Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmok gyermeke 2.

Vyni kecsesnek nem nevezhető mozdulattal huppant le a fűbe. Már éppen azon volt, hogy sietve felpattanjon, mikor Lilith elegánsan landolt az ölében.
- Megtámadták a szentélyt! - suttogta, elfúló hangon. Vyni felelt volna, de a ránehezedő súly miatt nem tudott. Két kézzel taszított egyet Lilithen, aki a lökés hatására lehengeredett róla.
- Senki sem hagyhatja el a helyét! - folytatta, miután kikecmergett a sárból. Vyni talán válaszolt volna, talán nem, ezt már nem tudhatta meg senki sem. A távolban éles döndülés harsant, és egy lángoló fénycsóva suhant át az égen. Ordítozás, kiáltozás mindenhonnan - másodpercek alatt hatalmas zaj kerekedett. Mágikus harc kezdődött....
- Gyerünk! - kiáltott Vyni és talpra lednült. Egyébként hófehér hálóruházatán most hatalmas sárfolt terpeszekedett, amúgy is borzas haja most még kócosabb volt, szemei élénken csillogtak - egy mindenre elszánt rontó boszorkányra emlékeztetett. Lilith a karja után kapott, meg akarta állítani, de elkésett. Lángusgár csapott közéjük, alig tudtak elugrani előle. Egyik jobbra, másik balra dőlt.
- Ide! Ide gyertek! - harsant egy kiáltás. Lilith a fűben hasalt, fejét majd szétrepesztette a csatazaj, két kezét két fülére tapaszotta. Teljesen fölöslegesen és értelmetlenül. Szerencsére.
- Hóóóóhééé! - sikoltott Vyni. Lilith abbahagyta a rejtőzködést, és fölpattant. Azaz csak fölpattant volna. Éppen mikor felállt, megcsúszott, és teljes hosszában elvágódott. Még éppen látta, ahogy barátnéja kiszabadul fogvatartója méretes kezei közül.
- Ott egy másik! - ordított egy öblös hang. Furcsa, szisszenő zaj kelt, amit Lilith a hatalmas zajon keresztül is meghallott. Éppen csak annyi volt, mint mikor meggyújtanak egy gyufát. Csak sokkal nagyobb következményekkel...
Lilith villámgyorsan gördült párat a földön. Arca, egész ruházata csupa sár lett. Nem igazán zavarta. Négykézlábra állt, majd kezei hangos cuppanással elváltak a földtől és a következő pillanatban kissé ingatagon, de két lábon állt. Körbenézett, bár a látásban akadályozta sáros, szemébe lógó haja. De még így is látta, amint Vyni felé két lángcsóva röppen. Újra, az a furcsa, szisszenő hang... A lángcsóvák a lány körül keringtek, egyre feljebb és feljebb haladtak...

Lilith tudta, hogy az Eleven - tűz varázzsal nem lehet viccelni. Akit egyszer körbevesz, az többet nem menekül. Rettegve nézte, ahogy lángok egyre magasabbra jutnak. Ha egyszer összérnek a feje felett, lángba borul és megég. Iszonyodva elfordult.
- Neeee! - sikoltott Vyni. Lilith kényszerítette magát, hogy arra forduljon. Kezeit levette az arca elől és megfordult. Tarkóján erős ütést érzett, és orra bukott... Az éjszaka folyamán immáron harmadszor. Utolsó emléke az égbolt volt, ami szinte lángolt, olyan vörösnek tűnt; meg a kiáltozás.
Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2679
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Paradicsom ·
Miért lett megint ilyen rövid????

Komolyan, ezzel a sírba viszel!
Pedig olyan jó kis írás, és ezzel elrontod!
Miért nem lehet többet írni?

Na, azt ajánlom a következő hosszabb legyen, különben.... különben orrba vágom magam!


Szóval folytasd!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: