Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Akarom...!

A reggeli napfény élesen sütött be az ablakon, a korai hűvös téli szellő vitte ki a szobából az este emlékeit.


Mámorító illat töltötte be a levegőt, finom érintés kényeztetett, forró lélegzetet éreztem nyakamnál. Megfogtam párom hátulról derekamra fektetett kezét, majd végig simítottam. Mély levegő... ébredezett. Mocorogni kezdett, majd kis húzással jelezte, hogy forduljak felé. Miközben félálomban, fáradtan próbáltam átfordulni a másik felemre végigsimította a hasamat, mellkasomat, majd vissza és végül ismét átkarolt. Magához szorított, mintha most lennénk együtt utoljára és félne elveszíteni, mégis érzékien. Puszit nyomott a homlokomra, miközben hátamat simogatta. Tenyere enyhén érdes, mégis a kora reggeli puhaság érződött érintésén. Keze végigfutott az egész hátamon, fenekemen, combomon, majd az oldalamon vissza fel. Átkaroltam és homlokunkat összeérintve apró mosollyal jeleztük egymásnak, hogy imádjuk a másik társaságát. Én is átkaroltam és simogatni kezdtem. Újra és újra felfedeztem szerelmem testének minden részét. Orrát végighúzta arcomon, míg a szánk összeért... Mosoly, mély levegő, apró csók... Kezemet arcára fektettem és lassú csókok kíséretében húztam egészen a nyakáig... majd végig a mellkasán és megálltam a pocakjánál. Ott hátracsúsztattam és ismét egymásba karolva pihentünk.


Egy gyors pillantást vetettem az órára... (7:45) még van időnk pihenni... párom illatától mámoros boldogsággal telve nem tudtam másra gondolni, csak az estére...


Filmezést terveztünk , természetesen egy kis veszekedéssel, hogy mit nézzünk meg... végre eldöntöttük, s lévén hogy beesteledett úgy döntöttünk, hogy előtte zuhanyzunk és kényelmesen az ágyból nézzük végig. Fogtuk az esti pizsinek szánt ruhákat és bementünk a fürdőbe... Míg a vízre vártunk, hogy melegedjen egymással foglalkoztunk...


A ház csendes volt... szinte már túl csendes. A család többi tagja már pihent egy kemény nap után. A csendet csupán mi ketten törtük meg, ahogy a fürdőszobába igyekeztünk.


Épp háttal állt nekem, közeledtem felé... felsője alatt észrevettem egy lehetőséget, hogy érezhessem őt... benyúltam a trikó alá és lágyan végig simítottam a hátát, majd előre csúsztattam kezeimet a mellkasához és magamhoz szorítottam. Fejemet a hátára hajtottam és mélyen lélegeztem magamba illatát. Kezeit a kezemre tette, majd szájához húzta és finoman megpuszilta... megfordult, rám mosolygott... magához szorított... nem szólt semmit, csak nézett... nem is kellett, hogy beszéljen. Elárult mindent a szép szeme és a mosolya... A szemüvegén át látva még inkább kivehető volt milyen lélegzetelállítóan szép a tekintete. A víz már forró volt, de mi csak egymással törődtünk... a fürdőt lassan ellepte a gőz, amit csak a szemüvegén vettünk észre...óvatosan levettem róla, majd puszit nyomtam enyhén pirosodó arcára. Ujjamat végighúztam az ajkain... (Hmm... azok az ajkak... csókra termett, telt, formás ajkak...), majd arcáról nyakára húztam kezem. Közel hajolt hozzám, arcát az enyémhez érintette és mély lélegzet kíséretében kezdte csókolni nyakamat. Ölelő karjaim vetkőztetni kezdték az előttem álló férfit. Kezem finom érintéssel simította végig szerelmesem édes testét miközben kiszabadította a ruhák fogságából. Szemem elé tárult a legcsodásabb látvány amiben valaha részem volt. A külvilág zajai megszűntek létezni számomra... csak Ő létezett... akkor és ott...


Ábrándozásomat a múlt éjszakáról egy hatalmas zaj törte meg. Felültem az ágyon és körbenéztem. Már megint a kutya csap ekkora ricsajt.. A mellettem édesen szunyókáló férfit kezdtem el figyelni... Milyen nyugodt... ültem és mosolyogtam... figyeltem  minden lélegzetvételét, minden rezzenését és mozdulatát. Gondoltam becsukom az ablakot, nehogy a kutya miatt felébredjen, de abban a pillanatban ahogy megindultam felém nyúlt és magához húzott... Álmos hangon motyogta "Ne hagyj itt... pihenjünk még..." Hozzá bújtam és megcsókoltam. "Annyira örülök, hogy vagy nekem..." Szavai mintha megütötték volna szívem harangját, akkorát dobbant. Mire szólhattam volna kezei engedtek szorításukból... Ismét elszundított... Vajon... ő is gondol majd a tegnap estére?...


Ahogy ott álltunk egymás előtt levetkőzve gátlásainkat... csókcsatát vívva a gőzzel teli fürdőszobában... Akkor vált teljesen biztossá... Imádom ezt a férfit! Minden részét! A zuhany alatt víztől csillogó nedves testének látványa elvarázsolt. Csillogó szemekkel figyeltem őt. Tekintélyt parancsoló... mégis kisfiús bájjal. Csodálatos teste van... Férfias, mégis ölelni való. Nem izmos, mégis erős. Elöl a férfiak védjegyévé vált pocak dudorodik, amit mindaddig büszkén kinyomott, míg észre nem vette, hogy figyelem Őt. Mosolyogtam rá ő pedig próbált büszkébb testtartást felvenni leplezve a 'hibát'. Testtartása telesen elbűvölt... háttal állt nekem. Formás csípőjét és hátsóját látva akaratlanul is a számba haraptam. Rá kellett jönnöm, hogy ennek már fele sem tréfa... "Fogadd el... teljesen belé zúgtál..." Mondogattam magamnak... Akartam, kívántam... Érintését, csókját... "Kicsim!" Megráztam fejemet és kérdő pillantást vetettem rá. Kezembe nyomta a tusfürdőt... "Megmosnád a hátam?" Kerek szemekkel néztem rá, ő pedig mosolygott, mintha egy félénk kislány állna épp előtte. "Persze..." motyogtam szégyenlősen... Óvatosan dörzsölni kezdtem a hátát, amitől szívverésem felgyorsult... Leöblítettem és ahogy végighúztam kezem a hátán csókolgatni kezdtem, közben átkaroltam, mindkét  kezem a pocakján volt, majd a mellkasán... Halk kuncogás... megpuszilta a kezem és közölte, hogy ideje lenne már elkezdeni azt a filmet... Törölköztünk, ismét megkért, hogy a hátát tegyem rendbe, felöltöztünk és bedobtuk magunkat az ágyba...


Csodálatos este... együtt azzal, akit imádok... összebújva, egy jó film közben.. Kár, hogy bealudtunk rajta... de a boldogság, hogy együtt fürödtünk kárpótolt mindenért... Csukott szemmel feküdtem az ágyon mosolyogva az este gondolatától és a tudattal, hogy akarom Őt!


Szerelmem csókjára eszméltem fel a gondolatból. "Mit álmodtál? Boldognak tűntél..." Közölte, hogy kellemes volt nézni engem... "Micsoda?... te.. te néztél engem?... Mióta?" Csodálkoztam és kicsit szégyelltem is magamat, hiszen teljesen elmerültem a gondolataimban, azzal a tudattal, hogy alszik... Ki tudja mennyire vehetett engem uralma alá a tegnap este élménye... "Nem régóta... csak mosolyogtál néha" mondta, miközben simogatta arcomat és csókolgatott...


Kezei érdekes helyekre tévedtek, majd kihasználva férfi lényének erejét a hátamra fektetett és játékos, huncut vigyorral mászott rám. Ahogy közelített, csókolni kezdtem a nyakát, halk morgással és mély lélegzettel jelezte, hogy őt is hatalmába kerítette a vágy. Szinte már szenvedélyesen egymásnak estünk... csípőjét erősen hozzám nyomta, csókolgatta a testem, szám... "Imádlaaaak.." nyöszörögte, majd lelassult, s a heves vágy lassú szenvedélybe ment át. Fejét a homlokomon támasztotta meg, én ott csókoltam Őt óvatosan, lassan ahol értem... Kezét az arcomra tette én pedig megfogtam... apró puszit nyomtam a tenyerére és a szívemhez húztam azt...  Egymásra mosolyogtunk és ő tovább csókolgatott...


Zajok szűrődtek kintről... A ház népe is felébredt... azt hittem itt lőttek mindennek, de nem... Kezét a mellemre tette és csókolgatni kezdte... finoman végig nyalta és megcsókolt. Mellém ereszkedett és én kerültem fölénybe. Ráültem fölé hajoltam. Oldalamon lassan végighúzta két kezét én pedig nyakát és mellkasát csókoltam. Fejét felemelte, utat adva csókjaimnak. Semmi más nem volt rajtunk csak egy bugyi és egy boxer... élveztünk minden pillanatot mikor testünk összeért. Vele teljesen más embernek érzem magam. Nyíltabb vagyok. Boldogabb. Szabadabb...


Nem tudtam nem észrevenni izgatottságát. Ahogy rajta ültem finoman ringatni kezdtem csípőmet. A helyzet egyre forróbb lett és ő elkezdte rólam lehámozni az egyetlen ruhadarabot... féltem, de élveztem. Láttam a szemében a szenvedélyt. Hirtelen belém hasított egy érzés... Leszálltam róla és mellé ültem az ágyra.. térdeimet felhúzva, úgy takarva a testemet ahogy csak lehet. Elém térdelt és kérdőn nézett rám... Hozzám bújt és csókolgatott, Nem győzte mondani mennyire szeret... de én szégyelltem magam... A testem... "Szerinted csókolnálak ha nem tetszenél?..." tette hozzá miközben előttem térdelt. Odahajoltam és megcsókoltam. Ismét a testével voltam elfoglalva. Ismét a hátán feküdt és én csókoltam. Dicsértem, csodáltam... és minden szavam után csókoltam az adott testrészét.... "Imádlak... imádom a szemed... a füled... az arcod... a száááád...... a nyakad, a vállad, a karod, a mellkasod, a pocakod.... a combod... Mindened!"


Lehúztam azt ami eltakarta előlem legnemesebb részét. Ismét felülkerekedett. Csípőjét nekem nyomta és elmerültünk a csókokban. Ringatni kezdte csípőjét.. valahogy akkor és ott egy percig sem tudtunk a védekezésre gondolni... Teljesen belém nyomta férfiasságát lassan, de biztosan, miközben szemembe nézett és elégedett mosoly ült ajkain. Mély lélegzet, halk apró nyögés, majd levegő kifúj.. annyira élvezte... ez engem is magával ragadott.


A külvilág megszűnt... minden más zaj elhalkult, csak Ő maradt! Csak Őt láttam, hallottam és éreztem. Egymáséi lettünk. Eggyé váltunk.


Annyi hibánk van... annyi bűnt követtünk el életünk során... annyiszor vétkeztünk... annyi kivetnivaló lehetne bennünk... annyi dolog, ami miatt nem kéne szeretnünk a másikat... mégis megszűnnek létezni...


Szemeim pásztázták formás testét. Nyakánál láttam milyen hevesen ver a szíve... szinte az egész testén érezhető volt.  Nem bírtam magammal, teljesen hatalmába kerített a vágy.


Éreztem, ahogy megfeszül a teste, ahogy puszit nyomtam a nyaka egy érzékeny pontjára. Minden mozdulatát élveztem...


Egyre hevesebb ritmust vesz fel majd hirtelen kirántja... Kérdő tekintetem szegezem rá. "Baj van?"


Rám nehezedik teljesen és halk szavaiból alig lehet kivenni mit mond. "Nem... csak nem szeretném elsietni... érezni akarlak, élvezni... minden egyes porcikád". A fülemnél csókolgat... halkan szuszog, amitől még inkább mocorogni kezd bennem a kis ördög. Kezeit végighúzza testemen egészen le, az érzékeny pontig. Simogatja és pajzán vigyorral kúszik le. Ujjai belülről kényeztetnek, nyelve pedig érzéki táncot jár a gyönyörök dombján. Először lassan, majd gyorsít. Finoman és óvatosan, majd kicsit erőteljesebben. Forróság önt el, először lent, majd végigfut rajtam és egész testem többszörösen görcsbe rándul. Ajkamat halk sóhajok hagyják el. Kicsit még folytatja, fokozva ezzel az élményt. Nagyon figyel... mintha egyként érezne velem.


Végig simít és hátulról hozzám bújik.  A vállamat lepi el szerelmes csókjaival. Izgatottságát nem is próbálja leplezni. Megfogja lábamat és felhúzza... a saját combjához fekteti, így könnyen hozzáférhet vágyai beteljesítőjéhez. Azonnal betalál és lassú lökésekkel kezd neki ismét a gyönyörök megszerzésének.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ildikó23 ·
Régóta olvasgatok ezen az oldalon, és azért regisztráltam, mert nagyon tetszik a fenti írás! Köszönöm szépen! :)

Rocker666 ·
Köszönöm a tanácsokat! :) Igazából novellákat írok és ez az első ilyen jellegű történetem. Olvasgattam már történeteket és mindenhol az volt a gond, hogy nyers volt a történet, semmi beleélhetőség, ezért gondoltam, hogy így írom meg.
Sajna nem lehet mindenkinek megfelelni, de igyekszem ^^ Igazából ezt 16-17 évesen írtam :) ahhoz képest nem rossz.. vagy de? :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: