Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Akik csak egy ölelésre vágytak...

Későn találkoztak. Bár évekkel azelőtt, egyikük még sokkal inkább tejbepapit evett, mint sültoldalast, hát nem volt választása az életnek. Cserébe sütött a nap. Úgy szikrázott és ragyogott, nyarat rajzolva a télbe, hogy mindenki természeti katasztrófától rettegett. S ők megnyugodtak: „biztosan az idő bolondított csak meg”. Holott így sem volt semmivel könnyebb. Egy végnélküli önuralomtréning volt az életük, mivel csak akkor érhettek egymáshoz, ha senki se látta, s épp ezért állandó játék is, hogy ki tudja úgy megsimogatni a másikat, hogy a többiek ne vegyék észre. Folyton emésztette őket a kétely: vajon szeret még a másik? Vajon jelentek neki még valamit? Vajon ugyanazt, amint eddig? De a szemükben egyformán villant a sarki fény, ha egymásra néztek, s olyankor megszűnt a világ.

Persze tudták, hogy ez hosszútávon nem folytatható, de egyikük sem volt képes kimondani, hogy itt a vége. Idővel jelentős szurkolótábora gyűlt a dolognak, azokból, akik mindig mindent látnak. Lassan, egész lassan jöttek csak rá, hogy igazából teljesen mást szeretnének adni, és kapni egyaránt. De egyik sem merte elmondani a másiknak. Az idő nem állt meg, s már majdnem kitavaszodott, mikor a férfi először mondott nemet a nőnek, s a szakadék innentől egyre nőtt. S nem barátok, hanem ellenségek lettek a végén, holott mindketten iszonyatmód gyűlölték magukat ezért. S néhány hónap múlva konstatálták, nem mások, csak két idegen, a sarki fény a szemekből a szívekbe költözött, hideget árasztani és sorvasztani... s tavaszból lett végül tél.
Hasonló történetek
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
Hmm egyébként most nézem, min vitatkozunk/tok...mert a novellában pont az ellenkezője van. eltávolodtak egymástól, és gyűlölték MAGUKAT ezért...szóval...:P:P:P

Mária de la Cruz ·
Nos, a legforróbb nyarat ígérik...
Vivaldi most miről fog írni? :)
szöszke ·
Apum szokta mindig mondani: andersen meghalt., hófehérke félrelépett, mese nincs...no így lehet valahogy szegény vivaldival is...
Mária de la Cruz ·
No comment

Corvin ·
A szeretem-gyulolom az egy kategoria, neha osszeerhetnek, bar nem komoly.
Az igazan negativ a KOZOMBOSSEG- no ettol ovlak titeket, s mindnyajunkat.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: