Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Állapot

A basszus a fülében egyre erősödött és a hang egyre halkult, miközben felszippantotta a fehér ’hintőpor’ csíkot. Szédülni kezdett, és csak azt érezte, hogy hozzásimul az emberekhez akaratától függetlenül. Karok és hasak érintését, simaságát mosollyal válaszolva kezdett ráérezni a zenére, az ütemére.
Hihetetlenül jó érzéssel, hirtelen kijózanodással, és utána újra beleszédülve táncolt. A fények, mint a ’nitrós’ szivárvány folyton a szemébe csaptak, de őt ez nem érdekli kicsit sem.
Rosszullét fogja el, a pillanatnyi pasiját elhagyva gyorsan a mosdó felé siet.
Épphogy beér, elhányja magát. Sokáig csak néz előre bambán, csodálkozva, hogy mit is csinál.
Rájön, hogy semmit, megmosakszik kissé, és az érzés gyorsan visszajön.
A falak mögötti tomboló zene pedig újra elragadja. Félig meddig tudja, mit csinál, de nem érdekli, és a gátlások megszűnnek, a víziók megvannak, minden, ami kell a jó érzéshez, megkönnyebbülten.
A srác, kivel épp jóban van, hoz neki egy italt, a zenét túlordibálja:
IDD MEG FINCSI!
A lány meg is teszi, hisz mért ne tenné. Az üveget eldobja, és a srác átöleli, és lassan annyira elszédül, hogy… képszakadás.

Másnap a kórházban kelt fel, nem tudta mire vélni a dolgot, és értetlenkedve nézett az ágyánál ülő anyjára, aki szörnyülködve, de mégis hálásan nézett lányára, hisz nem esett nagyobb baja. Áá nem..
Mit csinált? Háát… Jól érezte magát!
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: