Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmodozás - Menekülés a vadonba 1.

A nő napozott. Testén izzadságcseppek folytak le a plédre. Melengette bőrét a napsugár, s kellemes bizsergést hozott a könnyű nyári szellő. Az elalvás és ébrenlét felemás, köztes állapotában volt, amikor elmosódik a valóság és álom közötti határ. Térdben behajlított lábai szétnyíltak, kellemes érzés volt. Elképzelte, álmodozott, mi lenne ha …
Mi lenne, ha a férfi itt állna felette, s csak nézne azokkal a perzselő, olvadt csokoládé szemeivel. A szeme …, az a végtelen sötét mélység. Azok az erős, de mégis gyengéd kezek, a telt, puha száj, s a teste … Milyen szép is volt régen, mikor még ez ezek szemek szerelmesen néztek, a kezek őt simogatták, vagy épp szorították áhítattal. Mikor a férfi hosszú haja az arcát söpörte, miközben szája a mellbimbóit szívogatta, nyalogatta. S az az izmos fenék, melyet annyira szeretett magához szorítani. Milyen jó lenne megint szenvedélyesen szeretkezni, s aztán szerelmesen összebújni az ő indiánjával. Régen így hívta a férfit, indián. Ha a férfi most itt állna…

… A félvér árnyéka rávetődött egy pillanatra a tó partján napozó lányra. Ő azonban semmit nem vett észre, egyrészt, mert a férfi visszalépett a bokor mögé, másrészt el volt foglalva a szökés okozta megkönnyebbüléssel. Nagy, alsószoknyás ruháját felhajtotta a térdéig, lábait szétterpesztette, ingmellét megoldotta, hogy ziháló mellének könnyebb legyen a levegővétel. Rásütött a nap, kellemesen bizsergette bőrét, s a ruha szorítása sem kínozta már. – Hogy milyen apró dolgoknak is lehet örülni! – gondolta. – Bezzeg ha apám látna széttett lábakkal, kikandikáló mellekkel a fűben fekve, ő biztos nem örülne! Eljátszott a gondolattal, hogy teljesen levetkőzik és fürdik egyet a tóban. Ezen az isten háta mögötti helyen ugyan ki láthatná meg. És ő mindig is szerette a tilos dolgokat. Nem állhatja a korlátokat.

Többek között mostani szökése is ennek köszönhető. Az apja hozzá akarta adni egy szottyadt, ráncos vénemberhez, aki ráadásul egy „vén kéjenc”. Ezt a szolgáktól hallotta. Meg azt is, hogy a vénség a lovászával hágatja meg az előtte gondosan kikötözött és kékre-zöldre vert nőket. A meghágni szót már ismerte, egyszer kileste amint a lovak párosodnak. Miközben leselkedett először azt hitte az undortól borzong, de aztán érezte, hogy mellbimbói megkeményednek, s altestén furcsa bizsergés lesz úrrá. Ettől megijedt. Úgyhogy a meghágni biztos nem jó szó. A végét már nem is nézte, elmenekült az istállóból. Mint ahogy az oltár elől is. Most aztán nem mehet haza, mert vagy az apja veri meg, vagy a vénemberhez kell hozzámennie. Nem túl kecsegtető kilátások.

Ahogy ezt végiggondolta, már el is határozta magát. – Most már úgyis mindegy! Megfürdök! S már vetkőzött is. Levetette a cipőit, majd harisnyáit göngyölgette le nagy gonddal. Felséges érzés volt mezítláb lenni a meleg füvön. Teljesen kifűzte ingét, majd kibújt a ruhából is. Már csak az alsó inge volt rajta, mely alig takarta meztelen fenekét, s a kis aranyló háromszöget a lába között. Itt megtorpant egy pillanatra. – Levegyem ezt is? S miközben ezen gondolkodott lehajolt, hogy megnézze nem túl hideg-e a víz? Ezzel tökéletes rálátást engedve, s izgató, de kínos pillanatok szerezve a mögötte leskelődő férfinak.

Az indián már nem látott mást, csak az aranyhajú lányt. Ahogy lehajolt elébe tárult kerek, feszes feneke, s egy kis rózsaszín rés, melyre egyre sürgetőbben vágyott. Ágyéka már úgy feszült, mintha szét akarna robbanni. A péniszét fedő puha bőr minden négyzetcentiméterét érezte. Megoldotta hát ágyékkötőjét, hogy kiszabaduljon lüktető, duzzadó férfiassága. Őrlődött. Legszívesebben azonnal odament volna, s akár erőszakkal magáévá tette volna a nőt, de … ahhoz túl szép volt. És az túl egyszerű lenne. Neki, aki a vadlovak betörését jobban szerette a vadászatnál is. Semmihez sem hasonlítható a hatalom érzése, a mámor, amely elfogta, ahányszor betört egy nemes állatot. Ez a nő is ilyen. Látta, követte, míg lován idáig menekült. Bátor és gyönyörű, s ő épp ezért rettenetesen kívánta. Szerette volna elcsábítani, betörni, s látni a gyönyört azon az arcon. Azt akarta, hogy kérje tőle, hogy újra és újra magáévá tegye. De ehhez még várnia kell. Nem szabad elriasztani.

– Óh, milyen finom meleg! – s hirtelen elhatározással feje fölé húzta ingét, s ledobta maga mellé. Nagyon szép volt. Vékony dereka kerek fenékben folytatódott, s hosszú, izmos lábakban. Kerek, súlyos mellei megrezdültek minden lépésnél, melyet a víz mélyebb része felé tett. A háta mögött mintha emberi sóhajtást hallott volna, de biztos csak a szél – gondolta. Amikor combját simogatták a víz redői, jóleső érzés kerítette hatalmába. Kellemes, simogató érzés. Ahogy beljebb ereszkedett, a lába közötti részt is elérte a víz, ami egyszerre volt meglepő és borzongató.

Eddig csak a kádban fürdött meztelenül, az sem volt rossz. Furcsa érzés volt, amikor a szobalány puha kendőkkel szappanozta meztelen testét. Csiklandós, érdekes érzés. A lány is végig kuncogott, s megkérdezte Kyrát (mert ez volt a neve), hogy jólesik-e neki. Nem mert válaszolni. Már régóta „barátnők” voltak, sok mindent megbeszéltek, bár ez, az eltérő társadalmi helyzet miatt az apjának nem nyerte volna el a tetszését. De amiről nem tud, az nem fáj neki. Lili (a szobalány) mondta el neki a férjjelölt „vénember” szokásait is. Nagyon tapasztalt volt e téren. Egyidősek voltak, de Lilinek már legalább 5 udvarlója volt. Köztük az a magas, csinos lovászfiú is, akibe most volt szerelmes. Mindig kipirult az arca, mikor róla beszélt. Lili mondta el azt is, hogy mit kell tennie egy asszonynak, ha férjhez megy. Elég ijesztőnek tűnt, de a szobalány megnyugtatta, hogy ha megfelelő férfival történik, csodálatos. Ezután a beszélgetés után álmodott, s az éjszaka közepén arra ébredt, hogy a gyűrött takarók között izzadságban fürdő teste kellemesen bizsereg.

Most itt állt a tóban, s a szabadság érzése járta át. Nem akart visszamenni soha többé. Eljött, hogy szabad legyen, s megtapasztalja, amiről Lili beszélt. Bevizezte magát a kezével, közben érintve mellbimbóit, melyek a hideg víztől megkeményedtek. Jólesett végigsimítani rajtuk. Újra és újra, körkörösen simogatta, míg a lába közötti részen is bizsergést érzett. Közben egy nagyobb hullám csapott fel a combja belső felén, ami hirtelen örömöt hozott a lábai közé. Arca kipirosodott, miközben folytatta mellei simogatását, a kezei a hasára vándoroltak…

Eszébe jutott a jelenet, mikor egyik reggel korán ki akart lovagolni, lement a konyhába, s a mosogatólány felhajtott szoknyával támaszkodott a tölgyfa asztalnak, előtte térdelt egy férfi, aki arcát a lány lábai közé temette, s a lány nagy sóhajokkal, arcán földöntúli kifejezéssel markolászta a fiú haját. Nem bírt mozdulni, csak nézte őket. Tudta, ez csakis valami bűnös dolog lehet, de akkor miért élvezik ennyire? Cuppogó hang, a lány nyöszörgése, sóhajtásai. – Ezt nem volna szabad, el kellene mennem! – gondolta. De lába, mintha oda gyökerezett volna. Csendbe hátralépett egyet, hogy az ajtószárny takarásában legyen, s tovább nézte őket. A fiú felállt. Megoldotta a nadrágját, s akkor előbukkant az a valami, amit a lány eddig csak a lovaknál látott. Bár nem volt akkora, mint a csődöré, de elég méretesnek látszott. Kemény, nagy élő hús.

A fiú felültette a lányt az asztalra, kibontotta a ruha elejét, s a lány nagy, fehér melleit masszírozta durva kezeivel. Majd szájával folytatta. Szívta, rágta, a lány bimbóit, aki lábaival átkulcsolta a férfi derekát, egyre közelebb húzva őt magához. A férfi ekkor eltolta magától a lányt, lenyúlt, s belémártotta szerszámát, ami teljesen eltűnt a lány lábai között immár feltáruló szőrös háromszögben. A konyhalány ajkát ekkor halk kiáltás hagyta el. – Óh, ez fáj? – gondolta. De aztán kéjes nyögések, sóhajtások, a fiú zihálása elárulta, hogy nem, ez jó! Az asztal egyre döngött, a lány egyre szaporábban vette a levegőt, a fiú egyre gyorsabban mozgott, s közben nagyokat nyögött, s végül mindhárman felkiáltottak. Hárman, mert Kyra észre sem vette, hogy ő is kiáltott mikor a lány. Melege volt, s lábai között nedvességet és zsibbadást érzett. Alig tudott kimenni az istállóhoz, s mikor a nyeregbe ült (férfi módjára ülte meg a lovat)… már csak ez kellett felajzott érzékeinek. Majdnem leesett a lóról, mikor a gyönyör hullámokban rátört. – Áhhhhh! Óhhhh! Édes Istenem! – sóhajtotta. Ezután a nap után többször kilovagolt. Néha könnyű bizsergést érzett, de nem jött az édes érzés. Csalódott volt. – Lehet hogy ez bűn, de nekem igenis szükségem van arra az érzésre! – jelentette ki magában…

Folytatom… mindjárt
Hozzászólások
További hozzászólások »
Petruci ·
Nekem tetszett! Örülök, hogy végre valaki \"bűnös\" dologként is felhozza a szexualitást, ami még itt a régi felfogáshoz igazodik! Nekem tetszett, remélem nem hagyod abba, várom a folytatást!

Kyra Shar ·
Köszönöm :heart_eyes: a jó véleményt. Azért most, hogy többedszer olvasom újra felfedeztem egy csomó hibát. Sajnos amikor írok olyan gyorsan pörögnek az események a fejemben, meg a képek, hogy néhol bizony hibát ejtek.
Írtam egy újat, szerintem az jobb, a címe "A büntetés"
Olvasd majd el! Szia

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: