Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmodozás

Csak nézlek, és hallgatom, ahogy itt szuszogsz mellettem. Ki tudja, merre jársz most álmodban, és én alig tudom megállni, hogy ne érintsem meg a bicepszeden azt a finom bőrt. Attól félek, ha megteszem, akkor még többet akarok majd, és nem fogok tudni megálljt parancsolni magamnak. De most nem szabad, aludnod kell, azt akarom, hogy végre kipihend magad, hiszen mindig olyan elcsigázottan jöttél haza az utóbbi időkben. Azt viszont senki nem tilthatja meg, hogy végigsimítsak a puncimon, csak egyszer, egyetlen egyszer, hiszen annyira lüktet már az izgalomtól. Hmm, na még egyszer... nagyon hamar benedvesedett. Óvatosan félrehúzom a takarót a lábadon. Nahát kedves, hol jársz?! Hiszen neked kőkeményen áll a farkad! Megérintem... csak úgy alsó nadrágon keresztül, óvatosan, hogy fel ne ébredj... Hmm, milyen merev, és az érintésem alatt néha meg- megmozdul. Miről álmodhatsz vajon?

Az én fejemben vadabbnál vadabb gondolatok cikáznak. Szeretkezünk mindenhol: a kollégium zuhanyzójában, itthon az ágyban, a parkban... Emlékszel arra, amikor először a tiéd lettem? Hát nem igazán úgy képzeltem el az első együttlétünket.:) Hazafelé mentünk egy buliból, éppen egy parkon át sétáltunk, az elfogyasztott bortól mindketten mámorosak voltunk. És nagyon kívántuk egymást. Három lépésenként megálltunk egy kis csókra, simogatásra. Szinte felfaltam az ajkaid, te benyúltál a pulcsim alá, én meg a nadrágodon keresztül simogattam ágaskodó szerszámod. Még jó, hogy sötét volt, és a fák is takartak. Letértünk az útról, találtunk egy kis fapadot asztallal, te ott hanyatt döntöttél, és nem törődve azzal, hogy még így is megláthatnak minket, feltűrted a pulcsim, és szívtad, szívtad a mellbimbóm. Majd eltoltalak magamtól, felegyenesedtem, kigomboltam a slicced, és elővettem a farkad. Ekkorra már te sem voltál ura a helyzetnek, lerángattad a nadrágomat térdig, és megfordítva ismét az asztalra döntöttél.

Nem kellett sokáig izgatnod a puncimat, hiszen már alig vártam, hogy bennem legyél, hát belém hatoltál. Azon kapom magam, hogy a kezem egyre fürgébben kalandozik a lábam között, ahogy képzeletemben dugsz, ott az asztalon egyre gyorsabban, a valóságban is úgy haladok a beteljesedés felé. Közben sóváran nézem a még merev péniszed. Ó, milyen jó lenne beleülni! Vagy milyen jó lenne, ha felébrednél, rajta kapnál, hogy maszturbálok, és átvennéd az irányítást! Imádom, mondjuk azt, amikor a hátamon fekve széttett lábakkal te a szerszámoddal a puncimat izgatod, mielőtt behatolsz. Az sem baj, ha elélvezek, mert nagyon értesz hozzá, hogy pillanatok alatt újra felizgass, a nyelveddel, például. Ó, milyen finoman tudod nyalogatni a csiklóm. Le és fel mozgatod a nyelved először gyengéden. Kisebb köröket írsz le, néha az ajkaid közé veszed a csiklóm, és óvatosan szívni kezded.

Majd egyre nagyobb mozdulatokkal, egyre gyorsabban nyalod az egész puncim, már én is mozgatom a csípőmet, és átvéve egymás ritmusát újra eljuttatsz a csúcsig. Azután megcsókolsz, hogy érezhessem az ízem. Most már nem bírom tovább, bedugom az ujjam, képzeletemben egyetlen kemény mozdulattal már bennem is vagy, és dugsz vadul... mint ahogy én ujjazom magam... Ó... Most... Érzed? Lüktet a farkad, te is közel vagy... imádom nézni ilyenkor az arcod. Megfeszül a tested... most már én is élvezek veled, nem bírom tovább, ahh... isteni vagy édes, imádlak! Nagyon gyorsan ver a szívem, nagyot élveztem. A te farkad is puha már. Lehet, hogy álmodban ott voltam, és újra szeretkeztünk ott a parkban valahol egy másik dimenzióban? Ha nem így van, akkor is: az este hamar eljön, én újra készen fogok állni, és szeretkezni fogunk.
Hasonló történetek
26045
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Winston ·
Jó történet, de egy kicsit rövidnek érzem....

gyak ·
:-)

gollam12 ·
nekem tetszik

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: