Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Alkalom

Céges buli. Már akkor kiszúrom, mikor belépek a terembe. Nem jóképű, nincsenek kidolgozott izmai, de mégis, mágnesként vonzza a tekintetem. Legszívesebben odamennék hozzá, de jólneveltségem tiltja, hogy letámadjam.
Nézem, nem tudok uralkodni magamon, s Ő is észreveszi. Rám emeli a tekintetét, s én szinte beleszédülök csokiszín szemeibe. Zavaromban lehajtom a fejem, és úgy teszek, mintha, nagyon érdekelne mit is hord össze nekem az osztályvezetőm. Már nem merek ránézni, a felettesem jóindulatú arcát fürkészem.
- Egy kollegina, akit még nem ismerek - rezzentett fel egy mély hang az unalomból. Hátra sem fordulok, mégis tudom, hogy Ő az.

Felnézek, Ő lemosolyog rám, és elolvadok. Forró csoki a napon.
Amikor kölcsönösen bemutatkozunk, jövünk rá, hogy naponta többször is beszélünk telefonon mostanában. Valaki mindig keresi a másikat, valamilyen buta látszatindok miatt. Hamar kettesben maradunk, s nem is érdekel igazán, van e ott más is rajtunk kívül. Magamba szívom az illatát, a hangját, a mozdulatait, a nevetését.

Elvarázsol férfias lénye.
Mikor felveti, hogy induljunk el, azonnal beleegyezem. Az útra nem is emlékszem, de természetesnek veszem, mikor nála kötünk ki. Ahogy a szobába lépünk, a kedves, flörtölő férfi átváltozik. A kezem után kap, a kézfejem, a csuklóm simogatja, nem tudván, hogy kifejezetten érzékeny vagyok rájuk. Közben mély, vibráló hangján bókol. Beleszédülök a figyelmességbe. Mint akit megbabonáztak, hagyom, hogy simogatni kezdjen. Érzem, ahogy forrósodni kezd a testem. Szeme a számra tapad, dicséri formáját, s kíváncsi ízére is.
Kezdek életre kelni, bár érzem, bármilyen női trükkel is próbálkoznék, szánalmas lenne, ezután a csábítási jelenet után, amit Ő előadott.

Már tüzel a testem, mikor végre megcsókol. Nyelvével körbesimítja ajkam vonalát, kinyílik a szám, de elhúzódik, mondván, engedjem, hagy kényeztessen. Marokba szorul az öklöm, ahogy nő bennem a vágy. A szájába sóhajtok. Megcsókol.

Keze nagyon finoman érinti nyakam érzékeny bőrét, mintha csiklandozna, pedig csak a vágyat szítja bennem. Aztán egyre lejjebb cirógat, egész a mellem vonaláig. Tapasztalt kezében az eddig is érzékeny bőröm önálló életre kel. Kibújtat a felsőmből, ügyesen kikapcsolja a melltartómat, kezeibe veszi a mellem, és masszírozni kezdi. Ajka lesiklik a nyakamra, simogat nedves, izgató nyelve. Hátrahanyatlok a kanapén, ő mellém térdel a szőnyegre. Egy pillanatig sem hagyja abba a simogatást, szája pedig követi ujjai útját. Beleőrülök, annyira lassan köröz a bőrömön, s nagyon is tudja mit csinál, érződik a mozdulatain. Nyelve a nyakamról a mellemig csúszik, s először nagy, majd egyre kisebb körökben cirógatja végig a halmokat.

Mikor bekapja a mellbimbóm, és szopni kezdi, a hajába markolok, s próbálom eltolni a fejét, mert olyan erősen hat rám, hogy úgy érzem, belepusztulok. Másik keze egyre lejjebb simogat. Mikor a hasamnál jár, elidőz a köldökömnél, aztán kicsit kijjebb, a csípőmnél, az oldalamnál kényeztet. Ajka elszakad a mellemtől, végignyal a hasamig, egészen a csípőcsontomig, majd hasra fordít. Ujja végigzongorázik a gerincemen, meg-megnyomva pontokat, amik felérnek egy-egy villámcsapással a testemben. Mikor ugyanezt a nyelvével teszi, lúdbőrös leszek. Hallom a hangom, de magam sem hiszem, hogy én lennék az, aki így nyöszörög, és liheg. Amíg csókolja a völgyet, ami összeköti a fenekem és a hátam, addig keze már a fenekem masszírozza. Nyelve egyre lejjebb és lejjebb csúszik, olyan lassan, hogy félek, belehalok, mire célba ér. Széthúzza a fenekem, és az ánuszomtól kezdve, a gátomon át egész a csiklómig nyal. Szeretnék megfordulni, de csitítgat, hogy ne rohanjak előre. Még vagy háromszor végighúzza nyelvét, aztán ajka a fenekem aljához vándorol, ahol összeér a combommal. A kis vágást izgatja felváltva, hol az egyiket, hol a másikat, míg ujjai a gátam környékén simogatnak, sem a hüvelyemhez, sem az ánuszomhoz nem érve. Mikor abbahagyja, kell egy kis idő, míg magamhoz térek. Ülő helyzetbe húz, ő elém térdel, és széttárja a combjaimat. Kijjebb húz, hogy feje a vénuszdombomhoz minél közelebb legyen. A térdemtől kezd el simogatni, egész lassan, lihegve kérem, hogy gyorsítson de még lassabb tempóra vált. Remegek a vágytól, tombol bennem, a feloldódást sürgeti. Tudom, hogyha a csiklómhoz, vagy a hüvelyemhez érne, elélveznék. Már a combom felső felét nyalja körkörösen, egész közel a vénuszdombomhoz, de bárhogy kérem, se hajol már végre oda, és okoz nekem kielégülést.
- Szeretnél már elélvezni? Szeretnéd, ha már végre átjárna az orgazmus örvénye? - emelkedik fel hirtelen.

Hangom sincs, csak bólintani tudok.

- Jó- feleli. - Akkor tegyél érte. Mutasd, mit tudsz akkor lesz folytatás.
Mint akit jéghideg vízzel forráztak le, ülök egy ideig, és először fel sem fogom, mit mond. Aztán megértem.

Nagyon dühös leszek, a kielégülés utáni vágyam összekeveredik az indulattal. Lélegzem párat, hogy kicsit megnyugodjak, majd hozzá hajolok. Csillogó szemekkel várja, mit teszek vele. Nyitott ajakkal várja a csókomat, de én csak belenyalok a szájába, sok kis nyalás után, belekapok, rátapadok, ő azonnal viszonozza.

Elhúzódom. - Van sálad?- kérdezem - Szeretném összekötni a kezed.

Tetszik neki az ötlet. Feláll, kimegy az előszobába, s hamarosan két selyemsállal tér vissza. A dohányzóasztal két lábához kötöm ki a kezét. A hasára ülök, ráhajolok, a nyakára tapad a szám, melleimet pedig kezemmel igazítva, oda-odadörzsölöm a mellkasához. Nyakán kicsit megszívom a bőrt, bele-belekapok a fogaimmal, nem durván, de éreztetve, hogy kicsit neheztelek rá, amiért hoppon hagyott. Hangosat sóhajt, mikor lejjebb csúszva végignyalom csupasz mellkasán, elérve a mellbimbóit. Megkarcolom bőrét a fogammal, ajkam közé veszem a bimbót, és nyalogatni kezdtem, beleharapok, felszisszen, akkor megcsókolom, körbebecézem, simogatásommal enyhítek kicsit a fogaim okozta fájdalmon. Mikor már a vágytól nyög, otthagyom a mellkasát, lemegyek egész a hasáig. Finom a bőre, izgató az illata, teljesen begerjedek tőle. Belenyalok a köldökébe, megvonaglik alattam.

A dohányzóasztalon árválkodik a már kinyitott, de meg nem kezdett bor. Locsolok belőle a hasára, és szürcsölni kezdem. Néhány csepp le akar folyni az oldalán, a nyelvemmel utána kapok, ő pedig élvezi a játékot. Először még szavakkal hozza tudtomra,hogy tetszik neki, amit csinálok, aztán csak mély mordulásokkal, mert szó már nem jön ki a száján.
- Lejjebb.. Lejjebb - lihegi, s én engedelmesen alább csúszok. A kezem közé fogom méretes farkát,. odahajolok. Megnyalom a makkját. Még lejjebb csúszok, a combjai közé. Rá kell jönnöm, hogy combja belső fele is érzékeny. Remegnek a lábában az izmok, s próbál kiszabadulni, de jó erősen odakötöztem. Nyelvemet végighúzom bársonysimaságú bőrén. Lassan közelítek a farkához. Heréit a számba veszem, szopogatom, nyalogatom őket felváltva. Mély hangon nyög, s egyre gyorsabban liheg.
- Engedj el - kéri elfúló hangon.

Úgy teszek, mint aki nem hallotta. Nyelvemmel hosszában izgatni kezdem a farkát, le-föl nyalogatom, kezemmel a heréivel és a gátjával játszom. Ahogy közelítetek a makkjához, úgy lesznek mélyebbek és hangosabbak a lélegzetvételei. Gondolok egyet, a borosüvegért nyúlok, belekortyolok, de nem nyelem le. A farkára hajolok, s beszippantom a makkját. Néhány csepp bor kiszivárog az ajkaim közül,lefolyik ágaskodó férfiasságán, de nem törődöm vele. Ahogy játszik a nyelvem a makkján, s a bor, ami a számban is van, izgatja érzékeny pontját, és nekem is valami kéjes érzést ad, ahogy ide-oda loccsan a számban a már meleg ízletes nedű keveredve az Ő ízével.

Egyre jobban fickándozik, tekergőzik, csípőjét mozgatja szeretne elélvezni. Nagyokat nyög, hangosan zilál, izgató, hogy ennyire eluralkodott rajta a vágy.
Teste megfeszül, elválik az ajkam a makkjától, s lenyelem az előváladékával összekeveredett bort. Felegyenesedem, megfordulok, s neki háttal lassan ereszkedem rá péniszére. Kiélvezem, ahogy belémcsúszik, ahogy szinte összenő a hüvelyemmel a farka. Mélyen magamba fogadom, s egy másodpercre kiélvezem a pillanatot, mielőtt mozogni kezdek rajta.
Ő már türelmetlen, próbál mozogni a csípőjével, hogy végre mozduljak meg. Először lassan körözöm majd, egyre gyorsabban kezdek mozogni. Hátradőlök, megtámaszkodom a földön, s felgyorsítom a mozgásomat. Úgy mozgok, olyan ritmusban, ami növeli bennem a gyönyört, s nem is kell sok, hogy elborítson az első orgazmus mindent megrázó hulláma. Nem lassítok, hisz még tombol bennem az izgalom. Dobálom magam rajta, minden sejtemmel a bennem mozgó, kéjt hozó péniszre koncentrálok, ami éppen ott mozog, éppen ott izgat, ahol a legtöbb örömet tudja nekem adni. A második orgazmusom, ha lehet, még jobban megráz, nyögésem sikoltással keveredik. S épphogy elcsitul a gyönyöröm, máris meglep a harmadik. Elpilledek kicsit, a lábaira hanyatlom, kezdek magamhoz térni.

- Oldozz el, kérlek - kéri.
Legördülök róla, felkúszom a fejéhez, s miközben kioldom a sálat, megcsókolom. Nyelvünk játékosan játszik, izgató, ahogy körbe-körbesimogatja a fogaimat, az ajkamat. Keze a hátamra siklik, elfordítja a fejét.
- Önző dög - simogat meg, arca, hangja kedves, nem haragszik rám - Csodálatosan áll, ha ki vagy elégülve.
- Még nem vagyok - nézek rá élvvel teli szemekkel.
Felnevet, a sálért nyúlna, de nem engedem, hogy kikössön. Nem erőlteti. Hanyatt dönt, felém hengeredik, teste a testemhez súrlódva csúszik le a combjaim közé. Nyelve elmerül a szeméremajkaim között, majd rögtön felnéz:
- Szeretnéd?
- Igen - sóhajtom. Újra belém merül a nyelve. Végignyalja a kisajkaimat, a hüvelyem körüli érzékeny részt, egy pillanatra belém hatol a nyelvével, majd a csiklómhoz tér. Az ajkai közé veszi, simogatja, szopja, próbálom eltolni a fejét, annyira intenzív gyönyört okoz ezzel, de nem hagyja, nem néz fel, lefogja a kezem, elengedem magam, engedem, hogy elsodorjon a kéj. Nem hagyja abba az első orgazmus után, gyengédebben bár, de még mindig izgat, s mikor már teljesen kimerülök, s remegek a sok robbanástól a testemben, emeli fel fejét az ölemből.

Az arcomhoz csúszik, belém hatol, lábammal átkulcsolom a csípőjét, magamhoz bilincselem. Mozogni kezd, lélegzete hűsíti az arcom, szeme csukva, egész arca átszellemült. Átveszem mozgását, bennem is újra fokozódik a feszültség. Belemarok filmrétegként izzadt-csúszós hátába, felszisszen a fájdalomtól, suttog valamit, de nem hallom, nem is figyelek rá. A karjaira támaszkodik, egyre gyorsabban és gyorsabban mozog bennem, s mikor megérzi, hogy elértem az orgazmusom, ahogy össze-összerándul a hüvelyem körülötte, ő sem tarja magát vissza, remegve, hörögve hosszan élvez, majd ernyedt testtel rám borul.
Így alszunk el a földön összekapaszkodva, kimerülten, izzadtan.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Irodalmi ismereteid is hiányosak. :innocent:

zetsupoet ·
WoW :O :3

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: