Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahogy kezdődött

A bányató, ahova nyaranta munka után kilátogattam, általában tömve volt jobbnál jobb pasikkal. Az egyik sráccal többször is nézegettük egymást, barátnőm, Kinga még vihogva bíztatott is, hogy eljött az én időm. De ahányszor elszántam magam a bevetésre, a srác mellett feltűnt egy 50 kilós, vékonyka, de annál inkább megcsinált lány. Mindig másik, csinosabbnál csinosabbak. A hazaúton persze nyöszörögtem Kingának, hogy én itt bizony labdába se rúghatok. Az átlagnál kicsit teltebb alakommal sosem volt gondom, nagy melleim vonzották a fiúkat. Átkoztam magam, hogy pont olyan pasi kell, akinek a sovány lányok tetszenek. Kinga mindig jót mulatott rajtam, tudta, hogy igazából nem komolyak ezek a kitöréseim. Jött az ősz, a tél, a srác ki is ment a fejemből, volt más, akivel foglalkozzam.

Aztán kisütött a nap. A kocsiba rögtön bepakoltam a szükséges holmikat: bikini, bolyhos törülköző, puha pléd. Az első adandó alkalommal már a bányatavon voltam. Elég hűvös volt még az idő, de napközben úgy tűzött a nap, hogy nekem muszáj volt a víznek legalább a közelébe mennem… Amikor leértem a tóhoz, csak a túlsó parton állt két járgány, azok is jó messzire egymástól. Gyorsan ledobáltam magamról a ruháimat, majd a víz hűvösével mit sem törődve a habokba vetettem magam. Ekkor már kezdett sötétedni. Nem sokkal később legnagyobb meglepetésemre az a srác jelent meg egy kutyával, akiről a tavalyi nyarat végigábrándoztam. Jót mulattam azon, milyen bőszen idomította az ebet, aki csak csóválta a farkát, és a száját szélesre húzva, mintha vigyorogna, egy tapodtat sem mozdult. Hamarosan meg is unta a hiábavaló próbálkozást, és a sétát folytatva eltűntek a szemem elől. A vízre felfeküdve, lebegve figyeltem a pislákoló csillagokat. Ahogy besötétedett, a levegő is lehűlt. Bár semmi kedvem nem volt hozzá, erőt vettem magamon, és a partra evickéltem. Dideregve caplattam a kocsimhoz, leráncigáltam a csuromvizes bikinimet, és betekertem magam a törülközőbe. Beültem a kocsiba, majd ahogy felmelegedtem kicsit, a csomagtartóhoz léptem, hogy felöltözzek. Hiába törülköztem meg, a bőröm még nedves volt, így kicsit szenvedtem, mire felhúztam a farmerem.

Előrehajoltam, hogy a felsőmet is előszedjem, amikor két erős kar gyengéden átölte a derekamat. Reflexből döftem hátra a könyökömet. Amikor harcra készen megfordultam, Ő magasodott fölém jó másfél fejjel. Hátranyúltam a csomagtartóba, az első kezembe akadó valamit magam elé rántottam. Történetesen a plédet.
- Mit akarsz? -kérdeztem kissé rekedten, nem épp barátságosan.
- Ismerkedni –hangzott a lakonikus válasz. A mély, karcosan dörmögő hangtól megborzongtam.
- Fura módját választod – kezdtem felengedni. A plédet a vállamra terítettem, lecsaptam a csomagtartó tetejét, majd a kocsikulcsot babrálva a kormány mögé ültem de az ajtót nyitva hagytam, meztelen lábfejemmel a homokban turkáltam. Érdeklődve figyeltem, ahogy leguggolt elém. Szinte villámütésként ért az érintése, amikor végigsimított a lábfejemre tetovált ábrán. Egyikünk se szólalt meg. Mutatóujját tovább vezette a mintán, végigsimítva a bőröm. Kézfeje eltűnt a nadrágom szára alatt, ujjai a bokámra kulcsolódtak Gyengéden maga felé húzott, a lábamat kinyújtva lejjebb csúsztam az ülésen. A másik kezével végigsimított a combomon. Érintése nyomán szinte meggyulladt a bőröm, testembe belenyilallt a kéj. Ajkaim elnyíltak, nyelvem hegyével nedvesítettem meg őket. Ő a guggolásból térdre ereszkedett, és a számra hajolt.. Nyelve hegyével végigcirógatta a szám vonalát, szétnyíló ajkaim belsejét, végigsimított a metszőfogaim hátsó részén, szájpadlásomat megcsiklandozva, majd nyelve rátalált az enyémre. A pléddel mit sem törődve karoltam át a nyakát, és csókoltam vissza. Csókunk egyre mohóbb, követelőzőbb lett. Megragadta a csípőm, és szinte kirántott a kocsiból. Két kezemmel az arcát fogtam, szinte faltam a száját. Két kézzel szorított az ágyékához, a világos vászonnadrág ígéretesen megfeszült. Lábamat a dereka köré fontam. A számtól elszakadva belecsókolt a fülembe, finoman megharapdálta a fülcimpám. Nyelvével, ajkával simított végig a nyakam ívén, majd gyengéden a vállamba harapott.

A lélegzetem is elállt, testem megvonaglott a gyönyörűségtől. Egyik izmos karjával a derekamat ölelte. A másik kezével a plédből kezdett kibontani. Ujjai érintését nedves ajka, forró lehelete követte. Mire a mellemhez ért, mindkét mellbimbóm megkeményedve, az égnek meredve várta az érintését. Szinte kínzóan lassan ért hozzá, először nyelvével végigsimított az egyiken, majd a másikon. Óvatosan a fogai közé vette őket, felváltva szívogatta, masszírozta az élvezetemről árulkodó bimbókat. Nyelve érintése nyomán újra és újra megvonaglottam az édes kíntól. Egyik kezemmel továbbra is a nyakát öleltem, a másikkal végigsimítottam a fülén, arcán, nyakán. Körmömmel apró köröket karcoltam széles vállába, fejemet hátravetve sóhajtottam a csillagoknak az élvezetemet. Lassan én is a homokba térdeltem, miközben ő a farmerem gombjait vette ostrom alá. Végigsimítottam izmos mellkasán, kezemmel bebújtam a pólója alá, lesimogattam róla. Szőrös mellkasán megcsillant a kocsiból kiszűrődő halványsárga fény. Leutánozva az előbbi kényeztetést, nyelvemmel végigsimítottam fülkagylóján, nyakán, vállán. Körbenyaltam a mellbimbóit, és nekiláttam, hogy ágaskodó férfiasságát kiszabadítsam az immár igencsak szűkké vált vászonnadrág fogságából. Ahogy vérbő hímvessző előbukkant a nadrágból, a sarkaira ereszkedett. Gyengéden, mégis mohón, sürgetően csomagolt ki a farmeremből. Amikor felálltam, hogy kilépjek az immár felesleges nadrágból, tangámat félrehúzva a legérzékenyebb pontomra vetette magát. Beletúrtam rövidre nyírt hajába, és jól meg is markoltam, amikor nyelve besiklott nedves barlangomba.

Egyik lábamat a vállára raktam, hogy könnyebben hozzám férjen. Ekkora már a tangámat rég feleslegesnek tartotta, kérdő pillantására csak egy mosollyal feleltem. A vékony anyag hangos reccsenéssel hasadt szét. Ahogy nyelvével, ajkával fogaival izgatott, egyre kevésbé bírtam magammal. Megszűnt a külvilág, csak őt láttam magam előtt, egyetlen célként az lebegett a szemem előtt, hogy minél hamarabb magamban érezhessem. Halk zihálásom egyre erősödött, nyelve útját halk sikolyok, elfojtott sóhajok kísérték. Ahogy izmaim megfeszültek, körmeimet a vállába vájtam. Nem érdekelt, hogy esetleg fájdalmat okozhatok, a gyönyör teljesen elbódított, nem számított semmi. Izmaim ellazultával a villogó, vidám szempárba néztem. Gyengéden csókolt szájon, a nyelvén még éreztem saját nedveim ízét. A sarkára ereszkedett. A vállába kapaszkodva, a sötétkék szempárt elnyelő hatalmasra tágult pupillákban gyönyörködve ereszkedtem merev veszőjére. Ahogy magamban éreztem, szinte rögtön elkapott a remegés. Keményen a csípőmbe markolt, úgy mozgatott magán, amíg újból el nem élveztem. Leemelt magáról, majd a közösen eligazgatott plédre fektetett. Amikor fölém hajolt, a talpam a mellkasára simítottam, miközben belémhatolt, kezével a combomat, vádlimat szorongatta. A közös ritmus egyre sürgetőbbé, egyre követelőzőbbé vált, szinte durván markolta a húsom. Kezemmel a fejem fölött a plédet szorongattam, érezve a közeledő, újabb élvezetet, pillantásommal az övét kerestem. Arca hirtelen mosolygós fintorba ugrott, pupillái összeszűkültek. Ujjai keményen belemélyedtek a combomba. Férfiasságának legfőbb bizonyítéka szinte a duplájára nőtt bennem, majd kirobbant belőle forró magja. A lüktetést érezve én sem bírtam tovább, átadtam magam a remegő, gyönyörű kín hidegrázásának. Tágra nyílt szemmel, lihegve bámultuk egymást, arca visszatükrözte az én kielégültségemet. Felnevettem, amikor bemutatkozott.
- Jókor – mosolyogtam, és a csók közben szájába suttogtam a saját nevemet.

Vigyorogva hengeredett mellém, keze gyengéden simogatta a bőrömet, eljátszadozott újra megkeményedő mellbimbóimmal. Magához húzott, és kedves, gyengéd csókokkal halmozott el. Némi torokköszörülés után megszólat:
- Régóta kiszúrtalak ám magamnak…
- Jó tudni -vigyorogtam felszabadultan, és elfészkelődtem az ölelésében. Másnap reggel, a harmattól nedvesen ébredtünk. Próbáltam beindítani az autót, de az egész éjszakán át nyitva hagyott ajtó lemerítette az aksit. Vigyorogva, kézen fogva sétáltunk el Csabához, majd a kocsijával visszatérve sikerült az én autómat elindítani. Telefonszámot cseréltünk, és megbeszéltük, hogy aznap este vacsorázni megyünk. A vacsora olyan jól sikerült, hogy azóta összeházasodtunk, és most tervezzük a trónörököst. Kifejezetten élvezet, hogy az unalmas családi vacsorákról „megyünk trónörököst gyártani” felkiáltással menekülünk el.
Hasonló történetek
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hedon ·
Athos



Látom, gondjaid vannak - föleg az inetlígenciával :-D -, de ne aggódj, majd elmúlik! ;-)

nagy Ő ·
Mi lett a kutyával? :))



Na, kellett valami vitába nem illö megjegyzés hirtelen...

Amúgy jó, kivetni való a stílusban nincs, hiszen ez csak egy történet. :))

Ha viszont igaz, akkor furi egy csöppet. Nekem simán pofon jutott volna eszembe, akár ki is a "támadó".

Regi Baba ·
Sziasztok!!Nagyon sex történet volt Regina és még ráadásul jól is sült el!!!Ehhez csak gratulálni tudok!! Puszi: REGI BABA

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: