Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A wilmingtoni hasfelmetsző IV. rész 10. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is) és nem elhanyagolható súllyal jelennek meg egyes fejezetekben leszbikus szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.


Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. január 26.


*****************************************************


A telefon csörgése rántotta ki Almát békés szendergéséből. Johnnie meg sem mozdult, csak aludt tovább. Alma felmordult és a telefon után nyúlt. A harmadik csengés után vette fel a kagylót.


 


– Halló? – szólt bele fáradtan.


– Talpra, álomszuszék! – hallatszott Rosa hangja a vonal másik végéről.


– Mami? Mennyi az idő? – suttogta Alma. Erre már Johnnie is elkezdett mocorogni.


– Már majdnem délután egy – válaszolta az anyja.


Alma úgy ült fel az ágyban, mintha tűt szúrtak volna a fenekébe, amitől Johnnie is egy csapásra magához tért.


– Hogyan? – hápogta Alma.


– Mi?... Mi a baj, kicsim? – nyitotta tágra Johnnie a szemét.


Alma rá nézett és igyekezett lenyugtatni a hangját.


– Semmi, querida. Csak mami ijesztett rám egy kicsit. Ennyi az egész.


Johnnie elmosolyodott és ismét elterült az ágyon.


– Jobb lesz, ha talpra rángatod őt, mija. Miguel és Javier 1:30-ra ott lesznek. Javiernek van kulcsa, emlékszel? – mondta Rosa.


– Köszönöm, mami. Örülök, hogy hívtál. Én sem akartam átaludni a napot. Olyan jó idő van. Reméltem, hogy Johnnie elvisz a parkba – mondta Alma, és oldalba lökte kedvesét, aki csak morgott miközben átfordult a másik oldalára. – Majd beszélünk később. Szia!


 


Alma Johnnie felé fordult.


– Ne légy ilyen, szerelmem! Két hónapod volt rá, hogy csak heveréssz.


– Csak még egy napig had maradjak itthon! – nyögte Johnnie és kedvese mellei közé fúrta az arcát.


Alma játékosan eltolta a fejét és nevetve nyomott egy barackot a fejére.


Johnnie végre felült és kidörzsölte az álmot a szeméből.


– Rendben, asszony! Had zuhanyozzak le, aztán mehetünk.


Alma felnevetett és hálásan megcsókolta a nőt.


Miközben Johnnie zuhanyozott, az apja hangját hallott a fejében: Tedd őt a magadévá, teljesen! Itt a te időd, lányom.


– Igen, Két Toll – mosolyodott el Johnnie. – Az enyém lesz, teljesen.


Miután végzett, engedte, hogy Alma is beálljon a zuhany alá, amíg ő felöltözik. Először sortot és atlétát akart felvenni, de aztán, hogy ne látszódjon annyira a súlyvesztesége, inkább hosszú nadrágot és egy amúgy is bő fekete pólót húzott magára. Miközben az öltözködéssel volt elfoglalva, Alma is kijött a fürdőszobából, teljesen meztelenül. Johnnie felé fordult és mosolygó arccal mérte végig szerelme minden egyes apró porcikáját. Ahogy Alma lehajolt, hogy felvegyen valamit a földről, Johnnie felnyögött és olyan gyengének érezte magát, hogy majdnem visszazuhant az ágyra.


– Biztos vagy benne, hogy nem akarsz itthon maradni? – kérdezte elfúló hangon. – Csak heverhetnénk itthon egész nap.


Mindeközben érezte, hogy belül perzseli a vágy.


Alma nem válaszolt semmit, csak felhúzott egy bugyit. Aztán felvett egy szürke pólót és egy fekete nadrágot. Miután felvette a zokniját és a futó cipőjét is, megszorította Johnnie kezét.


– Ha azt csináljuk ma, amit én szeretnék, akkor este tehetjük azt, amire te vágysz – mondta csillogó szemekkel.


– Bármit? – kérdezte Johnnie reménykedve.


Alma hozzá bújt és szerelme nyaka köré fonta a karjait. Gyengéden beleharapott a másik nő fülcimpájába, ami vágyakozó nyögést csalt elő belőle.


– Bármit, amit csak akarsz – suttogta csábos hangon.


Johnnie megmarkolta Alma fenekét mindkét kezével és mégközelebb húzta őt magához.


– Akkor gyerünk, asszony! – mosolyodott el és kézen fogva kivezette Almát a hálószobából. – Talán a friss levegő és a napsütés még jót is fog tenni.


Alma alig tudta vele tartani a lépést, hogy felkapja a táskáját, miközben Johnnie már a zárba gyömöszölte a kulcsot. Miközben beszálltak a kocsiba, Alma észrevette Miguel új, ezüstszínű járgányát, ahogy leparkol az utcában. Gondoskodott róla, hogy Johnnie-val a másik irányba induljanak el, nehogy a nő észrevegyen valamit.


Johnnie lassan vezetett, próbálva ismét alkalmazkodni a forgalomhoz. Aztán pedig szándékosan másfele fordult.


– Drágám. A park nem erre van – nézett körbe értetlenül Alma.


Johnnie megragadta a másik nő kezét és nyomott rá egy csókot.


– Tudom, kicsim. Csak gondoltam, elmehetnénk a plázába megvenni az új Jill Scott CD-t. Nem tart majd sokáig.


Észrevéve, hogy Johnnie csak időt akar nyerni magának, hogy felkészüljön az emberek közé való visszatérésre, Alma gyorsan beleegyezett.


– Rendben. Én is úgy hallottam, hogy ez egy nagyon jó CD.


Ahogy elérték a bevásárlóközpontot, beletelt egy kis időbe, amíg Johnnie parkoló helyet talált. Miközben lassan beállt egy üres helyre, Alma a biztonsági öve csatja után nyúlt.


– Ne, kicsim! Csak beszaladok a CD-ért és már jövök is. Nem tart sokáig – mondta Johnnie és megfogta a barátnője kezét.


Alma visszadőlt az ülésébe és egy gyanakvó mosolyt villantott Johnnie-ra.


– Csak nem azért akarod, hogy ne menjek veled, nehogy vérszemet kapjak a vásárlástól?


– Csak egy percre szeretnék beugrani – mondta Johnnie és adott egy csókot Alma orrára. Aztán kiszállt a kocsiból és a bejárat felé indult. Első útja a zenebolthoz vezetett, ahol azonnal megvette a CD-t. Aztán átugrott az ékszerészhez. Már jártak ebben a boltban Almával azelőtt, úgyhogy pontosan tudta, melyik gyűrűt szeretné megvenni. Ahogy végigfuttatta tekintetét a kollekción, észrevette, hogy az eladó furcsán méregeti őt.


– Segíthetek esetleg valamiben? – kérdezte végül az eladó fennhéjázó hangon.


– Igen – válaszolta Johnnie. – Egy gyémántot keresek.


Az eladó kinyitotta az egyik vitrint és kivett egy apró gyémántot. Johnnie lenézően felkacagott és a gyűrűt bámulta, amin az apró gyémánt csak egy kis piszoknak tűnt.


– Gyémántot mondtam, hölgyem – nézett az eladóra. – Nem légypiszkot. Azt a darabot szeretném látni – mutatott az egyik értékesebb gyűrűre.


A nő hitetlenkedve nézett rá.


– Ugye ezt nem gondolja komolyan?


– Halálosan komolyan – válaszolta Johnnie méregtől csepegő hangon. – Nem érek rá egész nap, hölgyem. Úgyhogy kérem, vegye ki azt a gyűrűt, hogy megvehessem.


– Nálunk nincs lehetőség részletfizetésre, hölgyem – válaszolta az eladó teljes komolysággal.


– Hogy mondja?! – nyögte Johnnie és úgy érezte, azonnal szétrobban a dühtől. – Akkor felejtse el! – Azzal körbe pillantott, amíg észre nem vett egy másik eladót. – Elnézést, uram! Tudna nekem segíteni?


A fiatal férfi mosolyogva lépett oda hozzájuk.


– Miben lehetek a szolgálatára, hölgyem?


Johnnie elmosolyodott.


– Szükségem lenne abból a gyűrűből egy párra – mutatott az előbbi darabra Johnnie. – Egy hatos és egy tízes méretűre.


Az eladó megnézte a gyűrűt és az árat, majd nyelt egyet.


– Igen, hölgyem. Egy pillanat! – bólintott és elindult a bolt vége felé.


– És megkérné a bolt vezetőjét, hogy fáradjon ide? – kérdezte Johnnie. A férfi csak bólintott.


Az eladónő felmordult és elsétált egy másik vevőhöz. Johnnie a pulthoz lépett és várt. A férfi, a bolt vezetőjével a háta mögött, nem sokkal később tért vissza. Az eladó megmutatta Johnnie-nak a gyűrűket, már gondosan becsomagolva. A nő megnézte őket, majd elégedetten bólintott.


– A nevem Mr. Waxom – mutatkozott be a bolt vezetője. – Miben segíthetek?


– Attól a pillanattól kezdve, hogy beléptem ebbe a boltba, az a nő úgy nézett rám, mintha legalábbis egy sorozatgyilkos lennék – mondta, az eladónő felé bökve a fejével és próbálta visszafogni a dühét. – Nem szeretem, ha ennyire lenéznek.


– Biztosíthatom, hölgyem, hogy többé nem fordul elő ilyesmi. Nem a mi dolgunk, hogy megítéljük a vásárlóinkat – mentegetőzött az idősebb férfi.


– Nem probléma, mivel ez az utolsó alkalom, hogy ebben a boltban járok – vágott vissza Johnnie.


– Négyszázhetven dollár és huszonhét cent lesz, hölgyem – mondta az eladó, úgy mosolyogva, mintha a majd ötszáz dolláros ékszerek csak kis semmiségek lennének.


– Köszönöm – mondta Johnnie és elővette a személyre szabott platina bankkártyáját, hogy átnyújtsa.


A két férfi meglepetten nézett egymásra.


– Maga… maga az a rendőr, akit lelőttek két hónapja? – hápogta az eladó.


– Green nyomozó – kerekedett el a boltvezető szeme. – Alázatosan esedezem a bocsánatáért a kellemetlenségekért.


Szemmel láthatóan mélységesen megrendítette, amikor rájött, kivel is áll szemben. Vetett egy gyors pillantást az eladónőre, majd ismét Johnnie-hoz fordult.


– Megígérhetem, hogy ez nem fordul elő mégegyszer.


Johnnie rá emelte a tekintetét.


– Nem történt semmi. Ahogy már mondtam, többé nem jövök ide vissza. – Azzal elvette a dobozt az eladótól és eltette a bankkártyáját. – Kellemes napot!


Miközben elsétált, megállt az eladónő mellett, aki épp egy másik ügyféllel volt elfoglalva.


– Nem minden magunkfajta tolvaj, ahogy a magafajtából sem mindenki klántag – mosolygott majd kisétált a boltból.


– Mrs. Cobb! Szeretnék beszélni magával az irodámban. Most – mondta a boltvezető szárazon.


Az eladónő, képzeletben két centissé zsugorodva, szó nélkül követte őt.


***


 


Johnnie majd szétrobbant a dühtől, ahogy kilépett a bevásárlóközpontból. Aztán viszont arra gondolt, hogy élete szerelme a kocsiban várja. A mosoly gyorsan visszatért az arcára és megsimogatta a zsebét, aminek a tartalma megváltoztatja az életük menetét. Pozitív irányba.


 


Alma a kocsiban ült és a rádiót hallgatta, amikor Johnnie beült mellé és szerelmesen rámosolygott. Aztán szó nélkül adott egy heves nyelves csókot a nőnek, akit jobban szeretett az életénél is.


– Mi akar ez lenni? – kérdezte Alma értetlenül. – Közel harminc percig voltál bent és nem is káromkodsz és szitkozódsz? Ne is tagadd, hogy kezded élvezni a vásárlást!


Johnnie arcáról gyorsan lehervadt a mosoly, amitől Alma menthetetlenül felnevetett.


– Na jó, én drága nyomozóm! Irány a park!


Johnnie ismét elmosolyodott.


Ahogy a park felé tartottak, Johnnie új CD-jét hallgatták. Alma szerelme combján tartotta a kezét. Gyengéden markolászta, és egyre feljebb csúsztatta a kezét, egyre jobban megközelítve a zsebet, ami a jövőjüket rejtette. Johnnie gyorsan megragadta a kezét és megcsókolta azt.


Kéz a kézben sétáltak körbe a parkban, az anyákat nézve, ahogy a gyerekeikkel játszanak. Ahogy ott sétáltak, egy hollófekete hajú fiú rohant oda hozzájuk és megállt Alma előtt. A nő lehajolt és a térdére támasztotta a kezét.


– Mi a baj kisfiú? Csak nem vesztél el? – kérdezte gyengéden és belenézett a tiszta kék szemekbe.


A fiú zavartan rámosolygott és átnyújtott neki egy szál vadvirágot. Alma rámosolygott.


– Köszönöm, fiatalúr! – vette el a virágot és összeborzolta a sötét fürtöket. Egy szőke nő felkapta a fiút és adott neki egy puszit. Johnnie arra gondolt, hogy talán majd a saját gyerekeiket is ide hozzák Almával. Elmosolyodott és arcon csókolta a kedvesét. Figyelték, ahogy egy magas barna nő odasétál hozzájuk. Átvette a kisfiút, és kézen fogta a szőke nőt, elsétálva a park bejárata felé. Alma felsóhajtott és szomorúság jelei öltöttek testet az arcán. Johnnie észrevette és átkozta magát, amiért nem váltotta valóra a tervét korábban.


Johnnie egy nagy tölgyfa felé vezette Almát, ami a park közepén állt. Leült alá és Alma is mellé telepedett.


– Alma. Én… sajnálom, kicsim


Alma csodálkozva nézett rá.


– Miért, querida?


Alma benyúlt a zsebébe és kivette a kis dobozt a zsebéből.


– Mert annyit kellett várnod erre – nyújtotta át a nőnek a dobozt.


Alma egy pillanatra megdermedt. Édes istenem! – gondolta. – Végre megkér, hogy menjek hozzá?


A kezei remegtek, ahogy elvette a dobozt. Könnyek szöktek a szemébe és csordultak végig az arcán, ahogy bámulta a kis dobozkát. Johnnie oda hajolt és letörölte a könnyeket az arcáról.


– Veled akarom tölteni életem hátralevő részét – mondta halkan. – Jobban szeretlek, mint bárkit ezen a világon. Azt szeretném, ha a te arcod lenne az első, amit megpillantok minden áldott reggel és az utolsó, amit látok elalvás előtt. Szeretném, ha gyerekeink lennének. Melletted szeretnék megöregedni. – Vett egy mély levegőt, ahogy Alma kinyitotta a dobozt. – Alma! Hozzám jössz?


Alma hangja elcsuklott. Nem jutott szóhoz. Csak bámulta a gyémánt eljegyzési gyűrűt. Felnézett Johnnie-ra, majd ismét a gyűrűkre. Megpróbált mondani valamit, de nem jött ki hang a torkán.


Nem tetszik neki. – Ez volt Johnnie első gondolata. Úgy érezte, a szíve majd kiugrik a helyéről. – Nem. Nem erről van szó. Nem akar hozzám jönni.


– Alma! Mondj valamit! Kérlek, kicsim! Bármit!


Alma próbált szóhoz jutni.


– Én… Én nem… – rázta a fejét.


Könnyek szöktek Johnnie szemébe. Te rohadt bolond! – átkozta magát. – Mit gondoltál, meddig vár még rád?


Alma ránézett és látta a fájdalmat a szemében. Aztán végül megtalálta a hangját: – Én nem is hiszem el, hogy ez megtörténik. Persze, hogy hozzád megyek Johnnie. Szeretlek – Azzal átölelte szerelmét, mintha el sem akarná engedni.


– Hülye voltam, hogy ilyen sokáig vártam. Amikor ennyire közel kerültünk egymáshoz… Tudtam, hogy meg kell tennem – mondta Johnnie. Elvette a dobozt Almától és kivette belőle a gyémántgyűrűt. Alma bal kezéért nyúlt és óvatosan ráhúzta azt az ujjára. – Most már az enyém vagy, teljesen.


Alma odahajolt hozzá és megcsókolta. Lefektette Johnnie-t a földre és fölé hajolt.


– Mindig is a tiéd voltam. De most már a világgal is tudathatjuk, hogy egymáséi vagyunk.


Mégegyszer megcsókolta, Johnnie pedig halkan a fülébe suttogta: – Vigyük ezt haza!


***


 


Johnnie betolta a kulcsot a zárba és kinyitotta az ajtót.


 


– Meglepetés! – tört ki a kiáltás odabent.


Johnnie reflexszerűen nyúlt a pisztolya után, de szerencsére most nem volt nála. Amint magához tért a sokkból, szélesen elmosolyodott a vendégeket látva.


– Felültettél, drágám – bökött az ujjával Alma felé. – Ezért még alaposan megfizetsz. Emlékezz rá!


– Emlékezni fogok – mosolygott Alma. – Üdv újra itthon, szerelmem!


Johnnie-t elárasztották az ölelések és csókok, ahogy körbevették a barátai és családtagjai. Mindenki, aki számított, kivéve Guillermot. A férfi a konyhánál állt borongós hangulatban.


Miguel feltett egy jól összeválogatott zenekollekciót. Ahogy Johnnie és Alma táncoltak, lassan mindenki felvette a tempót. Lassan mozogtak együtt, ahogy a testük egymáshoz simult.


Javier odalépett Guillermohoz: – Gyerünk, öcskös! Élvezd a bulit!


Guillermo hitetlenkedve nézett rá.


– Mit kéne ünnepelnünk? Alma ezzel a nyomorult putával él és még ünnepeljük is meg? Én inkább sajnálom, hogy az a gyilkos elvétette.


– Megőrültél? Ha Alma meghallja, hogy így beszélsz róla, soha nem felejti el neked.


– Nézd ezt a műsort! Undorító. Úgy viselkedik, mint egy kurva – nyögte a fiatalabb férfi.


Javier megragadta a karját és berángatta a konyhába, hogy nekilökje a hűtőnek.


– Ne merészelj így beszélni Almáról, megértetted?! – sziszegte. – Jobb lesz, ha leszállsz róla, mielőtt szétrúgom a seggedet.


Guillermo ellökte őt.


– Baszd meg! – viharzott ki az ajtón.


Pizo a sarokban állt és az egész jelenetet végignézte. Javier csak most vette észre őt és odalépett hozzá.


– Miért utálja ennyire Johnnie-t? – kérdezte Pizo. – Mit ártott ő neki?


Javier fáradtan felnyögött.


– Azt hiszi, hogy miatta lett Alma leszbikus. – Rövid szünetet tartott. – Gui egy rohadt loco. Egy őrült.


– Mások is így éreznek a családodban? – firtatta Pizo.


– Nem. Ez csak az ő hülyesége. – Javier ismét elhallgatott. – Eleinte fura volt, de aztán megbarátkoztunk vele.


Pizo megrázta a fejét.


– Ha így folytatja, Johnnie nem fog jót állni magáért.


Javier felkapta a fejét.


– De ugye Almát nem bántaná.


– Ó, dehogy! – nevetett Pizo. – De bárkit kinyírna, aki csak egy ujjal is Almához ér. Erre a nyakamat tenném.


***

Rosa, Myra, Diana és Alma a nappaliban felállított büfénél állt és kínálgatta a vendégeket. Miközben a tömeg vidáman falatozott, Johnnie félrevonta Rosát.


 


– Rosa! Beszélnem kell veled – mondta komolyan.


– Persze, Johnnie. Valami baj van? Rosszul vagy? – kérdezte aggódva és megtapogatta a nő homlokát.


– Nem. Jól vagyok – nevetett Johnnie, majd megköszörülte a torkát és ismét komoly arckifejezést öltött magára. – Ö… Rosa… Én… Én…


Rosa egyre izgatottabb lett attól, ahogy az általában sztoikus nő ott állt előtte, mint egy zavart gyerek.


– Bökd már ki, Johnnie!


Johnnie vett egy mély levegőt.


– Tudod, hogy szeretem Almát. A fél karomat odaadnám érte.


– Tudom, Johnnie. Néha már azt hiszem, túlságosan is elkényezteted őt – nevetett a nő.


– Szeretném elvenni Almát és szeretném, ha te is az áldásodat adnád rá – bökte ki Johnnie egy levegőre.


Rosa egy pillanatra szóhoz sem jutott. Ez szembe ment mindennel, amit korábbal elképzelt a gyermekei számára. Mélyen Johnnie szemébe nézett és látta benne a határtalan szerelmet, amit a lánya iránt érez.


– Si, Johnnie. Áldásomat adom rátok.


Johnnie felkapta az asszonyt és csókot nyomott az arcára.


– Tegyél le – sikoltotta a nő nevetve. – Inkább menj és tedd boldoggá a menyasszonyodat!


A többi vendég is felfigyelt a kis jelenetre. Figyelték, ahogy Johnnie leteszi Rosát és azt is, ahogy odarohan Almához. A másik nő fülébe suttogott, majd őt is felkapta, még hevesebben, mint korábban Rosát.


A közelgő esküvő híre futótűzként terjedt tova és az üdvözlő parti hamarosan eljegyzési ünnepséggé változott.


– Gratulálok – ölelte át Javier a húgát. – Viszont sajnos nekem most mennem kell, pepita – mondta rövid szünet után. – Holnap reggel korán elutazom, és még be kell csomagolnom. – Megrázta Johnnie kezét is. – Üdv a családban, Johnnie. Majd meglátogatlak titeket, ha hazajöttem.


Adott még egy csókot az anyja arcára, mielőtt távozott volna.


A parti vidám légkörben folytatódott. Ettek, ittak és ünnepelték a jó híreket. Ahogy az idő elszaladt, Rosa befogott pár vendéget takarítani. Johnnie néhány kollégája segített Miguelnek elpakolni, míg a többiek elcsomagolták az ételmaradékot.


Annie, Myra, Pizo és Diana maradtak utoljára, miután mindenki más már elment. Segítettek megtervezni mindent az esküvővel és a lagzival kapcsolatban, amikor megszólalt Pizo mobilja.


– Petrillo – vette fel.


Johnnie felállt a székéből és várta, hogy mi történik. Alma reménykedett, hogy nem az ügyükkel kapcsolatos a dolog.


Pizo szemöldöke felszaladt a homlokára.


– Tíz perc és ott leszek. – Johnnie-hoz fordult. – Találtak mégegyet.


– Hol? – nyögte Johnnie.


Pizo habozott, hogy elmondja-e, de aztán beletörődött, hogy muszáj.


– Abban a sikátorban, ahol rád lőttek, J – mondta. – Annie! El tudnátok vinni Dianát, amikor végeztetek?


– Persze, Pizo! Ne aggód emiatt! – mosolygott Annie.


Johnnie Almára nézett könyörgő szemekkel. Alma felállt és az előszobából nyíló fürdőhöz sétált. Elővette Johnnie golyóálló mellényét és odanyomta a kezébe.


– Vedd fel ezt, Johnnie! És kérlek, légy óvatos! – mondta halkan.


Johnnie megcsókolta őt és felvette a mellényt. Alma szíve összeszorult a félelemtől. Johnnie, érezve az idegességét, szorosan átölelte őt.


– Megígérem neked, mindent megteszek, hogy hamar haza jöhessek hozzád. Szeretlek.


– Én is szeretlek – bólintott Alma.


Johnnie az ajtó felé indult, Pizo pedig oda lépett Almához.


– Vigyázok rá, Alma – suttogta.


Alma könnyekkel teli szemekkel nézett fel rá.


– Köszönöm – suttogta és ő is az ajtóhoz lépett. Miután becsukta azt a két távozó alak mögött, nekidőlt és zokogni kezdett.


Folytatása következik!


Ui.: A képen Emanuela de Paula alias Johnetta Green.

Folytatások
2876
Három évvel járunk az "A wilmingtoni hasfelmetsző" című történet eseményei után. Johnnie Green boldog és nyugodtnak mondható életet él feleségével, Almával, és a fiúkkal, Phillippel. Az idillt azonban tovaszáll, amikor Johnnie régi ellenfele, Ballantine polgármester ismét akcióba lendül és azzal akarja megalapozni választási kampányát, hogy leszámol a korruptnak beállított leszbikus nyomozónővel. Johnnie viszont nem nyugszik bele abba, hogy egy homofób politikus valótlan vádakkal...
2501
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
2518
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
2510
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
2483
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Előző részek
11772
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2611
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2742
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2686
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2639
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
Hasonló történetek
4831
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
5027
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hubertus93 ·
:smile: Várom a folytatást! :)

Sinara ·
Jön.
És köszönöm a dicséretet. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: