Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Zuhany Alatt

A panzió folyosóján végrehajtott attack nem volt éppen a leg diszkrétebb. Ez bennünk is tudatosult mihelyt képesek voltunk bármit is érzékelni a külvilágból. Ruháinkat sebtében megigazítva , kuncogva siettünk szobánk felé. Bent még sokáig nevettünk, csak reméltük, hogy nem zavartuk meg senki nyugalmát.
A miénk azonban nem akart megérkezni. Jóformán szét sem néztünk. Vetkőzni kezdünk. Szétdobáltuk holmijainkat pillanatok alatt csatatérré változtatva, az amúgy elegáns, tiszta szobát.
Olyanok voltunk, mint két kiéhezett tinédzser.
A zuhanyzóig vezető útra sem emlékszem, csak arra, hogy ott állunk a testünket lágyan simogató vízsugár alatt és kényeztetjük egymást. Ölelkezünk és szenvedélyesen csókolózunk.
Percek telnek el, de lehet, hogy órák. Teljesen mindegy. Az időnek nincs többé jelentősége.
Illatos szappanhab csorog mindkettőnk testén. Fülledt félhomály, a víz csobogása és nehéz illatok.
Egyre vadabb vágy kerít hatalmába. Kedvesem szorosan ölel, simogat. Csókja szinte éget, vágyat kelt.
Lassan ereszkedik térdre, testem végig ölelve siklik le rajtam. Körmei bőrömbe vájnak, végig szántják.
Ajkai nyílnak. Kacéran pillant rám. Megcsókolja félig álló farkam. Végig simítja nyelvével, fogai közé veszi és érzéki finomsággal megharapja.
Simogat. Kéjes hangokat hallat.
Megcsókolja makkom.
Egyre keményebbé válik hímtagom.
Mosolyog. Újabb csók, aztán még egy és követi számtalan.
Puha ajkai közé vesz, lágyan harap.
Engem néz, miközben nyalogat.
Megőrjít. Pontosan tudja.
Finoman szív egyre mélyebbre. Lassan szopogat  Acélkeményre nyálaz, teljesen tokára enged.
Nyelnie kell érzem. Fokozódik lüktetésem.
Hajába markolok, de nem vezetem. Hagyom kibontakozni, hogy csodát tehessen.
Remegek, alig bírom tartani magam. Felpillant és jóváhagyón pislant. Jelzi, hogy élvezzek nyugodtan bele.
Fenekembe markol és tövig bekap. Nyöszörögve nézem, fogaim csikorognak. Pillanatok vannak hátra csak. Érzi ő is. Nem ereszt.
Ölem ritmusára mozog feje. Nyelve lágyan tekereg.
Lüktet alhasam, izmaim önálló életre kelnek. Szívogatja, ahogy jön le róla. Cuppan, amikor ajkai közül kipattan. Épp az utolsó pillanatban.
Rám mosolyog. Végig nyalja.
Nem kegyelmez. Mélyen torkára szívja és ott tartja. Piciket mozdul csak. Fuldokolva nyeldes. Remegek. Nyelvével körbesimítja, egyre erősebben szívja.
Felakad szemem, nyöszörgök.
Feje mozogni kezd. Teljes hosszában szopja farkam, mindig torkára enged.
Tudja, hogy végem. Nyelvével makkomon tekereg. Megrogyok.Nincs önkontrollom,  izmaim nem engedelmeskednek. Üvöltés szakad torkomból, lüktetek.
Cuppanva ereszt el. Kéjesen nyög, szinte nevet. Kinyitja száját és a nyelvére helyez. Ujjaival gyűrűt formálva szorítja, aztán lazít és húzogatni kezd.
Farkam vonaglik, szinte felrobban kezében, spriccelni kezd. Arcára fröccsen, ajkaira és melleit sem kímélem.
Nem éri be ennyivel. Mohón kapja be és újra szopni kezd. Kipréseli minden cseppjét, nyögdösve nyeli le…

folyt. köv.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: