Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A zöldszemű adonisz

Épp a kerti medencét tisztogatta. Teljesen megfeledkeztem a virágokról...még az olló is kicsúszott a kezemből. A kerítést támasztva a gyönyörű férfi testet bámultam. Talán megérezhette hogy valaki figyeli mert megállt a munkában és körbenézett. Akkor találkozott a tekintetünk. A kezében lévő szerszámot eldobva felém vette az irányt.
Ott állt előttem a kerítés másik oldalán.
Gyöngyöző verejték csillogott homlokán melyet egy gyors mozdulattal letörölt kezével. Észrevettem hogy szemei szokatlanul világosak...és zöldek. Teljesen megbabonáztak.
A férfi vett egy mély lélegzetet maja a jobb kezét átnyújtotta a kerítés fölött hogy bemutatkozzon. Szintén nyújtottam a kezem, hogy kezet fogjunk. Kézfogása igen férfias és erős volt.
-Szia, Miklós vagyok!-szólalt meg mosolyogva.
- Helló, Aliznak hívnak! Itt lakik a nagymamám.-nyögtem ki.
-ÀÁÁÀ...szóval te vagy Auguszta néni unokája?! Dicsekedett már hogy milyen szép kis unokája van neki. Hmmm... mit ne mondjak, ebben igazat kell adjak neki!
-Ez kedves tőled!
-De most ha nem haragszol...sok dolgom van még.
Kacsintott egyet, elköszönt és vissza ment a medencéhez.
Késő délután volt. A nap sem tűzött már olyan erősen ezért úgy döntöttem biciklizek egyet a falu mellett lévő erdőben. Szóltam nagymamámnak hogy elmegyek majd kitoltam a brigát a ház elé. Észrevettem hogy Miklós még mindig az udvaron tevékenykedik. Még mindig csak az a térdig érő nadrág volt rajta.
Pár percig még néztem majd elkiáltottam magam és köszöntem neki.
-Szia Miklós!
Hátrafordult és felém közeledett. Oda érve hozzám ő is köszönt.
-Szia Aliz!- szólalt meg lihegve.
Elég rendesen szemügyre vette a biciklimet.
-Szép kis darab!Csak nem bringázni mész?
-De igen. Tekerek kicsit itt a falu melletti erdőben.
Miklós felhúzta szemöldökét majd elmosolyodott.
-Egyedül nem félsz te ott? Elkísérlek...nekem is van bringám.
- Ha van kedved gyere.
Hmmm...nagyon is tetszett hogy velem jött Miklós legalább megismerem jobban.
-Várj meg itt Aliz, gyorsan átöltözök.
Ezzel hátat fordított nekem és berohant a házba. Pár perc múlva vissza is jött a biciklijét tolva. Felpattantunk mindketten a bringánkra és az erdő felé hajtottunk. Néma csendben tekertünk míg az erdőhöz nem értünk. Miklós megtörte a csendet.
-Még egyszer sem jártam ebben az erdőben. Nem fogunk eltévedni?
-Ugyan már Miklós nem olyan nagy ez az erdő és úgy ismerem mint a tenyeremet. Nem egyszer tekertem már itt. Csak egy baj van vele hogy az ösvény teli van lótrágyával. -Jegyeztem meg meg kuncogva.
Jó pár percig megint síri csendben haladtunk egymás mellett.
Tetszett hogy kettesben vagyok Miklóssal, hisz nagyon vonzó férfi volt.
-Te Miklós...hány éves vagy?-Kérdeztem váratlanul.
-Tippelj!- Mondta mosolyogva.
-Hmmm...talááán... 28?
-Haha...ez kedves tőled Aliz! Kicsit több vagyok, 33. Te mennyi vagy Aliz?
- Én...22.
- Hmmm.. szemtelenül fiatal! -Jegyezte meg mosolyogva.
Miközben beszélgettünk folyamatosan Miklóst bámultam. Nem igazán figyeltem az előttem lévő utat.
Szerencsétlenségemre ráhajtottam egy nagyobb kavicsra és a bringával együtt elborultam. Naná hogy egy nagy kupac lótrágyába estem bele.
Miklós lepattant a bringáról és oda sietett hozzám. Néhány másodpercig csak ott állt előttem és csak bámult majd hirtelen elkezdett kacagni.
-Ne nevess, inkább segíts felállni!-Kiáltottam mérgesen.
-Jól van na te kis méregzsák.
Miklós felém nyújtotta a kezét és felsegített. -Miklós azonnal menjünk haza, le akarok fürdeni.
-Jó,jó megyünk.
Visszatekertünk a faluba és megálltunk nagymamám háza előtt. Zárva volt a kapu.
-A francba  elfelejtettem hogy nagymamám elment itthonról és nincs nálam a pótkulcs. Nem gondoltam hogy ilyen    hamar vissza jövök.-Mérgelődtem.
-Nyugi Aliz... átjössz hozzám és le tudsz fürdeni.
Láttam Miklós arcán egy huncut kis mosolyt.
-Mi...micsoda? Hozzád?
-Igen Aliz hozzám!
Megragadta a kezem és elindultunk hozzá.
A bringákat ledobtuk az udvaron majd bementünk a házba. Belülről is szép volt a ház. Hatalmas nappali,csodás konyha és falon temérdek mennyiségű festmény. -Gyere erre van a fürdőszoba büdöske.
-Hahaha... nagyon vicces Miklós.
-Mit szólsz ahhoz ha először lezuhanyoznál és lemosnád magadról a koszt utána meg áztatnád magad kicsit a kádban?
-Hmmm... ez tetszik.-Csillant fel a szemem.
-Gondoltam hogy tetszeni fog az ötlet. Amíg te zuhanyzol addig én elkészítem neked a vizet a másik fürdőben.
Megmutatta hol találok tiszta törülközőt majd átment a másik fürdőbe.
Levetettem magamról a büdös ruhadarabokat és beálltam a zuhany alá. Végre lemoshattam magamról az iszonyatos bűzt. Még pár percig ott álltam majd kipattantam a zuhany alól, magam köré tekertem a törülközőt  és elindultam a másik fürdőbe. Ahogy beléptem észre vettem hogy az ablakon a redőny le van húzva és csak pár darab gyertya ad némi fényt. A hatalmas kádat beterítette a tusfürdő habja melynek tetején virágszirmok voltak. Szóhoz sem jutottam, meglepett Miklós kedvessége. Majd nagy nehezen megszólaltam.
-Ohh... megérdemlem én ezt?        
-Úgy gondolom hogy igen. Most itt hagylak áztasd csak magad.
Egy gyors mozdulattal ki is ment. Ledobtam magamról a törülközőt és bemásztam a kádba. A víz langyos volt, tökéletes ilyen melegben.
Hallottam ahogy Miklós magyaráz valamit de nem értettem tisztán.
-Mit mondasz?-Kiáltottam el magam.
-Megmossam a hátad kicsi Aliz?-Jött nevetve a válasz                
Meglepett ez a kérdés de igen csak tetszett az ötlet.
-Gyere csak!-Kiáltottam el magam megint.
Nyílt az ajtó és Miklós belépett a fürdőbe. Egy darabig ott állt az ajtóban és tágra nyílt szemekkel bámult majd közelebb lépett és leült a kád szélére.
-Mi a kedvenc italod?-Kérdezte
-A tequila sunrise de miért kérdezed?
-Hmmm... jó az ízlésed!
Majd felpattant és otthagyott válsz nélkül.
Pár perc múlva visszatért kezében két pohárral és az egyiket felém nyújtotta majd leült megint a kád szélére.
-Dőlj előre.- kérte mosolyogva.
Egy hang nélkül eleget tettem kérésének és előre dőltem.
Bevizezte kezét majd tusfürdőt nyomott bele.
Élveztem ahogy keze végigsiklik a hátamon. Simogatása gyengéd volt. Miután befejezte italáért nyúlt és belekortyolt.
-Hogy hogy egyedül élsz?-Kérdeztem kíváncsian.
-Tudod...a feleségem... 3 éve meghalt. -Felelte egy nagy sóhaj kíséretében.
-Szent ég! Ne haragudj,sajnálom!
-Semmi gond!Már túltettem magam rajta de kérlek ne beszéljünk erről.
-Persze, megértem
Számhoz emeltem a poharat és megkóstoltam Miklós alkotását. Tökéletes volt.
- Hmmm... ez igazán finom lesz.- Jegyeztem meg.
-Tudod Aliz te egy igazán szemre való fiatal nő vagy!
Nem szóltam semmit csak             lehajtottam a fejem. Éreztem ahogy az arcom lángba borul.
-Megismerkedésünk óta csak  te motoszkálsz a fejemben Aliz.-Folytatta.
Egyik kezével felém nyúlt majd két ujjával körbefogta  államat és felemelte a fejem. Rám mosolygott. Gyönyörű zöld szemei csak úgy csillogtak. Egyre közelebb hajolt hozzám majd gyengéden megcsókolt. Hihetetlen milyen finom volt a csókja. Ajkát elvette az enyémről és vett egy mély lélegzetet. Láttam rajta mondani akar valamit.
-Kívánlak Aliz!
Elvette a poharamat, letette az ablakba.
- Mássz ki a kádból és gyere utánam a nappaliba.
Felpattant a kád széléről és kiviharzott a fürdőből.
Gondolkodás nélkül kiugrottam a vízből, magam köré tekertem a törülközőt és utána mentem a nappaliba. A látvány ami fogadott kicsit sem volt meglepő számomra. Számítottam rá. Miklós ott ült a kanapén egy szál bokszerben.
-Gyere ide elém.-Suttogta.
Pár lépést tettem és már is ott voltam előtte. Gondoltam egyet és ledobtam magamról a törülközőt. Nem kérte hogy ezt tegyem de én így láttam jónak. Pár percig még ott álltam előtte pucéran majd közelebb léptem hozzá és széttárt lábakkal szembe beleültem az ölébe.
Éreztem lábam között hogy a farka   már igen csak kemény. Izgatott hogy farka esze veszett módon lüktet. Apró kis körkörös mozdulatokat tettem csípőmmel. Éreztem hogy ez tetszik neki, farka még keményebb lett. A körkörös mozdulatok után le fel kezdtem el mozgatni fenekemet kemény, lüktető farkán.
Miklós egyre gyorsabban és  hangosabban vette a levegőt.
Miklós hirtelen megragadta a csípőmet és megállított a mozgásban. A kanapé melletti szekrény felé nyúlt és levett egy fényképezőgépet a polcról.  
-Aliz le akarlak fotózni.-Szólalt meg.
Elejtettem egy huncut mosoly és lemásztam róla.
-Állj megint elém gyönyörűm.
Felálltam és teljesítettem kérését. Ott álltam megint előtte...pucéran. Miklós bekapcsolta a gépet én pedig elkezdtem pózolni neki. Csinált pár képet majd intett, hogy menjek vissza hozzá. Miközben visszaléptem hozzá Miklós lekapta magáról a bokszert. Megláttam hatalmas ágaskodó péniszét. Megnyaltam a szám szélét és letérdeltem elé.
-Mire készülsz Aliz?
-Pisszt. Csak élvezd.
Ott térdeltem előtte remegő testtel. Marokra fogtam farkát majd odahajoltam az arcához és megcsókoltam. Éreztem a markomban hogy a farka megmozdult. Vissza csúsztam a szőnyegre a lábai közé. Heréit megfogtam a jobb kezemben a bal kezemben pedig a farkát markoltam. Pár kört tettem nyelvemmel az ajkaimon hogy nedvesek legyenek. Közel hajoltam a farkához de nem érintettem meg csak a leheletem éreztem. Lassan kinyitottam a számat és a nyelvemet csak annyira nyújtottam ki hogy a hegyével épp hogy csak hozzá érjek a farkához majd visszahúztam.
Ismét kidugtam a nyelvem de ezúttal egészen a heréitől a makkjáig végignyaltam. Oldalra fordítottam a fejem és fogaimat finoman a farkára engedtem. Eközben jobb kezemmel a heréit massziroztam. Miután jó párszor végignyaltam hatalmas farkát, makkjánál megálltam és a tetejét finoman elkezdtem nyalogatni. Nyelvemmel finom kis köröket rajzoltam le makkjának peremén. Kivettem a számból és kezemmel finoman végig préseltem lüktető farkát. Észre vettem hogy előbukkant egy kis előváladék. Nyelvem hegyét belemártottam majd   elhúztam a fejem. A váladék lassan nyúlt ahogy a nyelvem távolodott. Közben folyamatosan Miklóst néztem. Ő nézett engem. Izgatta és tetszett neki a látvány. Farka forró volt. Szinte égette a nyelvem. Közel hajoltam makkjához és számba vettem az egész makkját. Ott tartottam a számat pár másodpercig. Ez Miklósból egy hangosabb nyögést váltott ki. Ezután egyre többet és többet vettem vettem be a számba farkából míg az egész benne nem volt a számba. Megint megálltam pár másodpercre...érezni akartam lüktető férfiasságát. Érzéki volt ahogy farkának egy része a torkomban a másik része a számban lüktetett. Elkezdtem vissza fele haladni közben a nyelvemet végigcsúsztattam az egész farkán. Megint a makknál voltam de most kivettem a számból. Kinyújtottam a nyelvem és párszor nekiverdestem a farkát. Miklós egyre hangosabban nyögdécselt.
Számba vettem férfiasságát és lassan le-fel kezdtem csúszkálni  a farkán. Lassan csináltam...nem akartam még hogy elélvezzen. Tövig a számban volt...vissza fele haladva míg nem értem el a makkjához gyengéden elkezdtem szívogatni. Éreztem hogy Miklósnak már nem kell sok idő hogy elélvezzen. A szám most már egyre gyorsabban és gyorsabban kezdett el le-fel csúszkálni a farkán. Tudtam pár másodperc és Miklós elélvez. Gyorsan kivettem a számból a farkát és a melleim felé irányítottam. Miklós hatalmas nyögés kíséretében melleimre spriccelte spermáját. Még egy kicsit ott térdeltem előtte majd felálltam és mellé ültem.
-Köszönöm...Aliz...!-Lihegte
- Szívesen! Én is élveztem!-Válaszoltam a szám szélét harapdálva. Rádőltem mellkasára és hallgattam a szívverését.
Pár perc múlva felpattantam.
-Miklós...mennem kel! Nagymamám már biztos vár.
-Várj...Aliz! Lesz folytatás?
- Hát persze Miklós, hát persze.
Kacsintottam egyet és kirohantam a fürdőbe. Magamra kaptam a lótrágyától bűzölgő ruhadarabokat és a cipőmet majd nyomtam egy csókot Miklós arcára és sietve távoztam a házból. Haza érve nagymamámnak csak köszöntem majd berohantam a fürdőbe és ismét zuhany alá álltam.
11 óra volt mire ágyba kerültem. Lehunytam   szemeimet és magam előtt láttam ahogy Miklós lábai között térdelek.  Egy kis idő után el is aludtam.
Másnap reggel Miklós meglátogatott.




A folytatás egy másik részben lesz látható persze ha szeretnétek.
A véleményeket várom. ;)
Hozzászólások
mozgi ·
Jöhet a következő! :kissing_heart:

Andreas69 ·
Hát... olvastam már sok rosszabbat is. Nyelvtanból lenne még mit bepótolni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: