Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ági

Amit most elmesélek,azt a házaspár kérte,de,van olyan rész,ahol mást kellett írnom,hogy ne tünjön perverznek!!!
Már régóta házastársak voltak,nagyon szerették a sexet,színte mindent kipróbáltak,de valami újra vágytak.
Így,kapóra jött,hogy az internet egyik oldalán,olyan párokat keresnek,akik szeretik a sexet és nem féltékenyek a másikra.
Nosza,mindjárt ki is töltötték a kérdőívet,és elküldték.Még a válaszra vártak,beszélgettek,persze a sexről.
Úgy tudom,hogy a titkárnők 60-70 százalékát megbassza a főnöke.Téged is megbasztak?
Hülye vagy!Tudod jól,hogy az én főnököm nő.
Akkor,kinyaljátok egymást?
Nem tudták a beszélgetést folytatni,mert válaszoltak a levelükre.Vagyis,nagy szeretettel várják őket holnap ekkor-és ekkor,itt és itt.De,ha egy mód van rá,ne öltözzenek"túl".
Szerették,ha egymás nemi szervét borotválják,így most is ez történt,aminek természetesen nagy szeretkezés lett a vége.
Ági,úgy gondolta,hogy kicsinosítja magát,éshogy ne legyen túl öltözött,nem vett fel melltartót,amit különben is csak akkor használt,ha orvoshoz ment.A blúza is kissé áttetszővolt,sejtetni engedte a benne lapuló gyönyörű melleket,amiket már sokan megcsodálhattak.
Így illegette magát a tükör elött,mikor is Feri,a férje színte elvette a kedvét.
Remélem,bugyogonak látszó valamit nem vettél fel?!
De,igen.Miért?Mi bajod vele?!
Nem a pinát takaró zsinorra kiváncsiak,hanem arra,ami alatta van.
Ági,belátta,hogy Ferinek részben igaza van,és levette az úgynevezett bugyit!Mivel,nagyon mini szoknyát viselt,tudatában volt annak,hogy pinája könnyen láthatóvá vállik,de szinte örült neki(perverz).
Egy,családi házhoz mentek,ahol már várták őket.
Bent,már nagyban ment a sexparti,ők,egy kanapéra ültek és nézték a többieket.Pár perc múlva,egy egy férfi ült le velük szembe és egyfolytában Ági"közkincsé"tevő pináját bámúlta.
Ezt,Feri is észrevette,gyengéden széthúzta Ági lábait,nagyobb betekintést nyújtva a"kéjbarlangba".
A férfinél mindez úgy jött le,hogy"felhívás egy táncra".Egy hírtelen mozdulattal,máris Ági pinájában matatott,a másik kezével,igaz csak blúzon át,Ági melleit"gyurogatta".
Ezt látva Feri,kigombolta Ági blúzát,szabaddá téve a gyönyörű melleket,amik kisvártatva"gazdára"találtak.Mivel,észrevett egy nagyon fiatal lányt,otthagyta öket.
Ági,már a férfin"lovagolt",mikor,érezte,hogy hátúlról egy női kéz markolássza a melleit,dörgöli a bimbóit,amitől a nők 70 százaléka beindúl.Hírtelen hátranézett,és meglepve látta,hogy aki a melleit markolássza,nem más,mint a főnöke!
Akivel kefélt,nagyon fiatal lehetett,alig,hogy ráült,az szinte pár lökés után elélvezett.Érezte,amint belül kis melegség járja át,eszébe jutott Feri mondása;csak úgy basszál,hogyha belédélveznek,hehogy teherbe ess!
Ezért,az első gondolata mindjárt az volt,hogy bevette-e a fogamzás gátlót.Közben,átlesett a másik irányba,ahol Feri a fiatal lányt kúrta,de ez nemigen zavarta,színte természetesnek vette a sok erotikus kaland után.Bízva abban,hogy otthol úgy is beszámolnak egymásnak.
Másnap,hivatták azirodába.Minden rosszra fel volt készülve,de,mint kiderült,kár volt pánikolni.
A főnökösszonya hívatta,aki,egy fiatal fiúval fogadta.Rögtön megisterte,hogy vele szeretkezett,várta a tőrténéseket.
Most jött a meglepetés,amire álmában sem gondolt.Engedd meg_letegezte,ez már rossz nem lehet-,hogy bemutassam a fiamat,akinek sajna máris mennie kell.A fiú meglepődve nézett az anyjára,de hamar kapcsolt,és máris elviharzott.Remélem,a tegnap esti kettőnk közt marad,és megkérlek arra,hogy ezekután ne magázz,hanem nyugodtan tegezz.De,nem ezért hivattalak.Tudod,nekem régóta,hogyismondjam;viszonyom van a fiammal,de,szeretném,ha nem csak az anyját kefélgetné,holott tudom,hogy mindig rádgondol.
Egy pillanat.Köszönöm,hogy tegezhetlek,de,csak nem azt akarod kérni,hogy én legyek a fiad sexköcsöge?!
De,igen.Pontosan erre gondoltam.Persze,nem járnál rosszul.
Valamit,el kell,hogy mondjak.Az egész úgy kezdődött,hogy egyszer rányítottam a fiamra,aki épp a farkát verte,vagyis önkielégítést végzett.Mivel,zuhanyzáshoz készűltem,csak a köntös volt rajtam.
Hát,te meg mit csinálsz?!
Semmi-semmit,csak...elvörösödött,hol én nagyon is tudtam mit csinál.
Nem tudom mi ütött belém,de odaléptem,a kezembe fogtam a farkát,és kivertem neki.Nagyot élvezett,színte métrekre ment a sperma.
Máskor is szoktad csínálni?
Elvörösödött,amit én igennek vettem.
És,olyankor mire,vagy kire gondolsz?
Megint elvörösödött,de addig nem hagytam békén még ki nem nyögte.
Rád,anya,hogy milyen lehet ott lent,mivel felül már sokszor láttalak.-ugyanis gyakran járok strandra,és ott nem viselek felsőt-.
Szétnyitotottam a köntöst,-köpni nyelni nem tudott-és elé tárult a leborotvált pinám,vagyis előtte álltam teljesen meztelen.Mondnom sem kell,hogy úgy meredzett a"cerkálya",hogy talán még egy vödör vízet is ebírt volna.Persze,átvitt értelembe.
Elég az hozzá,engedtem,hogy,megbasszon.Már,régen basztam,és,úgy voltam vele,hogy mindegy ki,csak basszon meg.De,éreztem,hogy közben másra gondol.Mikor a hasamra élvezett,rákérdeztem.
Nem fogod elhinni,mit mondott.
Ne is haragudj anya,de a titkárnődre gondoltam.Vagyis,nem véletlen,hogy az este téged"szemelt"ki,jó vagy nála.Ha,besegítesz,nem fogsz rosszul járni.Ági,minderről beszámolt, Ferinek,Aki csak annyit mondott,ezt át kell beszélni.
Hozzászólások
Andreas69 ·
Élvezhetetlen egyrészt a fogalmazás, másrészt a helyesírás gyengesége miatt - legalábbis az első 10-15 sor, tovább nem bírtam olvasni.
mozgi ·
Én végig olvastam, de nem egy nagy költemény.
Petur ·
Gratulálok Andreas! Én csak 5 sort bírtam.
Andreas69 ·
Köszönöm szépen! :wink:

Marokfegyver ·
Próbálj ki egy ilyen bulit, s ha nem alszol el közben, akkor jegyzetelj. Ebben a formában nem mondhatom rá, hogy érdekes lenne.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: