Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Adattároló VI

Rögös kezdetek

Teljes harckészültségben volt a hajó, annak ellenére, hogy a tesztrepülések még csak folytak körülbelül 90%kon működtek a rendszerek, ami most lehet, kevésnek bizonyul, leültem az egyik vezérlőpult mellé, és ellenőriztem az adatokat, sikerült megtalálnom a szkennerek vezérlőpultját.
- Erm... nem akarok vészmadár lenni, de pár nagyobb pötty közeledik felénk.
- Ne azt mondja, amit látunk, mondja milyen hajóosztály!
Pár kattintás után a szkenner azonosította a hajókat.
- Kettő csatahajó, és három cirkáló.
- Amint lehetőség nyílik, indítsd el a 4es protokollt! - parancsolta az androidnak Pier, majd egy biccentéssel adta tudtára a robot, hogy értette a parancsot.
Odasétált a bal oldali vezérlőpulthoz, és ahogy elkezdte betáplálni az adatokat a hajó elkezdett megfordulni, a Föld irányába.
- Motoi, lőj ki pár zavarót, nem szeretném, ha másoknak is megüzennék, hogy itt vagyunk, elég nagy gondban vagyunk így is.
- Értettem!
Kinéztem a híd ablakán, pár apró rakéta hagyta el a hajó elejét, majd elkezdtek körbe-körbe repkedni.
- Remélem ennyi elég lesz, hogy megzavarjuk a rádiókommunikációjukat. Vedd célba az egyik csatahajó meghajtórendszerét, és lőj ki rá pár foton torpedót.
- Kezdenek körbefogni minket Pier, és pár zöld pötty jelent meg a radaron, a számítógép szerint mágneses pulzárok.
- Úgy néz ki, nem szeretnék, ha elmennénk, Zianne, a gépágyúkkal próbáld meg kiszedni azokat, amik az útvonalunkat blokkolják.
BEJÖVŐ ADÁS, visszhangzott a hídon.
- Azonosítatlan marsi hadihajó, szüntesse be a támadást, és azonnal dokkoljanak.
- Próbálj meg egy vírust áttölteni az adáson keresztül - súgta Motoi fülébe Pier mikor elsétált mellette. - Nocsak Norman tábornok, akkor ezek szerint a földi flotta ékességét küldték ellenünk az Upírt, de hol van akkor a többi kísérőhajó?
- Pier ne légy őrült, előbb értem ide, hogy rábeszéljelek, hogy add meg magad, nincs esélyed, pár perc múlva megérkezik a L.a.j.h.a. és a Erqus is.
- Nem szeretnék addig itt időzni, de minek köszönhetem a látogatásodat?
- A marsi-földi egyezmény szerint a fregattnál nagyobb hajóosztályok gyártása nem megengedett, ami azt jelenti, hogy ezt a hajót el kell koboznom, vagy meg kell semmisítenem.
- Gondoltam, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni, már az akadémián is mindig szigorúan ragaszkodtál a parancsokhoz. Ebben az esetben nem hagysz más választást, kénytelen leszek harcolni ellened azzal, amim van, és ne hidd, hogy túlerőben vagytok.
- Ugyan már, adászavarókkal és fotontorpedókkal akarsz szembeszállni a földi flotta zászlóshajójával? Egyébként, ha a vírus miatt húzod az időt, akkor abbahagyhatod, már módosítottuk a kódolást.
Pier Motoira nézett, aki csak kicsit megrántotta a vállát, amivel jelezte, hogy már nem tud többet tenni.
- Még egy kérdés, az Arab kolóniákon mi a helyzet?
- Milyen Arab kolóniák?
- Reggel egy csoport támadta meg a létesítményünket, gondoltam tudsz róluk valamit.
- Nekünk semmi dolgunk sincs az arabokkal, de most térjünk vissza a tárgyra, add meg magad, és talán a társaid megússzák a halálbüntetést, ezt most úgy mondom, mint egy régi barát, kérlek Pier, ne csinálj ostobaságot.
- Motoi, kapcsold le a kommunikációt.
A kapcsolat azonnal megszakadt.
- Zaianne, hogy állsz?
- Az útvonal megtervezve, de a hiperhajtómű diagnosztikája valamiféle anomáliát mutat, nem tudtam meghatározni az eredetét.
- Nem érdekel, amint tudsz, indítsd el a szekvenciát.
- Értettem.

Csöndesen hallgattam, amit Pier mondott, sok kérdés cikázott az agyamban, de nem faggattom, nem szeretném, ha az utolsó dolog életemben egy ok okozati fejtegetés lenne.
- Lajos, éllesítsd a védőmezőt, hamarosan szükségünk lesz rá.
- A hajók ék alakzatot vesznek fel, és céloznak. 3 fotontorpedó és 2 rakéta érkezik.
- Kitérő manőver, minden energiát az első pajzsokra, zárd le a híd ablakát.
- Rémisztő és egyben csodálatos volt, ahogy a lila kis fénygömb közeledett egyenesen felénk, olyan ártatlannak tűnt, és mégis az egész hajót képes lenne elpusztítani.
- Zianne, töltsd fel a proton fegyvereket.
- Töltés 50%kon, töltés kész!
- Célozz a fegyverrendszerekre, nem szeretnék végezni velük.

Önbizalomhiány nem állt fent Piernél, hisz alig 5 hajó volt ellenünk, egy félkész hajó ellen.
- Az ellenséges hajó fegyverrendszere megsérült, képtelen rakétákat és torpedókat kilőni, viszont az érzékelők magas energiafelhasználást mutatnak a hajó közepén.
- Az isteni, ez komolyan gondolja, Zianne, azonnal kerülj a hajó alá, ha a tachionsugár eltalál minket, akkor nem fogunk tudni hipertérbe ugrani.
Nem is foglalkoztatott mi az a tachion sugár, pedig érdekelt volna, és Pier, mint fegyvermérnök el is tudta volna magyarázni szerintem, ekkor kiugrott egy kis ablak a vezérlőpulton:
"Tachion sugár 100%"
Mellette egy kis ablakban a fegyver leírása, paraméterek. Ezek szerint ez egy bénító sugár ami összezavarja a mágneses teret a hajó körül, ha pedig túltöltik, akkor képes akár eszméletvesztést is okozni.
- Gyerünk Zianne, siess már! - ordította Pier.
- Kettő fotontorpedó érkezik, becsapódás 10 másodpercen belül!
Pár pillanat múlva kis robaj, majd rázkódás.
- Zianne, kárjelentést!
- A 3 emeleten megsérült a B folyosó, szerkezeti integritás 90%.
- Zárd le a zsilipeket, fordulj meg, minden energiát a hátsó pajzsokba és azonnal ugrunk.
- Uram, a tachion ágyú újra töltődik, és további 4 rakéta tart felénk.
- Kitérő manőver, próbáld meg leszedni őket a gépágyúkkal.
HIPERTÉRUGRÁSRA FELKÉSZÜLNI

Újabb becsapódások, most sokkal nagyobb volt a rázkódás és a robaj is.
- A 2 és 3 emeleten kaptunk találatokat, megsérült az álcázóberendezés és az elsődleges létfenntartó rendszerek 60%kal működnek. Szerkezeti integritás 50%, még egy találat és elveszthetjük a hajót. - Teljesen rezzenéstelen hanggal adta tudtunkra Zianne, hogy az életünk pár jól célzott rakétán múlik.
- Az összes mágneses zavarót sikerült leszednünk - mondta Motoi.
- Rendben, Zianne, azonnal ugrunk.
A vezérlőpultom elkezdett vadul pittyegni.
- Pier, újabb 5 hipertérablak nyílik, ez a L.a.j.h.a. és az Erqus lesz a kísérőhajókkal. És még valami, újra tüzelni fognak a tachion sugárral.
- Akkor ez az utolsó esélyünk, ha nem sikerül lelőnek minket. Zianne azonnal ugrunk, mindegy hova, csak azonnal.
HIPERTÉRABLAK MEGNYITÁSA
TACHIONSUGÁR ÉRZÉKELVE
- Az Istenit, tudom, hogy lőnek ránk, ugorjunk már.
KOORDINÁTÁK ELLENŐRZÉSE, HIPERTÉRUGRÁS MEGKEZDÉSE.
Amint kinyílt a hipertérablakunk egy furcsa érzésem támadt, mintha fejbe vágtak volna, vagy mintha elkábulni indulnék.
- A tachionsugár elkapta az oldalunkat, a hipertérablakot viszont már nem tudom bezárni - mondta Zianne.
- Muszáj lesz a szerencsénkben bízni, és így belépnünk.
A hajó, ahogy áthaladt az eseményhorizonton elkezdett rázkódni, mindenfelé szikrák pattogtak, lekapcsolt a hídon a világítás. Csend lett néma csend, ahogy beléptünk a hipertérbe.

***

HIPERTÉR ELHAGYÁSA
Nagy robajjal és súlyos károkkal léptünk ki a hipertérből.
- Zianne, hol vagyunk?- kérdezte Pier idegesen, és Motoi is sem nézett ki vidámnak.
- A csillagtérkép ismeretlen, biztosan a tachion sugár eltérített minket az útvonalról.
- Meg tudod határozni a kiindulási pontunkat egy hipertérablakhoz?
- A hiperhajtómű túlmelegedett, és leállt, javításra szorul.
- Remek, készíts egy kárjelentést, addig én és Motoi körbenézünk.
- Én addig Simonera és Rosera vigyázok - stipistopiztam le a nők társaságát - Zianne, felnyitnád, kérlek a védőpanelt a híd ablakán?
- Természetesen Mr. Lajos.
Ahogy felemelkedett a lemez egy kiégett fehér törpét láttam, és közel s távol egyetlen bolygót sem.
- Hova a fenébe kerülhettünk? ...
Hasonló történetek
25061
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

adaw ·
Látszik sok star-treket és star-gate-et néztél. ;)

Lajha ·
nana, SYFY RLZ:P

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: