Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Alku a feledéssel

A nap éppen lebukni készült a Bakony erdős hegyhátai mögött. A táj minden június este ekkor nyeri el legszebb fényviszonyait, és csodás vörös-rózsszín színegyüttes ragyogja be a 8-as autóútnak minősített aszfaltcsíkot. A forgalom fő alkotói a hőség elől hétvégére a magyar tengerhez menekültek hazatérő autóáradatából áll, rengeteg család autózik ilyenkor Kelet felé. A Balaton felé úgyszólván senki, pedig minden valószínűség szerint másnap, hétfőn sem lesz rosszabb az idő, és a hazatérő emberek kedvük szerint eltöltötte volna még ott pár napot. Lám, az élet hogyan eltilt minket biológiai igényeinktől, sokkal több alkalmunk lenne a természet ajándékai élvezni. Bár ha alkalmunk lenne rá, lehet, hogy nem élveznénk annyira... És talán éppen emiatt az időhiány miatt akarjuk életünk szép pillanatait a legszebbekké formálni, és a legjobban besűríteni. Legalábbis az a két fiatal bizonyosan, akik egy türkizkék Opelban ülve hajtottak a Balatoni nyaraló felé.

Az autóban halk zene, az egykori német sláger, Michael Holm szólt. A kellemesen nyugtató, még napjaink dob- és elektronikuszene imádó korszaka előtti stílusban készült szám mindkét fiatal kedvence volt. Már csak a témája miatt is. Az Opel kényelmesen fordul be Litér felé az elágazásnál; már a hazamenők forgalma is elült, gyakorlatilag fél óra alatt. A magyar rend őrei azonban nem alszanak, és Litér után egy beállóból sunyulva megállítják a kocsit, már csak azért is, mert egy valószínűtlenül fiatal leány vezeti. A zene elcsendesedik a szám végén.

- Jó napot. Hány éves a kisasszony? Vezethet már kocsit? - a rendőr hangja elárulta véleményét.

- Tizenhét kérem. A papírjaimat? -a meglepettséget vagy ijedelmet teljesen nélkülöző hang hallatán a rendőr minden bizonnyal nem tudta, hogy hova legyen a döbbenettől; bizonyára nem tudta, hogy a Magyar Köztársaságban a jogosítványszerzés korhatára -idén utoljára- tizenhét év.

- Jogosítványt, forgalmi engedélyt. -mondja a rendőr visszatérve a jól megszokott gyakolathoz. - És a személyijét is.

- Parancsoljon. -és a leány kinyújtja a papírjait egy mosoly mellett.

-Tessék... további jó utat.

Kezem kezedben miután kiszálltunk az autóból. Hát megérkeztünk végre, reményekkel telve, és itt is fogjuk eltölteni a hétközünket. Nem tévedés; a hétvége után jöttünk, mert nem szeretjük a sok embert, és leginkább kettőnk magányára vágyunk. Csak Te meg én, boldogság, nevetés, napsütés, jó fürdőzések és forró éjszakák várnak ránk. Talán a nyaram legszebb élményeimet szedem majd itt össze. Bár ez Tőled is függ...

Behurcolkodunk a házba, és felmentünk az emeletre, ahol lakni fogunk. Megmutatom Neked a nyaraló fürdőjét, vécéjét és konyháját. Itt fogunk lakni, kedvesem. Átöltözünk, és kiülünk a teraszra. Kezünkben valami kellemes ital, amit épp az imént csináltál. A magnóból Michael Holm tiszta hangja csillingeli a fülembe:

"Das kannst du mir nicht verbieten,

Dich zu lieben, alle Zeit ganz genau so wie heut’

Das kannst du mir nicht verbieten,

No my darling, tut mir Leid... "

Fejem öledben pihen. Oly jó így. A nap utolsó sugarai végigsimítanak arcunkon. Azt hiszem igaza van a Napnak; elég öreg, tudja már, hogy mi a jó. Végigsimítok arcodon. Tényleg jó.

Talán nem veszi észre arcomon a keserűséget. Nem hát... őróla süt a vidámság, az életkedv, szíve reményekkel teli, az én mosolyom csak az arcomat teszi szebbé. Inni akarsz, kedves? Helyes... inni kell, ha meghalunk is, tartja az örökbecsű nóta. Hát igyunk. Direkt rekviráltam az otthonikészletből egy kis spirituszt, stroh rumot. Ennek tényleg lelke van... ez egy gyilkosan csábító lélek. Olyan, mint a legtöbb lélek: át lehet látni, de csak akkor lehet érezni is, ha magadba fogadod.

Jaffa, stoh rum, jégkocka... kész a koktél, tetszeni fog. Ez majd begyújtja a vágyaidat, mint tűz a száraz szalmá. Már régen leszámoltam a gondolattal, hogy az alkoholba meneküljek a világ elől, és ebben Te is segítettél. Most már csak barátok vagyunk miszter alkohollal, és nem testvérek, mint pár hónapig. Túl sokat hazudott nekem, és a Te könnyeidet túlságosan sajnáltam látni csak miatta. Kiülünk a teraszra, nézem az utolsó hazatérőket. Nekik van családjuk, van stabil életük, vannak céljaik. ha már más nem ad értelmet létezésüknek, akkor legalább a gyerekeik. A legszívszorítóbb gondolat számomra sokáig a halál volt, míg kicsi voltam. Azóta átalakult a gondolkodásom, és így, felnőtt-fiatalon azt érzem a világ legnagyobb keserűségének, hogy ha egy ember gyerekek nélkül él és hal meg. Egyedül keserű az élet. Nem most, hanem úgy harminc év múlva, amikor az ember belefásult az élet kegyetlenségébe, és egyetlen örömét az jelenti, hogy létrehozot talán jobb sorsra érdemes utódokat. A jobb sors Magyarországa azonban még várat magára. Vajon meddig, és vajh’ eljön-e? Nade megint itt túl mély értelműen filozofálgatok, mikor nem is ezért jöttünk ide. Hisz pár napig el kell felejtenem, hogy túl rövid ez a szar élet, és ki kell élvezni.

Mit látsz, kedves? Mi van ott, amit így nézel? Vagy csak nézed, de nem látod? Olyan réveteg a tekinteted, meg sem merem törni oktalan kérdésemmel ezt az idilli csendet; mintha egy más világ zaja érkeznének a mi mentálisan lezárt világunkba, de azok a zajok minket nem zavarnak. Beesteledett, és hamarosan fázni fogok a bikinimben. Még hűvösek az éjek, de remélem lesz, ki megmelengessen. Telik az idő, és egyre nyugtalanabb vagyok, miért nem foglalkozol velem? Ezt utáltam és imádtam benned mindig, hogy egy más világ vagy, egy érthetetlen és megközelíthetetlen világ. Lelkem (testemről nem is beszélve), teljesen kiszolgáltatott számoda, és szerelmed megvalósul abban, hogy nem élsz vissza vele. Édes istenem, csak szólj már! Mondj valamit... Néha nem szeretem, hogy mindig nekem kell lépnem először...

Megmozdult a feje ölemben. Érdekes, töprengő és csillogó szemekkel néz rám. Ránézek, mire ő elmosolyodik. Ein verrückter Tag, ahogy éppen Michael mondja. Hátal ülök az útnak, ő meg vágytól forrósodó testtel, kívánva néz rám. Édes leányka. De vajon meddig felejtek a testeddel, vajon meddig tudod eloltani bennem a fájdalmat? És ha csak erre vagy jó, akkor mit érsz nekem? Bár tiltakozni nem fogok...

Lehúzom slicced, és egyik kezeddel a nadrágodat tartva és igazgatva, másikkal hímtagodat fogva kérdően nézek Rád. Akarlak, édes, akarlak, és ezt Te is látod. Kezdek nedvesedni. Izmos karoddal a mellemhez nyúlsz és simogatod. Elkezdem a farkadon húzogatni a bőrt. Megnedvesítem a nyelvemmel. Így, a sötétben nem kell tartanunk kíváncsiskodó szemektől, de ez akkor is közszemérem sértés. Mintha érezted volna, hogy mire gondolok, kéjtől ittas hangon mondja:

- Menjünk be...

Könnyedén felkap, és karjaiban visz be. Megszabadulok a bikinimtől, miközben ő teljes átéléssel és lehúzott gatyával végigcsókolgatja-nyalogatja testem a számtól a hüvelyemig. Ahhh, édes... de jól csinálod... Bár tudom, hogy nem szereted, de mégis mesterien nyalsz, akár Lassie. Combomat a kéjtől nem bírom szétnyitni, így gyengéden, de határozottan megteszed Te. Vonaglok a heverőn, mint egy csík. Kezemmel melleimet markolászom, amit Te is úgy szeretsz. Nyelveddel egyre mélyebbre hatolsz, fokozatosan emelve gyönyörömet. Már a teraszon is nedves voltam, most meg már szinte tocsogok odalenn. Istnem de jóóó, már nem vagyok messze a céltól...

De nem! Még nem szabad! Nyögve kérek szabadságot.
- Most Te jössz, édes...
Rámmosolyogsz. Úgy szeretem a mosolyod. Talán, mert olyan ritkán látom. Feltérdelt, mire én leültem lábaimat a terpeszben lévő lábai közé rakva. Szembenéztem a feladattal. Viszonyítási alapom nem volt, így ezt tartom értékrendemben a mintapéldánynak. Csábítóan vastag, kemény, és nehezen lankad; imádom. Lassan kezdtem el szívogatni, miután végignyalogattam a tövétől a makk aljáig. Azon a ponton vagy a legérzékenyebb, tudom. Felszisszensz a gyönyörtől, mikor nyelvemmel odaérek. Megérdemled, kedves, én is hasonló érzéseket kaptam Tőled. Számba veszem a dolgokat, és így jobb mindkettőnknek. Nézem az arcod, és látom a kéjtől átszellemült ábrázatodat. Remélem meghálálod, jó esténk lesz...

Elég, elég... nem mintha nem lenne jó, de én többre vágyom, hogy másképp legyek Benned; úgy, ahogy a természet alakította. Fontos és jó dolog a gumi, de Téged csak természetesen tudlak szeretni, és e természetességet evidensnek tartom szexuális életünkben is. Bár a tablettáid se természetesebbek, de az élmény sokkal jobb velük. Belédhatolni egy gyönyörűség... felnyögsz a kéjtől. Négykézláb helyezkedsz, és kinyomod a hívogató hátsó részedet. Megyek már... én ne mennék? Nagyszerű póz. Két kezemmel oldaladat fogom, ezzel is szabályozva az ütemet, és könnyítve a mozgást. Ütemesen csattognak testeink, ahogy összeérünk. De rég vártam már ezt, annyira hiányzott a közelséged. Kihúzom a farkam belőled, és megfordítalak. Térdhajlatodnál hátranyomom a lábaidat, hogy kényelmesebb pózt biztosítsak a behatoláshoz. Rendben, Benned vagyok... lassú ütemben teszlek magamévá, egyőnk sem szeret kapkodni. Egy párnát húzol a feneked alá, jó ötlet. Összevigyorgunk, ugyanarra gondoltunk. Barnásszőke hosszú hajad szétterül a kanapén, melleid ugrálnak, tested egyre melegebb, és én is érzem, hogy kipirosodok a nagy erőfeszítéstől. Érzem, hogy közeleg a pillanat; benned akarok lenni, mikor... és minél jobban a közeledben...

Kihúzod alólam a párnát, mikor az előbb még úgy örültél neki, hogy odakerült? Egyre jobban kezd hatalmába keríteni az a melletted megismert érzés, ami csak ilyen buja éjszakáinkon szokott előjönni... kezdve az agyamtól a gerincemen át az ágyékomig lehatol az a feszítő bizsergés, ami végül egy kis időre összeszorítja a testem, hogy végül totális kimerültségben ereszkedhessek el... Rámnehezedsz, és én nem törődöm azzal, hogy súlyod majdnem kétszerese az enyémnek. Csak rakd belém, csak mélyebbre és gyorsabban, ez a két szó serkentsen örökké, ha velem hálsz. Nem kell csalódnom benned, de hüvelyem már elkezdte az első apró szorításokat... nyöszörögni kezdek, és ekkor elindul egymás serkentése, a legszebb fél perc, mikor a hangjaim, és robbanni készülő testem hatására emelkedik izgatottságod, még jobban fokozod ütemed, mire én még jobban nyöszörgök és ez még jobban ingerel...

Az alhasam elkezd feszíteni. Csókjaimra kinyitja szemét kedvesem. Látni akarom a szemed, el akarok veszni smaragdjában, és együtt akarok Veled eljutni egy más dimenzióba, hol már csak mi létezünk, civilizációs máz nélkül... Egy-két erős lökés után beléderesztem nedvemet. Átkarolsz a nyakamon. Látom, Neked is jó volt, és együtt éltük át egymás csodáját. Kettőnk csodáját.

Félórával később a két fiatal egymás karjaiban, kielégülten aludt el. A magnó fél négykor kattant Michael Holm El Lutéjának végén, mely lágy dallamait már nem hallotta a pár.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Ühüm, ez aranyos. És miért nem adtál a barátodnak egy nevet, amit esetleg ő is szeret...
No0oB ·
Milyen megható, hogy még ennyi idő után is olvasgatják e nick régi használójának "műveit". Igazából egy ismerősömmel használtuk ezt a nicket még igen régen, egy harmadik ismerősünk irományait publikálva. Ezekkel az emberekkel már nem érintkezek, noha még osztálytársaim.
A barátságok elmúlnak, a nick viszont itt maradt, őket már nem érdekli ez a portál, én pedig régóta olvasgatom, és még lehetőség szerint fogom is.

Ha valakinek kicsit zavaros ez a dolog, és netalántán kételkedni kezdene a hitelességemben, nézze meg, hogyan írt, milyen szintű hozzászólásokat eresztett meg a néhai barátom, és milyeneket én. Szignifikáns a különbség, azt hiszem (azért régebben én is írtam ide néha). Hogy miért nem csináltunk két nicket? Mert csak nekem volt/van gépem és netem, így hozzám járt fel mindig, mikor ezt az oldalt néztük. Én pedig nem tartottam szükségesnek új nevet csinálni, mert ez annyira a szívemhez nőtt, és eddig amúgysem foglalkozott senki különösebben itt a kilétemmel.

Nade hagyjuk az önigazolgatást. Kezd csöpögni.
______________________________________________

Nem értem pontosan, milyen barátra, és milyen névre gondolsz, így lehet, hogy rosszul értettem a dolgot.
lököttyúk ·
Jól értetted - mondom az alapján, amit válaszoltál. Éreztem a "szignifikatívumot".

lököttyúk ·
már megint hüm-hüm...
Kedves No0oB (akkor viszont :)
Te megtagadod az írót, majd megtagadod a hozzászóló másik barátod...még magadat se vállalod ha félreütsz pár betűt, egy dolgot igen, a neved.
Szóval hüm és kész.
Lazíts picit :)

No0oB ·
Könnyebb lett volna egy másik nevet csinálni, de ez annyira nem fontos nekem.

Amúgy nincs miért lazítanom... nem vagyok feszült, sőt, egész jó kedvem van.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: