Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahogy kezdődött

Üdv!

Ezt a kis szösszenetet szeretném megosztani veletek, ami az előéletembe enged egy kis bepillantást. Minden kb 16 éves korom fele kezdődhetett, mikor is azon vettem észre magam, hogy a jól megszokott pornó mellett egyre jobban kezd érdekelni az anál. Nem álltam meg itt, és rövidesen kikötöttem a meleg pornónál. Mindig nagy nőcsábász voltam utólag visszagondolva lehet ezzel akartam kompenzálni... Sokat olvastam történeteket a témáról tájékozódtam miegymás. Próbáltam a nőket is rávenni egy kis popsis játszadozásra, valakit sikerült valakit nem, de rá kellett jönnöm, hogy szeretem ha szopás közben a popsimat ujjazzák vagy kényeztetik. Ennél a pontnál meg is ragadtam maradt a meleg pornó meg maszti egy kis ujjazással megspékelve, egészen addig, amíg el nem költöztem otthonról. Itt aztán kezdtem ismerkedni a testemmel. Hogyan kell tisztítani magam és stb. Szexshopból szereztem be játékszereket, popsitágítót különböző gyöngysorokat, vibrátort és egyéb más kis jó dolgokat. Alig vártam már sokszor, hogy hazaérjek, majd redőnyök le, tisztálkodás, és mehetett is a játszadozás a popsimmal. Imádtam az érzést amikor tövig beleültem egy műfarokba és kitöltött teljesen. Hozzáteszem mellette végig párkapcsolatban éltem. Mindig arról fantáziáltam, hogy baromi jó lenne már, ha egy meleg lüktető igazi farok kényeztetné a popsimat. A fantáziámban és álmaiban a farok gazdájának soha nem volt arca, valószínűleg mert a farkán kívül más nem is érdekelt. Próbáltam ismerkedni több közösségi oldalon hátha találok olyan embert aki nem a "találkozzunk megbaszlak jól" de sajnos esélytelennek tituláltam a dolgot. Most ott tartok, hogy családom van, játékszereim nincsenek a fantáziám és kíváncsiságom pedig egyre aktívabb.
Üdv.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: