Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Akarmi folytatas

Eletem folytatasakent vagy tragediajanak lefolyasanak vegett folytatom tovabb a harcot, haborut, ami egyszemelyes, es egy masik eletben is lehet tovabb kell harcolnom.Egy kulfoldre butorokat gyarto cegnel talaltam melot, ahol elegge rezisztensnek kell lenni mind pszihikailag(foleg, mivel sokan szeretnenek kikeszitenni azon a szinten, nem sok eselyel), fizikailag, nagy kaosz a cegen belul, ennek kovetkezmenyekent, most betegszabadsagomat toltom, meg sose volt hasonloban reszem, es mivel a kollegam nem tartotta a dobozt amirre fel kellett allnom helyette, hat most gipszben van a labam.Meg jobban megtanultam ignoralni az ugynevezett embereket, akik inkabb hasonlitanak genetikai hulladekokra, az allatoknal is rosszabbak altalanosagban a homo sapiensek.Eppen olaszt tanulok, meg regenyeket, technikai konyveket olvasok, a vilag gazdasag a jelek szerint mar vegnapjait eli, es mar nincs messze az Uj Vilagrend bevezetese se, amikkor mar a hatterbol iranyito vezeto elit tagjai mint a Rotschild dinasztia, Rockefeller tarsasag vegleg kiiktatja a zavaro tarsadalmi emberi tenyezoket, mint a szabad akarat, szolas szabadsag, magantulajdonhoz valo alapveto jogokat, de gondolom a legtobb birka az akkor is kozben azon fog ragodni, vajon Gyozike, vagy Majka, meg mit tudom en milyen ugynevezett celeb vajon eppen mit kajal, meg mit visel, hisz az a lenyeges nemde?
En szerintem az emberi faj megerett a sorsara, es a vegos pusztulasra, mivel mar akkora a kaosz, fejetlenseg, hogy mar csak az hozhat pozitiv valtozast, nemreg megismerkedtem orizontalisan a hi5-rol egy novel akivel intimebb kapcsolatba is kerultem, am abbol se lett ugymond parkapcsolat, ez is erdekes fogalom parkapcsolat, hisz az is csak addig mukodik amig az erdekek nem kerulnek konfliktusba, aztan az is szeppen felbomlik.Voltam egy magyarorszagi nagy, celeb, zseni kozgazdasz eloadasan, es mindenki csak hatast dobott az illetotol, mivel a Magyar Akademia, Szacsvai Egyetem, meg mit tudom en milyen intezet hires, neves celebje lett volna, aztan mikkor megkerdeztem tole, hogy hallott mar Peter D Schiff-rol csak leblokolt, persze megprobalt engem nevetsegese tenni, am ennel nagyobb vicc nem kell minthogy nem hallott Peter D Schiff, igaz az illeto nem a Szacsvai Egyetemen ad elo, megtanit, hanem mar 2 evel a valsag elott Amerikaban megjosolta, annak a bekovetkeztett, am ot is ridikulizaltak, az ugynevezett specialistak.
Betegszabadsagom utan mehetek vissza a pokolba, hogy majd megint teszteljenek a sok nonszensz provokaciokal, de en mar meg se erzem, igaz mar erzelmeim reg eltuntek, ugy mint az almaim, egy normalis eletre.
Hasonló történetek
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Petur ·
Novellának nem nevezném. Viszont osztom Marokfegyver véleményét, érdekes gondolatok, sajátos hangulat rejlik a sorok között.

zolibest ·
Helyesiras hat lehet Budapesti, szempontbol nezve?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: