Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahol elkezdődött....4

Reggel arra ébredtem, hogy szól a telefonom. Kisétáltam a teraszra friss levegőt venni, közben felvettem a telefont. Mikor megszokta a szemem a fényt, kinyitottam és a szomszéd ház teraszáról felém vigyorgó Joey-val találtam szembe magam. Ő is telefonált. Megnéztem a telefonom kijelzőjét, amin nagyban villogott a velem szemben álló fiú neve.
-Szia. Felébresztettelek?- hallottam meg Joey hangát a telefonból.
-Nézz rám. Szerinted- néztem a huncutul vigyorgó Joey-t.
-Nem tudom, de folytatnám a nézést, ha nem haragszol.
Nem értettem mire céloz, ezért magamra néztem. Egy kinőtt hálóing volt rajtam, amiből rendesen kilátszott a bugyim elszakadt a nyakkivágásánál, így fél vállamról lelógott, aminek köszönhetően szinte kilógott a mellem.
-Basszus!-rántottam vissza a vállamra és próbáltam minél jobban lehúzni a hálóinget. Feladtam a próbálkozást és inkább témát váltottam.- Miért hívtál?-kérdeztem kissé izgatottan.
-Hát, a haverjaimat át akartam hívni, hogy fürödjünk a medencében, de egyik sincs itthon, ezért téged kérdelek.
Hurrá. Ha nincs más, jó vagyok én is. Így szokott lenni...
-Mikor?-húztam mosolyra a szám.
-Akár most. Így is jöhetsz ahogy vagy, nem kell fürdőruha-vigyorgott perverzül.
-Aha. Mindjárt jövök. Szia!-azzal letettem.
Előkerestem a kedvenc fürdőruhámat, felvettem és indultam is. Persze előtte kicsit szépítkeztem értelem nélkül. Mind1.
Joey a kapuban várt fürdőgatyában. Mikor megpillantottam izmos felsőtestét, elállt a lélegzetem. WoW.
-Komolyan gondoltam, mikor azt mondtam, nem kell fürdőruha-vigyorgott perverzül, átkarolta a derekam és a medence fele irányított. Fura, de egyben jó érzés volt, hogy ilyen közel van hozzám.
A törölközőt leraktam a medence melletti napozóágyra, levettem a papucsom és a medencéhez csoszogtam.
-Állj meg ott-állítottam meg Joey-t, aki felém tartott.
Vettem egy mély levegőt és elrugaszkodtam a medence széléről. A levegőben gombóccá alakulva forogtam és placcs...bele a vízbe. Joey is követte a példámat, csak ő széttárta a karjait és hassal belecsapódott a vízbe. Nézni is fájt..
Víz alatt a lábamtól elkezdett taszítani a sarokhoz.
-Kurv@ dögös vagy-mondta ki hangosan a véleményét. Lassan közeledett ajkaim felé, majd hirtelen megcsókolt, mielőtt elkaptam volna a fejem. Viszont eszem ágában sem volt ilyet tenni. Bevallom, sokszor képzeltem el csókolózást vele, de ez sokkal jobb volt annál. Benyúlt a fürdőbugyimba és megmarkolta a fenekem, mire belenyögtem a csókba. Lábamat a dereka köré fontam, így megéreztem keményedő ágyékát. Kicsit hozzá nyomtam magam, mire ő is jólesően nyögött egyet.
-Kívánlak-súgta a fülembe miután szétváltak ajkaink. Kikapcsolta a melltartóm és a napágyra dobta miután megszabadított tőle. Elkezdte kényeztetni a melleimet, amitől jólesően sóhajtoztam. Benyúltam a fürdőgatyájába és megmarkoltam a férfiasságát. Felültetett a medence szélére és egy egyszerű mozdulattal lehúzta a bugyimat, ami azonnal társult a melltartóhoz. Lábaim közé hajolt és nyelvével elkezdett izgatni. Mikor közeledtem a csúcshoz, feldugta két ujját is, aminek hatására egyből elélveztem.
-Itthon vannak a szüleid?
-Nincsenek, csak a nővérem, de ő ugyanezt csinálja.
Feltessékeltem a medence szélére, én meg visszamásztam a vízbe. Akárcsak ő, én is lerántottam róla a gatyát és a napágyra dobtam. Félfiassága már kemény volt. De nagyon. Egyből bekaptam a hosszát és elkezdtem izgatni. Mikor közel volt a csúcshoz, megmarkoltam a golyóit. Egyből a számba élvezett, amit gondolkodás nélkül lenyeltem.
-Baromi jó vagy. Imádom ha lenyelik-mosolygott kajánul. Felhúzott az ölébe és megcsókolt. Megemelkedtem és becéloztam a farkát. Ráereszkedtem, mire mindketten egy nyögést hallattunk.
-Jársz lovagolni, ugye?
-Igen.
-Akkor most mutasd meg mit tudsz-vigyorgott perverzül és a csípőmet fogva elkezdett mozgatni magán. Elkezdtem lovagolni rajta. Mikor kezdett elmenni az erőm, helyet cseréltünk, így ő irányított eszeveszett tempóban. Ő egy isten az ágyban..akarom mondani a medencében. Elkezdte nyalogatni, masszírozni a melleimet, amitől még közelebb jutottam a csúcshoz.
-Ha elmész, sikítsd a nevem!-mondta két nyögés között.
Mindketten nagyokat nyögtünk, biztos áthallatszott a szomszédba, de nem érdekelt. Mindenki megérdemli a boldogságot.
Lassított a tempón, de erőteljesebben lökött. Közel volt már a gyönyörhöz, elkezdett kihúzódni belőlem. Ott lent összeszorítottam, mire felnyögött és kérdőn nézett rám.
-Élvezz belém-adtam meg a magyarázatot.
Mosolyra húzta a száját és egy keményet lőtt. Abban a pillanatban elfogott a gyönyör mindkettőnket.
-JOEY- sikítottam, ahogy kérte.
Ezek voltak életem legjobb orgazmusai. Igaz, az elsők, mert az előző pasijaim nem hagytak egyszer sem elmenni...
Lihegve dőltem hanyatt.
-Ezt még megismételhetnénk-kacsintott rám. Mellém feküdt és megcsókolt.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: