Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmodozás a fürdőkádról és a szerelemről

Kiengedem a vizet a kádba kellemes meleg, de csak annyira, hogy meg ne égessen. Ilyenkor az ember belemerül, és lassan átadja magát a víznek, mely lágyan körülöleli minden tagját és épphogycsak hozzá ér a testfelületéhez gyengéden elringatva minden pillanatban. Ekkor belépsz, és én észre sem veszem, csak lecsukott szemmel fekszem és pihenek, élvezem a csendet és a békét. Te csak figyelsz és nézed amint ring a víz. Egy hirtelen ötlettől vezérelve csendesen és lassan elkezded ki gombolni a blúzodat, majd a nadrágodat. Hagyod, hogy a farmer kigombolás után önszántából lecsússzon rólad, a derekadtól indulva végig formás lábaidon egészen a bokádnál nyugszik csak le lendülete.

Ekkor veszed észre, hogy le sem vetted a cipődet, leguggolsz és gyorsan kibogozod mindkét csomót, és kilépsz a nadrágból. Szembe állsz velem és belenyúlsz a vízbe kicsit megrebbentve azt, ennyi pont elég ahhoz, hogy felrettenjek, és ezt jól tudod. Csábosan nézel szemembe, én értetlenül nézem, hogy kerülhettél ide, de pár másodperc nézelődés után már nem is igazán érdekel. Nedves kezeddel végig simítod a nyakad, és egy mozdulatba öntve ezzel lehúzod karod végig a tested mentén a nyakadtól lassan araszolva a derekadig. Ahol is végig húzod mutató ujjad a bugyid oldaladnál elhaladó vonalán, egészen a hátad mögé, ahol másik kezed is csatlakozik az előzőhöz, és lassan kibontod a melltartódat.

Kezeidet végig húzva a vonalán előre hozod mindkét karodat, hogy melltartód ne essen le és még kényelmesen megfoghasd, mindkét mellednél. Egy enyhe vállmozdítással le is csúsztatod vállaidról a pántjait, amelyek meg pihennek a könyököd vonalánál. Kéjes tekintetet lövellve felém, s lassan elkezded leengedni gyönyörűséges melleidről a csipke álmokat, melyek óvják tested eme gyönyörű részét. Leengeded karjaidat és hagyod, hogy melleid gyönyörű látványa elbolondítsa elmémet. Ahogy a fény megcsillan a bőrödön és szikrázik, ahol még egy kis nedvesség maradt formás kebleiden, nyújtott karral hagyod a szövetet, hogy lecsúszón kezeidet elhagyva a padlóra és ott meg békéljen. Nézed egy pillanatra, ahogy földet ér a kelme, majd felemeled a tekinteted és mélyen a szemembe nézel. Melyből kiolvasható a feltétel nélküli tiszta vágyakozás, és semmi kérdés csak a teljes fizikai valód iránti áhítozás, elmélázol egy kicsit a tiszta érzelmek után vágyakozó tekintetben.

Lassan elkezded felemelni karjaidat, ujjaid súrolják mindkét combodat és a bugyid felső vonalánál megpihenteted őket, de csak egy leheletnyi pillanatra míg egy cinkos kis mosolyt dobsz felém. Majd lassan elkezded lefelé húzni, beleviszel egy kis csípő mozgást, hogy könnyebben elhagyja feneked a csipke, ahogy lecsúszik selymes bőrödről lassan engeded csak tovább, így finom kis szőrzetedet, csak centiről centire hagyod feltárulkozni. Ezzel a lehető legjobban kihozva minden vágyakozást a testem és lelkem legmélyebb zugaiból is, ekkor hagyod csak, hogy lehulljon lábaid ívét követve a falatnyi kis csipke darab a földre.

Vágyakozó tekintettel nézel végig a vízen, és mivel ez nem valami jó takaró anyag észre veszed, hogy nagyon vágyakozom irántad, amelyre egy kis huncut mosoly csak a megjegyzésed s nem több. Lassan felemeled lábadat és belépsz a kádba, megtámaszkodva a két peremén, míg beemeled másik lábadat is, én szóhoz sem tudok jutni a csodálkozástól mégcsak meg sem tudok mozdulni. Neked nem is kell segítség ösztöneidet követve cselekszel, egy pillanatra még megcsodálom tested teljes látványát amint ott állsz előttem a kádban.

Majd végre észhez kapok és megfogom a csípődet, hogy megállítsalak, finoman irányítalak, hogy megfordulj és pont háttal légy nekem. Ekkor segítek leülni úgy, hogy feneked pont a combjaimon pihenjenek, hátad finoman leengedem, hogy mellkasomhoz simuljon és érezhessem, ahogy fejed pont az enyém alá kerül. Élvezem a hajad illatát és azt, ahogy csiklandozzák a bőrömet a haj fürtjeid. Finoman ráteszem kezem a vállaidra majd, végig húzom kezeimet a kulcscsontod közepéig és onnan lefelé, lassan és harmat finoman végig simítom teljes tenyeremmel a melleidet. Tovább le a hasadon, elhaladva finom szőröd mellett le a combodon ameddig csak kezeim érnek, majd visszahozom őket fel egészen a hasadig, ahol is meg pihennek és átkarolják tested. Te karjaidat az enyémek fölé kulcsolod, és elengeded egész tested, hogy bőröm minden centiméterén érezhessem bőröd érintését. Oldalra vetem fejemet erre te is, mélyen a szemed benézek és megcsókollak, olyan hosszan, mint még soha addig, amíg csak bírom szusszal.

Majd újra a szemedbe nézek, és csak annyit mondok „Szeretlek. Soha nem akarlak el engedni.” még egy rendkívül hosszú csókot adok neked, majd hagyom, hogy vissza tedd a fejed a helyére. Élvezettel nézem, ahogy játszik a víz ahol egyszer-egyszer meg érinti a bőröd, és vissza tükrözi a fényt tested minden porcikájára, és a fénysugarak játszanak csoda szép bőrödön. Elmondhatatlan örömmel és boldogsággal tölt el, ahogy ott vagy mellettem és soha nem hagysz el „Örökre együtt maradunk” súgom halkan, és közben hüvelyk ujjammal cirógatom karod te pedig elmosolyodsz és halkan vissza súgod „Én is nagyon szeretlek” és békésen el pihengetünk egy más karjaiban.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Tévedtem, ez jó!


Ring a víz a fürdőkádban.

Önszántából csúszik le a hiperintelligens farmer, s a bokánál nyugszik csak le lendülete.

A csipke álmok elbódítják az elmét s padlóra hullnak, és ott megbékélnek.

Őrült csodálkozás azon, hogy a másik képes megkapaszkodni a kád peremébe, ráadásul felemelni nem csak egy lábát, hanem a másikat is! :smile:

Tükröződő fények, egymásnak dobált mosolyok és életszerű holtomiglan-holtodiglanok.


Végül is feldobta a napom!!!
freyanna ·

Én picit naívan azt gondoltam,más dobta fel a napod.. :hushed:
libido ·
Hááááát azért te is :smile:

Jó volt reggel hmmmmmmmmm...
Piros Pille ·
Szerintem úgy értette, intellektuálisan:) :wink:

lány23 ·
szerintem ez TÖK jó :), nekem nagyon tetszett, csak hamar volt vége... :) valami izgi még jöhetett volna... ;) és szerintem nagyon is szép a stílus, még épp, hogy nem okádós... :) (na ez ám a bók... :blush: ) szóval hajrá, csak így tovább, 10-10-10 :laughing:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: