Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahol elkezdődött 6

Mindezek  után  telefonszámot  cseréltünk  abban  a reményben  ,hogy  folytatás  is lesz. Eltelt  majd  egy hónap  mikor  egy délelőtt csörgött  a telefonom  s az  ismerős  számot  jelezte. Felvettem s érdeklődött  folytathatjuk  e ott ahol  nemrégen  befejeztük. Igen  feleltem.  Rendben  válaszolta. Ha megfelel szerdán  délelőtt felmehetnék hozzá  s meglátjuk mire  jutunk. Előzetesen  kérdezte-nem  baj  e  ha  a közös  ismerősünk is  eljönne. Nem bánom feleltem. A megbeszélt  nap  reggelén "megtisztálkodtam"alaposan s a megbeszélt  időre  megérkeztem. Amint  beléptem az ismerősöm már  fürdőköpenyben volt s láthatóan  előkészült a napra  mivel  forgott  a videó vagy cd-n egy gaypornó  film. Leültem  s néztem  a filmet. Éreztem,hatással van rám mivel merevedni  kezdett a farkam. Nem nagyon  titkolva  szorongattam mikor mondta  bújj  ki  a ruhádból. Levetkőztem meztelenre,s visszaültem a heverőre. Mellém ült  s farkam  kézbe  véve  húzogatni  nyomkodni  kezdte közben  a kezem  a meredő  farkára  tette. Pár  pillanatig  tartott  majd  ráhajolt a farkamra  s kényeztetni  kezdte. Megemeltem a csípőm  a kellemes érzéstől. Mintha  erre várt  volna kezével  a fenekem  alá nyúlt s ujjával  a lukamat  piszkálta  keresgélte. Széttártam  a lábaim s jobban  felemelkedtem,hogy  hozzáférjen. Egy ujját  beerőszakolta majd látván nem megy féloldalra  fordított  s megnedvesített  ujját betolta. Becsusszant  az ujja. Majd  egy  másikat  is  mellétolt. Egy  darabig  így  tartotta bent  az ujjait majd  toló-huzogató  mozgásba kezdett. Ezután  kihúzta  az ujjait s maga  felé  fordítva  a fenekem  benyalt. Éreztem  a nyelvét amint  kőrözött  s  be  be  tolta  a fenekembe. Majd  abbahagyta  s elém  fordulva  felkínálta  a farkát  szopásra. Szoptam,szívtam játszadoztam  vele. Markolásztam  a zacskóját .Rövid  idő  múlva  midőn  érezte, elég  kemény  kivette a számból  s maga  elé  fordítva csípőm  megemelve  a lukamhoz  illesztette a farkát  s  lassan  de  határozottan betolta. Megpihent,majd  ütemesen  baszni  kezdett. Közben  a hasam  alatt átnyúlva  verni  kezdte  az  enyémet. Hol  lassított,hol  gyorsított majd  kivette  a farkát.  Felállt,kiment  a mosdóba  megmosta//bár nem volt"piszkos"/ s visszaállva  elém újra  a  szám  felé kormányozta. Ahogy  így  játszadoztunk---csöngettek. Felvette  a köntösét s az  ajtót  behajtva  kiment. Beszédet hallottam  az  előszoba  felől majd  lépteket,s  az  ajtóban  megjelent  közös  ismerősünk  valamint  még egy kb. 30-as férfi. Meztelen  voltam,csak az időközben magamra  húzott takaró  fedett.
Miután  üdvözöltük  egymást  leültek  ki-ki  ahova tudott s  a partnerem mintha mi sem történt  volna  ledobta  a köntösét  s újfent  elém,  állt magam  pedig  kissé  megilletődve  a helyzeten  folytattam  a szopást. Egy  rövid  idő múltával  egy  simogató  kéz   kezdett vándorolni a testemen majd a fenekemnél megállapodva  gyúrni  masszírozgatni  paskolgatni  kezdte. Majd  hátamra  ráfeküdve  éreztem  a fenekem húzza  széjjel. A következő pillanatban egy  farok  simult a lyukhoz  s behatolt. Szoptam s dugtak,paskolta  a fenekem  s közben  trágár  szavakat  mondott. Nem sokáig  mert néhány  rándulás s hörgés után belém élvezett. Kitartotta  egy  darabig  majd kivette a farkát. Ekkor  aki  tartotta  a testem  elengedett s mögém térdelve próbált  behatolni. Nem láttam milye  van,de rögvest  megéreztem. Próbáltam kifordulni  de  tartották  a fenekem s a testem  így  nem sok  sikerrel jártam. Nagy  makkja  volt  azt éreztem. Másodszorra már  betolta  a makkot. Azt  hittem  szétszakadok de megállt,majd  lassan  de  betolta. Teljesen kitöltött  a farka. Ezután  baszni  kezdett. Nem tudtam  figyelni  a szopásra  csak  azt  vártam  kerüljön  ki  belőlem. Rövid  idő  múlva  éreztem  a lövellő  forró  spermát  ahogy  elönt  belülről. Ahogy  kivette az ernyedt  farkát csak  úgy  dőlt  a geci  belőlem. Fájt  a fenekem de  nem hagytak,kézbe  vették a pilledő farkamat  s miután  ismét  felkeményedett aki  utoljára  megbaszott  az  szájába  véve  elélveztetett. Kimerültem,nem is  vettem észre  az idő  múlását,csak azt  fájt  sajgott  a lukam. Egy  darabig  még  ott hevertem  majd  megmosakodni  indultam s miután  felöltöztem elindultam. Az  ajtóban  a házigazda  még  bele simogatott  a lábam  közé  s mondta  ez  nagyon  klassz  volt. Közben  a meredő  farkát  simogatta. Szinte  látszott Ő még  sehova  sem jutott. A vállamat  fogta s félre érthetetlen  volt  a helyzet. Letérdeltem  s leszoptam. Ezután kiléptem  az  ajtón s elmentem.
Előző részek
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: