Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahol elkezdődött 5

Amint  elléptem mellőlük   éreztem  folyik  ki  az  ondó  a fenekemből.A  zsebkendőmért nyúlva kinyomtam  magamból  s miután  rendesen  megtörölköztem  eldobva  a zsebkendőmet befelé  indultam  a koleszba. Kissé  sajgott  a fenekem  de nem igazán  törődtem  vele.
Néhány  hét múlva  befejeződött  az  iskola/addig  semmi  sem történt//.  Pár  nappalkésőbb munkába  álltam egy  cégnél nem messze  a Népligettől. Elég sokat  csellengtem  a városban,lévén  olyan  volt  a munkaköröm./felmérő lakáskezelőnél/
Egy  délelőtt a közeli  lakótelep  egyik lakásába kellett  mennem  beázás miatti  felmérés miatt.
Egy  ötvenes  férfi  nyitott  ajtót s miután a  kárt  felmértem s közöltem  mit  fizet  majd a kötelezett,javasolta  igyunk  egy kávét  esetleg  ha gondolom valami  italt  is. Tekintettel   arra,hogy  aznapra  már  más  munkát  nem kaptam  s péntek is  volt,gondoltam  rendben. Megfőzte  a kávét  s beszélgettünk mi  ittuk.Majd  töltött  valami  pálinka  félét ami meglehetősen  erős volt.
Ahogy  ittunk  s beszélgettünk,munkáról stb  csöngettek.
Órájára nézett  s mondta  bocs  de a  barátom  jön. Mielőtt  elköszöntem  volna  a  wc-re kéredzkedtem.  Közben  a barátja  felért s mikor  a wc-ről  kijöttem,azt  hittem  elsüllyedek A pár  hónappal ezelőtti  kalandom  egyik résztvevője állt  az  előszobában.Sziamondta  nem  ismersz meg?-kérdezte. Zavaromban  igennel  válaszoltam.
Ti  ismeritek  egymást?-kérdezte  a tulaj. Futólag  felelte  a barátja s ugyanakkor  félreérthetetlenül nyúlt  felém.  Ó  nem  kell  elmenned,üljünk  vissza  dumáljunk  egy kicsit.,De  amint  látod  "mi  is  ismerjük  egymást  Úgy"
Visszaültem,ültünk s érezhető volt  itt  történni  fog  valami.Kiment  az  ajtón  mondta  zuhanyzik mert nagyon  meleg  van.Te  nem  akarsz zuhanyozni....kérdezte  a barátjától.  De  igen  felelte  s othhagytak  a szobában.Mielőtt kiment  bekapcsolta  a videót  amin pornó  film  ment.
Naná hogy  felizgultam a filmen. Amint  visszatértek mindkettőn  csak  egy törölköző  illetve  egy köntös  volt s amint  leültek  nem  csináltak ügyet  abból,hogy  látszott mindenük.Majd  eléggé  félre érthetelenül  kezdtek  foglalkozni  egymással.Megtette  hatását  az  elfogyasztott  pálinka  mert  turkálni  kezdtem  a nadrágomban.Told le  hadd lássuk mi  van ott  mondta  a vendéglátó s nem  várva a cselekvésemre  egy mozdulattal a térdemig  húzta  a  nadrágomat. Majd  szétfeszítette  az  alsómat  a farkam.Egy mozdulattal  kivette s kezével  végigsimított  rajta. Felsóhajtottam s a lábaim megremegtek.Felállt  s a szétnyíló  fürdököpeny  alá  vezette  a kezem  Kezembe  adta meredő  férfiasságát. Egyre  hevesebben  izgatottabban  reagáltam  erre  a  lépésre. Vedd  le  a nadrágod  s az inged  is.Levettem s  ott  álltam meztelen  majdnem.Csak  a zoknim  volt  rajtam.A "közös" ismerősünk  felállt  s legördülni  hagyta  a törülközőt  derekáról  s neki  is láthatóan izgalomban  volt  férfiassága. Gyer  zuhanyozzunk együtt  javasolta s nem  várva  beleegyezésem  a fürdő  felé irányított. Beléptünk  a zuhany  alá mely  kellemesen  hűsitött.  Rövid  tapizgatás  után  azt  vettemészre  levette  a zuhanyfejet s az immáron a lassan   folydogáló zuhanycsövet  a fenekemhez  illesztve  vizet  nyomott  a fenekembe.Nyomd ki  mondta. Egy  párszor  ezt  megismételte  miután  csak  tiszta  vizet  nyomtam  ki.. Törülközöt  teritett a hátamra  s mondta menjünk  vissza  szobába.
Ahogy  visszatértünk  az ágy  felé  irányított miközben  fogta  markolászta  a farkam.Amint  az  ágyra  értünk,még  félig  térdelő  helyzetben  voltam,mikor derekam megfogva  felemelte  kissé  a fenekem  s belenyalt.Meleg  borzongás  futott  végig  a gerincemen. Bevallom nagyon  jó  volt.De ezuttal  pont  úgy helyezkedtem,hogy  a másik a farkát  a szám elé helyezhette  s némi nógatással  bedugta  a számba.Nyaltak  s szopattak,eközben  a  farkam majd szét  durrant.Nem  érzékeltem  mennyi  ideig  tartott  ez  a felállás  csak  azt  észleltem  helyet  cseréltek s most  a másik tolta  a számba  a farkát.
Aki  mögém  került  belenyalt majd  köpött  a fenekembe  s határozott mozdulattal  belökte  a farkát.
Összerándultam s kifordultam  alóla.Fájt  ahogy  benyomta.Valamit  kent  rá  illetve  bele ami  mintha  hűsítette  volna de nem  sokáig  tépelődhettem  mert  ismét  nekikezdett de most  már lassabban s kíméletesebben.Amint  lecsillapodtam  ütemesen  mozogni  kezdett,hol  lassabban,hol  gyorsabban.
A  vállamba  kapaszkodva  szinte  ráhúzott  a  farkára.Közben tétován  inkább  a dugásra  figyelve  szoptam  a másikat. Majd  egy hörgés s belém spriccelte  a nedvét.Mikor kicsuszott  a farka  a másik a hátam mögé térdelve  nyalni kezdte  a kifolyó  spermát s szinte  üresre  tisztított.Majd  miután  befejezte elém  hasalts lendületesen  leszopott.Még  remegtem  az  átélt  izgalmaktól  mikor megforditott s Ő is  megdugott..Miután  elélvezett lezuhant  az  ágyra  sóhajtások  közepette.
Feküdtünk  ott  vagy negyedórát mikor felkelv e  kimentem  zuhanyozni  s rövid  csevegés  után  a későbbi  találkozás  igéretével  elmentem tőlük.Ami  meg  is  történt  többször  majd  egy esztendőn
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: