Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Alien 1.Nyolcadik utas a HALÁL-I.fejezet-Az Ébredés

A Weiland vallat mindenhol kiterjed a galaxisban. Szinte az mondható, hogy kiterjed a galaxis minden zugában. Katonai fegyverei magasan fejlettek és legyőzhetetlenek. De ez nekik nem elég. Olyan fegyvert akarnak, amely mindennél túl tesz. Egy gépet. Egy olyan gépezetet, amit képtelenség megölni. Csakhogy a gép nekik nem fegyver. A tudósok a vállalatban rájöttek, hogy egy organizmusra van szükségük, egy tökéletes organizmusra. Megtalálták a bolygót, ahol az organizmus van, de nem akarták felhasználni katonáikat a kifejlődéhez. Merthogy az idegenek emberben fejlődnek ki. A vállalatnak a szemét kell. Ezért használják ki az egyik teherszállító csapatot. És a történet még csak most kezdődik...


A teherhajó a föld felé közeleg az egyik legkisebb galaxison át. Súlya eléri a kétmillió tonnát. Nagysága felér egy kisebb törpecsillaggal. Rakományt szállítanak a földre. A hajóban lévő navigációs rendszer irányítja, a még nem nyüzsgő hajót. De nem sokáig csendes. Ahogy végig megyünk a hídon, vagyis a gáton, ahogy az űrhajó kapitány szokta mondani, át a másodirányításon, a hajó hirtelen feléled, a fény bekapcsol, az irányítótól 300 méterre lévő kamrában egyszer csak felnyitódnak az üvegek és az emberek ébredezni kezdenek. Lassan kinyitják szemüket, mosolyogva felállnak és elindulnak az ebédlő felé.

A hétből egyetlen nő van szinte a hajón Ripli Ellen, aki űrhajós kapitány helyettesítő. És korához képest komoly, szelíd arcvonalai és hosszú göndör haja van.
A másik nő a neve Ivanez, aki viszont hozzá képest szelíd és fél megtenni első lépéseket.
A harmadik egy parasztias férfi Georg. Aki kalapjával és gépjavítási tudásával mindenhez ért szinte csak beszédével van a baj.
A negyedik egy néger férfi, Cool, aki mindig vicces kedvében van, kivétel akkor nincs, ha a főnökkel beszél.
Az ötödik Frank, aki egy normális hétköznapi férfi, rakományos munkával.
A hatodik egy politikai tiszt. Meglehetősen okos. Amit társai furcsának. Ezt az ’’embert’’ úgy hívják, Moshiff.
És a hetedik egy, még nem utolsó tag Anreas. Andreas a főnök. Más néven az Űrhajós kapitány, minden szava vagy parancsa teljesítést kíván. Aki nem teljesíti, büntetésben részesül. Az ő legfontosabb feladata, hogy a fő számítógépes terembe, amit ő anyának hív, kérdéseket tegyen fel. Ha nem kap megfelelő választ, akkor már baj van. És végül jön az utolsó, egy háziállat, Ripli kan macskája Johnsi. Johnsi narancssárga csíkos kandúr, aki szeret a hajó bármelyik más részén bóklászni.


Az irányításnál Andreas körülnéz.
- Valami nincs rendben. - mondja most ép ott lévő három társának.
- Ugyan mi lehet a baj? - kérdezte Frank.
- Épp az hogy nem a mi rendszerünkben vagyunk!
- Akkor melyikbe?
- Azt én se tudom.
- A galaxistóll kb. 2000 fényévnyire vagyunk! - mondta Ivanez és a képernyőn átfuttatta a galaxistérképet.
- Ez a mi galaxisunk! - bökött rá Andreas.
- Igen, ez meg akkor ...
- Egy szomszédos galaixisban vagyunk -vágott
Ripli szavába. -Ami azt jelenti ...
- Millió fényévnyire lehetünk a földtől. - csapott az asztalra.
- De akkor ezek szerint ...
- Igen Georg, korán ébredtünk!.
Hasonló történetek
3630
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
3257
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
További hozzászólások »
-=CotD=-Malish ·
Szia!
Ne hagyd magad elkedvetleníteni, engem megfogott a történeted. Sajna mindenhol vannak taplók mint ez a paraszt. :flushed:
Nekem tetszet, csak így tovább !!! :smile: :smile: :smile:

miklós11 ·
elég gyatra koppintás :sleeping:
hörcsög00 ·
Olyanokat te írsz bogu. :flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: