Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Akit csak egyszer láttam...

Még sosem jártam ilyen gyönyörű helyen… És most, hogy végre egyedül voltam, mindez sokkal szebbnek hatott.
A lábam minden lépésnél a nedves, iszapos homokba süppedt, s a tenger hűs hullámai mosták. Nagyon jól esett az esti szellő, ami szokatlanul hideget hozott a víz felől. A nap vörös sugarai véresre festették a látóhatárt. Messzebbről, a kikötőből sirályokat és halászok kiáltásait hallottam. Nagyon furcsa hangulat lett rajtam úrrá, és nem akartam hazamenni. Az ember azt hinné egy ilyen nyaralás, amikor a kollégiummal kell jönnie, csakis átok és szenvedés lehet. De nekem már az első pillanattól nem volt az.
Szabadok voltunk, a tanárok semmilyen kötelező programot nem írtak ki nekünk, és egészen este 10 –ig járkálhattunk. És mivel tiszta lánykolesz voltunk nem fenyegetett minket a tanárok által „bűnbe esésnek” nevezett kísértés.
Most voltam életemben másodszor a tengernél. És most voltam először ennyire hipnotikus állapotban.

Csak megálltam egy pillanatra és behunytam a szememet. Hagytam, hogy a sós levegő az arcomba fújjon és felborzolja a hajam. Ez a súlyos szellő úgy ölelt át, mint amikor az ember egy puha ágyban fekve álmodik, és végig érzi, hogy valami kellemes veszi körül. Nem akartam kinyitni a szememet, mert most valami egészen mást képzeletem a lélektelen homokos part helyére: teljes sötétséget, amiben csak az érzéseimre hagyatkozhatom. Ahol érzem, hogy emberek vannak körülöttem, és bármelyik pillanatban a vállamra teheti valaki a kezét… Talán éppen az a valaki, akire, annyira várok…

Olyan nagyon beleéltem magam ebbe, hogy szinte már érzetem a meleg kezet. Aztán valami mást is: valakinek a leheletét a nyakamon. Olyan őrült ijedtség cikázott végig rajtam, hogy nem mertem levegőt venni. Kinyitottam a szemeimet és lassan megfordultam. És tényleg volt ott valaki!
A szürkületben két éjfekete szempár nézett rám, egy hihetetlenül vonzó arcról, amit fekete haj keretezett. Magas fiú volt, nálam legalább 10 cm-rel magasabb. Fekete hajszálcsíkos ing és farmer volt rajta. Aztán amin rögtön megakadt a szemem az egy sebhely volt: a szája bal oldalán. A felső ajka felől indult és az alsó alatt végződött. Régebbi seb lehetett, mert fehérek hatott a gyenge fényben. Fogalmam sem volt, ki lehet, de úgy érzetem ismerem.
- Ki vagy? – szólaltam meg rekedten. Hátra simítottam a hajam, mert csupa kóc volt, s a szél most hátulról fújta.
- Nem kell tudnod – mondta bujkáló mosollyal. Nagyon furcsa volt, s egyszersmind hihetetlenül vonzó. Nem lehetett több 20 vagy 21 évesnél. Én meg alig voltam 16…
Eltűrte a hajamat és megsimogatta az arcomat. Rettenetes érzés rohangált fel és alá bennem. Nem tudom leírni, de ahhoz volt hasonló, amikor a körhintán ülsz, ami nagyon gyorsan pörög, és te hátranézel: a torkodba ugrik a szíved, és muszáj erősebben kapaszkodnod.

Aztán szájon csókolt. És hátra lépett. Utána akartam menni, de egyszerűen már nem láttam. Nem csak akkor, hanem soha többet. Nem tudom ki volt, de nem fogom elfelejteni. Az is lehet, hogy csak elképzeltem ezt az egészet, bár ahhoz túl valóságos volt.
Hasonló történetek
3629
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5542
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Az „eltűrte” szót kicserélhetnéd valami másra, mivel itt így zavaró. Ha lehet, ne használj számokat, csak ha matematikai műveletről írsz, a többi első írásnak, tinis álmodozásnak nem rossz. :-)
Debreceni Hedvig ·
Köszi szépen, nem mondom, h ez az egyik legjobb művem, de már szerettem volna novellát is feltenni, és ez az egytelen egy volt begépelve... Nagyon szépen köszönöm az értékelést, és a kritikát is!!! Tényleg sokat tudnak segíteni :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: