Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Állapot

Haragszom. Magamra és rád. Dacos kölykökként viselkedünk csak azért, mert ismét lekerült a szemellenzőnk. Nem ez az első alkalom. Mégis jobban fáj mindennél…
Sosem beszélünk komoly dolgokról. Fájdalmakról, igazi örömökről… Rólunk.
Csak szavakat ejtünk ki a szánkon. Hagyjuk gyülekezni a feszültség erőit, hogy aztán gigantikus robbanásban valamit leromboljanak. Majd felépítjük újra… Ugyanazokkal a hibákkal.
Nem tudunk és valljuk be, nem is akarunk ezen-azon javítani. Bebújunk a „sajnálom, ilyen vagyok” paraván mögé és azt hisszük, elintéztük a dolgot. Belefáradunk újra és újra.
Fáj.
Piszkosul.
Ha elmondhatnám…
Nem akarom. Nem akarok beszélni. Nem tudok beszélni.
Máról holnapra. Egy tüske, egy szálka, egy akármi miatt.

Túlbonyolítjuk? Sokszor ezt érzem. Adott egy probléma, oldjuk meg! Miért nem ilyen egyszerű mégsem? Tegyük azzá!
Hibáztunk. Hibázunk. És még mennyit fogunk!

Sajnálom. Ha elvesztem a fejem…
Már megint magyarázkodom. Nem akarok magyarázkodni. Neked? Aki elvileg ismersz?
Éljünk boldogan! Külön életet.
Belefolyunk egymás életébe. A sajátunkként kezeljük, elfelejtve azt a tényt, hogy csupán kívülálló szemlélődők vagyunk…
Újjá szeretnék születni. Nem, nem csak képletesen - pedig másként nem fog menni, legalábbis egyelőre -, hanem tényleg! Ártatlan gyermekként tekinthetnék a világra. Tudatlanul…

Itt vagy még? Hol vagy? Hova bújtál? Biztos elbújtál, de úgyis megtalállak! Nem vagy sehol. Eltűntél. Elmentél. De mikor? El sem köszöntél…
Ugye itt voltál? Ugye láttál, hallottál? Emlékszem, hogy itt voltál! Beszéltem hozzád! Megérintettelek! Szólni is akartál, de csak mondtam a magamét! Nem értem. Miért mentél el?
Lehet, hogy mindig egyedül voltam?
Hasonló történetek
22521
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26043
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
A stílusod valóban kezd beérni, de ezt kevésnek vélem, akkor is, ha van mondanivaló. Mindamellett az utolsó mondat miatt tetszett.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: