Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A zsarolók 2.

Két napnak kellett eltelnie, míg kezdtem arra gondolni, hogy talán lenyugszanak a dolgok. Hidd el nekem, olvasóm, hogy még nem volt ilyen nehéz két napom. Egyrészt feleségem, Szilvia előtt viselkedni minél természetesebben, mintha semmi sem történt volna, másrészt újra meg újra átélni emlékfoszlányokban a szexcsatát köztem meg Zsuzsa között. De főleg azt nem tudtam kitörölni emlékezetemből, amit Tibor arcán láttam, amint felesége szájába élvezett.

Feleségem semmit sem vett észre az egészből, azt is természetesnek vette, amikor másnap este kibújtam a közeledése elől. Máskor is megtörtént, öt évi házasság után hangulat kérdése is az egész. Harmadnapja volt már a kellemetlen emlékű kalandom után, amikor behívták szolgálatba. Morogtam, mint mindig, de magamban örvendtem is egy kicsit, hogy magamra maradhatok. Tévedtem. Zsuzsa hívott telefonon, nem sokkal azután, hogy feleségem kitette lábát a házból.
- Hogy vagy, kandúrkám? - kérdezte bevezető nélkül. - Hallom, megint szalmaözvegy vagy.
- Igen... -mormogtam elakadó lélegzettel. A félelemtől elszorult a szívem.
- Gyere át hozzánk, beszélgessünk egy kicsit.
- Nem hinném, hogy jó ötlet... Nézd, én szeretném elfeledni az egészet. - megpróbáltam udvarias maradni, de elég iritáltnak tűnt a hangom. Egy pillanatig hallgatott, majd elhangzott az, amitől tudatalatt féltem:
- Szilvi tudja, hogy mit csináltunk a hét végén? - Nem volt választásom. Elég fenyegető volt a hangsúlya.
- Negyedóra múlva ott vagyok. De ezzel remélem tiszta vizet öntünk a pohárba.

Felöltöztem, vettem egy üveg bort és elindultam. Tibor nyitott ajtót, kedélyesen mosolyogva, mintha nem a szeme előtt keféltem volna meg pár napja a feleségét. Zsuzsa mintha a tusoló alul szállt volna ki, nedvesen csillogó szőke haja belógott a vörös kimonója mély dekoltázsába. Zavartalanul szájon csókolt és kivette kezemből a bort.
- Helyezd kényelembe magad. - Bementünk a nappaliba és elhűlt bennem a vér. A szoba közepéről hiányzott az asztal, helyet adva a szőnyegre terített fehér paplannak. Visszahökkölhettem, mert Tibor erőteljes vállveregetése hatására léptem csak be.
- Egy dolog legyen világos, ma semmi sem fog történni. - mondtam határozottan. - Elnézést kérek a hét végi marhaságomért, de én nagyon szeretem Szilviát.
- Mi is, kandúrka! - mosolygott szélesen Zsuzsa és átölelte a derekam. – Viszont, ha nem lenne ellenedre, s amint már láttuk, mindenre kapható vagy, szeretnénk ha ma foglalkoznál egy kicsit velem.

Tiborra néztem, mintha tőle várnék segítséget. Ő egy kicsit félszegen álldogált, de mint láttam, csak egyetértést lehetett leolvasni arcáról. Meg határtalan izgatottságot. Zsuzsa látva, hogy Tiborban keresek menedéket, szó nélkül férje elé lépett és hangos nyalakodással lesmárolta. Keze pedig rámarkolt a Tibor nadrágján díszelgő dudorodásra. Bénultan álltam mellettük, amíg rólam megfeledkezve tapogatták egymást. Zsuzsa méretes, feszesen harangozó mellei sokáig nem maradtak fedetlenek, Tibor megvadultan letolta válláról a kimonót, nem nyugodva addig, amíg a ruhadarab teljesen le nem került a földre. Zsuzsa egyetlen ruhadarabja, amint azt észrevehettem. Az is feltűnt, hogy történhettek még dolgok az elmúlt három napban, hisz Zsuzsa ágyéka kopaszra volt borotválva, még mindig vörösesen duzzadva a pengével kirántott szőrszálak nyomaitól.

Három perc telhetett el, amikor Zsuzsa durván ellökte magától Tibort és felém fordult. Kissé összeszorítottam a lábaim, amikor éreztem, hogy egyenesen a farkamhoz nyúl. Csalódottan nézett rám.
- Mi ez? Nem akar megmerevedni? - Erőszakosan csókolozni akart, de ezúttal én löktem el őt.
- Hagyj már! - Rosszallóan rázta meg a fejét.
- Két választási lehetőséged van, édes. Most felhívom Szilvit vagy feláll a farkad. Melyiket választod? - Nem válaszoltam, de ez többet mondott bármilyen szónál. Ezúttal nem vonakodtam, amint letérdelt elém és lassú mozdulatokkal kigombolta a sliccemet. Ugyanolyan ráérősen lehúzta a nadrágomat, majd körmeivel végigszántva combomat, a gatyám is a földre került. Farkasszemet nézhetett a petyhüdten lógó szerszámommal. Őszintén, meg voltam bénulva a tehetetlen félelemtől.
- Azt hiszed, segíteni fogok neked abban, hogy felálljon? - kérdezte, farkam mellől felnézve rám. Öt centire volt szájától a dákóm, s mintha már éreztem is a reflexszerű mozgást ágyékom irányából.

Felemelkedett mellőlem és az addig mozdulatlanul álló Tibor elé térdelt. Vele is a lassú vetkőztetés következett, azzal a különbséggel, hogy a férje teljesen másként élte meg Zsuzsa mozdulatait. A farka kőkeményen pattant elő a letolt alsónadrág mögül.
- Hmmm... Rég nem volt ilyen kemény, kicsi édes... Várod, hogy megbasszátok a pinámat?
- Jaj, igen! Szopjál egy kicsit, kis kurvám! - Az én farkam legalább vastagabb az övénél, gondoltam önkéntelenül, amint Zsuzsa befalta. Az őrület kerülgetett, amikor éreztem, hogy megmerevedik a tagom. Az undor és menekülési vágy között feltört bennem az ajzott dughatnék. Amint a kitartó szopást néztem, Tibor kidagadt erezetű taszító hímvesszője át kezdett alakulni egy pornó filmen csodált személytelen fasszá. Zsuzsát pedig, akit becsület szavamra ma már utálok, akár abban a percben, még ma visszagondolva is, amint e sorokat írom, csak egy lucskos pinájú kurvának láttam, akibe bele kell hatolnom, akit meg kell basznom, addig, amíg minden csepp gecimet beleürítem. Igazi gésaként rögtön ráérzett a háta mögött lezajlott változásokra, mert kicsit kiengedve szájából Tibor szerszámát, rám nézve suttogta: - Verjed!

Önkéntelenül engedelmeskedtem, kezembe fogva most már teljesen megmerevedett tagomat. Tibor rám mosolygott, de mosolya kínzott mimikába fulladt, amint felesége megint rávetette magát. Észrevettem, hogy Zsuzsa ujjai elmerültek a lábai között, mintha nem bírna magával két ágaskodó farok társaságában. A hátához térdeltem és elengedve farkamat benyúltam nagyajkai közé. Meglepődve, kirázta a hideg és hálásan felnyögve hátradöntötte a fejét, hogy nyelvem elmerülhessen szájában. Tibor előnedvei sóssá ízesítették kellemes aromájú nyálát.
Tovább is Zsuzsa volt hármasunk kezdeményező tagja. Kezemet megfogva felemelt és férjét is maga után húzva a szőnyegre terített paplan felé irányította lépteit. Kibújtam felsőmből és hanyatt feküdtem a puha ágyneműn, Tibor pedig követte példámat, a térdelő Zsuzsa másik felén. A hét végén annyira élvezett szopás következett, ezúttal két fuvolára írt szonáta formájában. Pár perc múlva megmozdult bennem a férfi udvariasság és megfordultam, hogy fejem bedughassam Zsuzsa lábai közé. Szőrtelen, a pinalétől latyakos árka nagyokat cuppanva tapadt arcomhoz, s olyan vadul kezdte dobálni magát, hogy nyelvem hol a csiklóját, hol az anusát pásztázta. Nem hagytam magam, és nyalásomnak meg volt az eredménye, farkamat feszítette az egyre erősebb szívásokkal szopó Zsuzsa szája.

Felemelkedett fölüllem, és Tibor feje fölé helyezte át fenekét. A férje mohó tekintettel temette arcát Zsuzsa félgömbjei közé, hosszúra kidugott nyelvével szélesen végigszántva a bő nyálamtól is lucskos árkot.
- Gyere a hátam mögé. - nézett rám Zsuzsa. Teljesítettem kérését, de félszegen térdeltem mögötte, mivel ő már szenvedélyes 69 figurára hajolt Tibor farka fölé. Kissé bátortalanul nyalogattam a hátát és átnyúltam, tenyerembe fogva kellemesen nehezedő melleit. Azt hiszem, Tibor közelsége zavart, pedig ő rólam mintha nem is venne tudomást, nyalta a feleségét. Zsuzsa vezette tovább a dolgokat.
- Mire vársz még? Basszál meg! - Megemelte egy kissé a fenekét, így rögtön Tiborral nézhettem farkasszemet. Furcsa érzés egy férfi arcát látni, amint ellepi a nyál és a kinyalt pina nedve. Egy pillanatig haboztam még, de nem tudtam ellenállni a csillogó rózsaszínű kehelynek. Térden állva közelebb csúsztam és kezemmel beigazítottam farkamat a forró nyílásba. Tövig merült a lucskos barlangban. Vad lökéseimtől cuppogott a pinája.
- Nyaljad, édes, nyaljad a szétbaszott pinámat! Látod, milyen nagy a fasza? Olyan jó, amikor bennem van... Oohhhh, nyomd belém édes! Nyaljál!

Tibor nyögései voltak a válaszok, lehelete izzadt heréimet hűsítették amint teljesen kidugott nyelvével felesége általam dugott pináját nyalta. Zsuzsa vadul verte férje faszát, én hátulról diktáltam az iramot, majd a pillanatnyi csend után szeretőm férje nyüszítve élvezni kezdett, egyenesen felesége arcára és mohón kitátott szájába. Engedtem Zsuzsának, hogy leszophassa a férje gecijét, egy percig csak lassú, köröző mozdulatokkal dugva vörösre duzzadt pináját. Nem sokáig tartott, amíg vadul hozzám kezdte verni a fenekét, jó mélyre kívánva testébe a kemény faszt. Nem engedte, hogy akár egy mozdulattal is ellenkezni tudjak, erőszakos mozdulataival kérve a magáét.
- Élvezz belém! Élvezzzzz beeee...

Mozdulatlanná dermedt, pinája mélyre szívta magába a faszomat. Zsuzsa újrakezdett mozdulataira kilövelt belőlem az első sugár. A még éppen kielégülése hullámait élvező kurva úgy ugrott előre, férje spermás fasza felé, hogy farkam kiszabadulva megbaszott pinájából a levegőbe kezdte lőni magomat. Leroskadtam, őszinte örömmel fogadva az oly utált Zsuzsa testét, amint rám kúszik. Zsuzsa nyelve a számban, futott végig rajtam, míg férje spermáját belém csókolta. Kétségbeesett mozdulattal masszíroztam melleit, mint hetero mivoltom jelképét, Tibor pedig felesége hátánál maradva befúrta fejét feneke félgömbjei közé. Úgy mentem haza mint egy részeg. Alig maradt valami erő a lábamban.

Talán furcsának tűnik, de ez az utolsó esélyem, tőletek, ismeretlenektől segítséget kérni. Hogyan szabaduljak ebből a csapdából? Ne kérjétek, hogy őszinte legyek Szilviával szemben, vagy hogy ellenálljak az őrületig felajzó ajánlatoknak és zsarolásoknak, amelyekben bizonyára ezentúl is részem lesz Zsuzsáék részéről. S talán egy kicsit abban is reménykedem, mindezt megírva, hogy magára ismer benne feleségem, akit természetesen nem Szilviának hívnak... Gyarló, gyenge emberként hiszek abban, aminek talán semmi esélye: hogy megbocsát nekem.
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Back Eagle ·
Please, engem is zsaroljanak már, hogy beárulnak az asszonynál, ha nem kefélem meg a nöt!



De komolyan :-)

Back Eagle ·
Re: Ruppi!



Ez a jó megoldás no, még nekem is tetszik!



:-)

ember tervez ·
Figyu ha azt szeretnéd hogy ennek a dolognak
vége legyen teljesen akkor mond el az igazat.
és akkor fogsz a legkevesebbet veszíteni.
hidd el ennél nincs jobb

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: