Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ádám

Egy este minden összeszaladt és leverten bolyongtam a koleszban, magányosan kerestem választ a miértekre. Hirtelen valaki megfogta a vállam és megszólított:
- Jól vagy? Olyan szomorúnak látszol. – a hangja őszintén csengett és a szemében is tükröződött az aggódás.
- Csalódtam néhány barátomban. Majd túlteszem magam a történteken. Megpróbáltam gyorsan megszabadulni tőle, ilyen állapotban nem volt kedvem flörtölni.
- Figyelj! Gyere be a szobámba és öntsd ki a szíved. Egy idegennek mindent elmondhatsz, úgysem tudom kinek továbbadni. Hidd el, utána jobban fogod magad érezni. Mit veszíthettem? 10 perccel később már lelkesen ecseteltem a történteket és valóban egyre jobb lett a közérzetem. Miután befejeztem hosszúra sikerült monológom mellém ült és átkarolt.
- Tudod, én hiszek a szex békítő erejében.- suttogta különös hanglejtéssel.
- Valamit félreértettél, Eszter egyrészt lány, másrészt van barátja. Nem hiszem, hogy így kellene kibékülnünk.

Széles vigyor ült ki az arcára és egészen közel hajolt:
- Te kis buta, én vigasztallak téged! A bensőm remegni kezdett lehunyta a szemét és ajkát az ajkamhoz közelítette. Hátra húztam a fejem és bevetettem az utolsó mentőövet:
- Még a neved sem tudom! - nyögtem ki.
- Ádám vagyok. Megcsókolt! Innen már nem volt visszaút és nem is akartam, hogy legyen. Nagyon jól csókolt, szenvedéllyel és figyelmesen. Hosszan kóstolgattuk egymás ajkát, nyelve nyelvem simogatta. Váratlanul felállt és bezárta az ajtót, lekapcsolta a villanyt, csak a tv képernyője biztosított némi romantikus légkört. Lassan levettük egymás ruháit, kóstolgattuk a fedetlenné vált tájakat. Egyszer csak megfogta a kezem:
- Ne! Most a te vigasztalásod a fontos, én még ráérek. Ilyet se éltem még meg, tehát kihasználtam a lehetőséget.

Csak magamra figyeltem, és meglepődtem, mert szinte olvasott a gondolataimban. Apró, lehelet finom csókokkal borította testem minden négyzetcentiméterét, figyelte mikor borzongok bele a gyönyörűségbe, és ott hosszan elidőzött, és vissza-visszatért. Amikor a cicusomhoz ért forogni kezdett velem a világ. A szó szoros értelmében csókolózott vele, szopogatta a csiklóm, mint valami cukorkát, élvezettel nyalogatta a szeméremajkaim, és mélyen, nagyon mélyen behatolt a nyelvével. Többször is elélveztem és utána órákig pihentem a karjaiban, miközben egy pillanatra sem hagyta abba a simogatást. Akkor éjjel hiába kértem nem szeretkezett velem. Talán a barátnője miatt, talán más játszott közre. Megbeszéltük, hogy ezt megismételhetnénk, sőt ki is egészíthetnénk.

Mind egy kötelességét tudó lány, felöltöztem és visszamentem a szobámba még a szobatársai érkezése előtt. Másnap mindenhol őt kerestem, de még csak megpillantani sem sikerült, nem hogy szóba elegyedni vele… Este moziba készülődtem a szobatársnőmmel és az utolsó pillanatban felbukkant Ő!
- Szia! – rebegtem, mint valami szerelmes szűzlány.
- Szia! Hova, hova ilyen csinosan? – érdeklődött
- Moziba. Nincs kedved velünk jönni?
- Már elígérkeztem, a haverommal zárásig a Sörtanszéken leszünk.
- Akkor, viszlát! Film után rohantam a tanszékre, még ott találtam. Az ő asztalukhoz ültem és beszélgettünk. Semmi kétértelmű célzás vagy kíváncsi szemek elől elrejtett érintés nem esett. Zárás után visszasétáltunk a koliba. Még egyikőnk se volt álmos, tehát leültünk tv-t nézni a tanulóban. A szobatársam 1 perc múlva felállt, hogy ő zuhanyzik és alszik.

Ott ültem Ádám mellett és tudtam addig semmi sem történik, amíg ott van a haverja is, bár én jól éreztem magam így is. Amikor nem számítottam rá Ádám ujja, de csak óvatosan, hogy másnak ne tűnjön fel, megcirógatta az ujjam. Egyre közelebb és közelebb ülünk egymáshoz, már nem fogtuk egymás kezét, kalandoztunk. Én a combját, egyre duzzadó férfiasságát simogattam, ő a hátam, fenekem. Annyira vágytunk egymásra, hogy nem érdekelt nem vagyunk ketten, csókolózni kezdtünk és azt kívántam, soha ne hagyjuk abba. Mégis megtettük, de akkora már sehol sem volt Ádám haverja. Ezzel semmi nem oldódott meg, mert nem tudtunk hova félre vonulni. Győzött az ösztön, a lebukás veszélye és az alap intimitás hiánya mellet a tanulóban estünk egymásnak. Csak a legfeleslegesebb ruhadarabok kerültek le és kihagytuk az előjátékot.

A csók közben én eléggé nedvessé váltam, ő pedig már jóval előtte „harcra-készre” vált, végre magamban éreztem hatalmas farkát, teljesen kitöltött és az első pillanatban elért az orgazmus. A nyakam harapdálta és a mellem simogatta, én pedig próbáltam nem sikítani. Már megnyugodtunk, hogy nincs veszély, amikor benyitott néhány srác. Szerencsére nem kapcsolták fel a villanyt és gyorsan kimentek. Minden körülmény izgatóvá vált, a kint süvítő szél, a folyosóról beszűrődő léptek zaja. Annak ellenére, hogy nem játszottuk el a Káma Szutrát oda-vissza kétszer, mély nyomott hagyott bennem ez az együttlét. Mondhatni érzelmi szálak fűznek egy bizonyos asztalhoz, és megtaláltam a világ legjobb szeretőjét.
Hasonló történetek
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
29455
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Aranyos.

Botond ·
Robin, Tanár Úr! Egyetértek mindkettejükkel. A történet egy üde szinfolt az itteni egyre zavarosabb történetáradatban. Remélem nem marad(ta)tok ennyiben és mesélsz még.. és remélem egy kicsit részletesebb leszel :)



Gratulálok!!

gyak ·
A szexnek a vége a legjobb ;-). Miért sieti el mindenki pont ezt a részt?! Hosszabban is leírhattad volna. De kezdetnek nem rossz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: