Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Adri & Évi

Adri majdnem minden nap délután öt felé ért haza a suliból. Anyja orvos, apja mentős, így szinte alig vannak otthon, de tesója, a tizennégy éves Évi már elég nagy ahhoz, hogy tudjon vigyázni magára, Adrinak már nem kell állandóan hazaszaladgálni.

Egyik pénteki nap Adrinak csak négy órája volt a suliban, így szinte kishúgával egyszerre ért haza. Évi azonban már otthon volt, mikor Adri a bement az előszobaajtón. Lent a földszinten nem találta a kislányt, de nem kiabált neki, hanem csendben felment az emeletre, a szobájáig. A félig nyitott ajtón belesett, de mire köszönt volna, beléfojtódott a szó. Évi az ágyán ült, csak egy szűk pólócska volt rajta, és széttartott lábakkal simogatta magát. Csak elsőre volt meglepő Adri számára, hiszen eszébe jutott: ő is ilyen idős kora óta elégítette ki magát, így ebben nincs semmi szégyellnivaló. Csupa öröm volt nézni számára, hogy húga is megtalálta az örömszerzés egyik legcsodásabb módját.

Halkan benyitott a szobába, erre Évi természetesen nagyon megijedt és a takarót magára rántva próbálta eltusolni "tettét". Arra számított, Adri most nagyon mérges lesz, de nővére barátságosan leült mellé az ágyra, megsimogatta a fejét, és szépen elmondta neki, hogy amit csinált, nem rossz dolog, és hogy ő is szokta, ráadásul ilyen idős kora óta. A kis Évi először megszeppenten figyelt, majd egyre oldottabb lett, már a takarót is visszatette a helyére. Adri pillantása kishúgára terelődött, akinek szűk pólóját már feszíteni kezdték növekedésnek indult mellecskéi, és punciján is elkezdett pelyhedzeni a pihés szőr. Ekkor Adri, hogy még jobban oldja tesóját, maga is levette a farmerét és a top is lekerült róla. Szólt húgának, hogy a pólócskáját is vegye le magáról, mire ő megszabadult a melltartótól és bugyijától is.

A két testvér ott ült egymással szemben az ágyon, Adri két keze Évi derekát fogta, és nézték egymás testét. Évi kezei is nővére lábaira tévedtek, lassan tapogatni, simogatni kezdték egymást. Pár perc múlva Adri felkelt az ágyról, és elfektette rajta húgát, majd fölétérdelt. Előrehajolt, apró puszikkal halmozta el a kislány nyakát, mellei környékét, Évi pedig átszellemülten figyelt, és nővére hátát simogatta. Adri feje egyre lejjebb haladt, a kislány köldökéhez, majd a puncijához tévedt. Előbb orrával simogatta a pelyhedző puncit, majd felhúzta Évi lábait, és kicsit széttette, hogy kinyíljanak a kislány nagyajkai. Miközben két kezével Évi combjait simogatta, szájával a kisajkakat csókolgatta, majd elkezdte nyalogatni is. Évi halkan sóhajtozott.

Adri addig folytatta az izgatást, míg húgát teljesen kiverte a víz, Évi szinte egész testében remegett, és az apró punci nedvesedni kezdett. Percekig tartóan rázkódott a kislány teste, lucskos kis puncija pedig teljesen kivörösödött az izgatástól. Pár perc kielégült pihenés után Adri a saját szobájába hívta testvérét. A két meztelen lányka bement a szomszéd szobába, és elárulta tesójának, hogy mennyire szereti az ágyát: felfedezte, hogy az ágy négy sarkában a kiálló oszlopok kiválóak a kielégülésre. A lekerekített meredő rudakat szinte erre faragták, gondolta Adri, és tesóját az egyik fölé állítva óvatosan ráigazította a remegő, nedves puncit, majd lassan lejjebb engedte. Évi egyre felszabadultabban mozgott fel-le, már saját magának igazította vissza az oszlopot, ha lecsúszott róla. Adri ekkor a másik rúdhoz ment, és húgának izgatásától nedves punciját szintén a rúdra igazította.

Látszott, hogy nem először csinálja, és nagyon hamar otthonosan mozgott fel-le a sima oszlopon. Míg húga csak az oszlop kiszélesedő tetejével izgatta punciját, nővére egyre lejjebb tört. Már szinte teljesen ráült a kiálló rúdra, hihetetlen mélyre elnyelte saját magában az ágyat, és közben kéjesen sikítozott. Nem kellett sok idő, és hosszan tartó kielégült mosoly ült Adri arcára. Kicsit később az oszlopról lehúzva magát Évihez ment, aki még mindig folytatta a lovaglást. Adri az ágy sarkába térdelve simogatni kezdte Évi testét, a fenekét fogva segítette a mozgásban, és közben a melleit csókolgatta. A kislány teste közben ismét remegni kezdett, teljesen verítékezett, és Évi száját is elhagyták az első kéjes sikolyok. Egyre mélyebben csúszott az oszlop az apró punciba, és Adri simogatása is megtette hatását, a kislány hatalmasat élvezett.

Mindketten, ahogy befejezték, ledőltek az ágyra, átkarolták egymást, és nézték a két lucskos oszlopot. Csodálatos érzés volt mindkettőjüknek...
Hasonló történetek
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29454
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Elegemvan ·
Érdekes,mert két veglet alakult ki:Vagy nagoyn jó,vagy nagoyn rossz.Nem mondom meg a véleményem,mert én pártataén akarok maradni.

sziszka1 ·
Azt hiszem megtaláltam a történethez tartozó videót, ami a történet egyik részét jeleniti meg.

http://ingyenfilmek.hu/18/file.php?id=569



BURGONYA ·
NEM JELENÍTI MEG! :rage: :rage: :angry:
East West ·
Próbáld meg így Buri:

http://ingyenfilmek.hu/18/file.php?id=569
East West ·
Igy se jó, úgy írd be a keresôbe h ne legyen benne space

BURGONYA ·
JÓ KIS SUNA! :angry:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: