyilkolászta le feleségeit és vált el tőlük, nehogy rájöjjön valaki.
A tartalomról. Hátramenni az időben csak addig lenne jó, amíg vissza lehet ide szökni. Mielőtt az indiánok legyilkolnak, vagy elvisz köztük a himlő, meghalsz a szülésban, elvisz egy torokgyulladás:( - ez vicc volt, ne haragudj. - Én is álmodoztam épp ilyesmikről, megjegyzésem afféle savanyú a szőlő.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: