Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Akár

Sziget. Egy külön világ, egy külön idő. Nem számít, ki vagy, mi vagy, itt azt csinálsz, amit akarsz... Én egy megfelelő hímet akartam magamnak. Szombaton úgy tűnt, össze is jön a dolog. Izmos, barnára süttetett test, sötétszőke haj, kék szemek, ördögi vigyor. Pár szót beszélgettünk, a szemem dicsérte, és közben nem a mellemet nézte. Tömeg volt, ő már nem épp józan, a sörét magára borította. Rohant a következőért. Közben barátnőm mellém telepedett, én viccesen odaszóltam neki: -Hazaviszem!
Mosolyogva mutattam meg neki az atlétást, aki vidám, villogó szemekkel vigyorgott vissza, és kisvártatva meg is érkezett. Szó szót követett, előkerült a mi lenne ha... elmennénk sétálni... Vidorán bólintottam rá, tetszett a srác, nagyon tetszett! Szép keze volt, karbantartott, csillogó körmökkel. Ez engem mindig felizgat. Jó rágondolni, hogy egy ilyen kézzel simogatnak, kényeztetnek... Haverjaim épp akkor álltak sorban a pultnál, kis haladékot kértem tőle: hadd igyak még. Bólintott, visszament a haverjaihoz, akik üvöltve, idióta tiniként kezdték skandálni: Harmincnégy! Harmincnégy!

Hát az életkedvem is elment. Kiábrándító volt ez az egész. Pedig már elképzeltem, hogy csókol meg, nyelve hogy játszadozik az enyémmel. Gyönyörű ujjai hogy indulnak felfedezőútra, először a felsőmön kívül, majd befurakodva az anyag és a bőröm közé. Már éreztem csókját, fogait a nyakamon, vállamon, éreztem, hogy tenyerébe fogja mellemet, hogy a ruhán keresztül csókolhassa, harapdálhassa meredező mellbimbóimat. Harapva csókoltam volna vissza, alsó ajkát fogaim közé véve, kissé megcibálva. Kezem saját útját járta volna, festetlen körmeim az oldalát, hátát karistolnák. Ujjaim szőke tincsei közé túrnám, fülét, nyakszirtjét cirógatnám. Egymást falva, tüzelő vérrel borultunk volna a sátorba, hogy letépjük immár feleslegessé vált ruháink.

Lüktető ölemre hajolna, hogy nyelvével, szájával kényeztessen, mozgékony ujja belém siklana, táncával a magasba repítene. Kényeztetését visszaadva csókolnám végig a mellkasát, kiugró mellbimbóit, a köldökétől lefelé haladó prémcsíkot. Övét, nadrágját lefejtve venném kézbe megduzzadt férfiasságát, hogy először simogassam, majd a számba vegyem. Nyelvem makkja köré simulna, ajkam a kiugró peremet kényeztetné. Körbenyalnám a vörös, lüktető fejet, játékosan végigharapdálnám dorongjának oldalát. Kényeztetném a heréit is, egyiket a másik után venném a számba, szívogatnám, nyalogatnám, majd visszatérnék a főnökhöz, meredező férfiasságához. Csalafinta kényeztetést alkalmazva venném a számba tövig, hogy szinte a csúcsig repítsem. Mielőtt robbanna, csak egy apró szorítás, és vágyát újból csak fokozni tudom.

Föléhajolva, mellemet combjához simítva indulnék fölfelé, hogy rákuporodjak, hogy a harcost féltőn a barlangomba vezessem. Mellkasára támaszkodva ereszkednék egyre lejjebb, szemében csodálnám saját vágyamat. Két tenyerét a csípőmre simítanám, erős szorítását buja nyögéssel honorálnám. Titokizmaim férfiasságát szorongatnák, míg a vágy eszem nem veszti, akkor az ősi ritmusra mozognék, ringatnám-riszálnám a csípőm, körmeim mellkasába mélyeszteném, sikoltoznék, nyögnék a gyönyörtől. Élvezetem a kék szempár tükrözné vissza, kedves, ismeretlenül is ismerős fintorai, nyögése csak még jobban felizgatnának.

Egyre vadabb táncot járnék, feszíteném a húrt az utolsó pillanatig... Hogy akkor felemelkedve róla újból számba vegyem, érezve rajta saját ízemet, és a mással össze nem hasonlítható ízt: a hímét, akit az állati ösztön hajt, hogy magáévá tegye a nőstényt. Nyelvemmel cirógatnám, körbeölelném, ujjaim fel-le mozognának férfiasságán. A remegést követő robbanást mosolyogva, büszkén fogadnám. A fehér áradatot nyelve pillantanék fel rá, hadd lássa, mennyire ízlik...

Akár ez is történhetett volna. A valóságban csak egy apró, "sajnálhatod" mosolyt kaptam, a kocsmától egy színpaddal odébb...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: