Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A wilmingtoni hasfelmetsző III. rész 7. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is) és nem elhanyagolható súllyal jelennek meg egyes fejezetekben leszbikus szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.


Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. január 11.


****************************************************************


Johnnie tizenhét napig volt kómában. Alma ez idő alatt egy percre sem hagyta el a kórházat. A családja minden nap eljött, hogy vele legyen, éjszakára pedig Annie maradt vele. Reggel pedig Rosa hozott neki váltás ruhát és ételt. Amíg az anyja elment a misére, hogy egy gyertyát gyújtson Johnnie-ért, Miguel maradt vele. Néha Javier is beugrott. Guillermo viszont csak egyszer jött el, hogy lássa a nővérét, de akkor is csak pár percig maradt.
Alma minden percben vele volt, amikor megengedték neki, hogy lássa. Aludni és enni sem tudott. Már sötét foltok jelentek meg a szemei körül és fogyni kezdett, de semmi sem akadályozhatta meg abban, hogy a szerelmével legyen.
– Az orvos azt mondta, szépen gyógyulsz – suttogta Johnnie fülébe. – Én itt várok rád, hogy vissza gyere hozzám. Aggódom érted. Már két hete nem hallottam a hangodat. – Egy pillanatra elhallgatott. – Emlékszel, amikor megharagudtam rád és három napig nem voltam hajlandó hozzád szólni? Amikor kibékültünk, azt mondtad, az volt a legfájóbb az egészben. Most már tudom, mire gondoltál. Úgy érzem, mintha meghaltam volna belül. – Egyre halkabban beszélt.


Johnnie érezte, hogy valaki megérinti a vállát és egy lágy hang szólítja.


– Csak még egy percet! – válaszolta Johnnie álmosan.


A fejében szóló hang felnevetett.


– Nem. Most nem, kicsim. Már eleget várt rád.


Johnnie felnézett és az anyját látta maga mellett állni.


– Anya? – hápogott.


A nő rámosolygott.


– Igen, kislányom. De most kellj fel! Alma már vár rád.


Johnnie viszonozta a mosolyát.


– Olyan jól nézel ki, anya. Hogyan…?


– Így emlékszel rám – válaszolta az anyja. Nagyon vonzó volt. Maxine-nek hívták. Nagyjából 173 centi magas afroamerikai nő volt középhosszú fekete hajjal. A szemei világosbarnán csillogtak és sötét bőre is fénylett. – Itt az idő, hogy felébredj. Eleget pihentél, hogy megkezdhesd a gyógyulást. És ahhoz is itt az idő, hogy visszatérj Almához.


– Alma – ismételte meg a szerelme nevét Johnnie és széles mosoly terült szét az arcán.


– Igen. És most menj! És ne feledd, amit apád mondott! – mondta az anyja és megcsókolta Johnnie homlokát, mielőtt eltűnt volna.


Alma folyamatosan beszélt hozzá, miközben a kezét szorította. Aztán észrevette, hogy Johnnie egy kissé megszorítja a kezét.


– Johnnie!... Istenem… köszönöm!... Csak még egyszer, kicsim! Kérlek – könyörgött Alma.


Johnnie erősebben szorította meg Alma kezét majd ujjai ismét elernyedtek. Könnyek szöktek a mexikói nő szemébe és megnyomta a csengő gombját, hogy hívja a nővért. A nővér pedig hívta az orvost. Megvizsgálták a reflexeit azzal, hogy egy tollat húztak végig a talpán. Aztán a nővér ellenőrizte a pupilláit. Johnnie, még mindig lehunyt szemmel, a lélegeztető maszk csövéhez nyúlt.


– Üdv újra köztünk, Miss. Green! – mondta az orvos. – Úgy érzi, tud beszélni?


Johnnie csak halk nyöszörgéssel tudott válaszolni. Az orvos szólt a nővérnek, aki eltávolította a maszkot.


– Miss. Martinez! Megkérhetném, hogy várjon odakint? – mondta Dr. Pedrazo. – Csak pár percről lenne szó.


Alma, vonakodva bár, de bólintott és kiment a folyosóra. Elég közel maradt ahhoz, hogy hallja az orvos szavait, majd Johnnie öklendezését. Az ablakhoz lépett és átkozódott, amiért azt elsötétítve találta. Ha férfi lennék, nem lenne szükség erre az egészre – gondolta. – Akkor senki sem nézne rám furcsán, ha megcsókolom.
Hallotta, ahogy Johnnie felköhög. Aztán egy pár pillanat múlva a köhögés abbamaradt. Az ajtó pedig nagy sokára kinyílt és Alma bemehetett. Gyorsan Johnnie mellé sietett és az ujjai közé vette a kezét.


– Alma? – krákogta Johnnie.


– Igen, kicsim. Itt vagyok – válaszolta Alma és könnyek csordultak le az arcán.


– Szeretlek – suttogta Johnnie, majd ismét álomba merült.


Alma megcsókolta a kezét, aztán hagyta pihenni.


Johnnie még egy hétig maradt az intenzív osztályon, utána átvitték egy saját szobába.


– Jó reggelt, kicsim – köszöntötte Alma, ahogy leült mellé.


Johnnie szemei felpattantak az ismerős hangra.


– Hello, édesem – mosolygott rá. Észrevette, hogy Alma fáradtnak tűnik és lefogyott. Tudta, hogy arra kellene kérnie, hogy menjen haza és pihenjen, de nem akarta megbántani őt.


– Hogy érzed magad? – kérdezte Alma és közelebb hajolt, hogy megcsókolja.


Hevesen csókolóztak, nem törődve azzal, hogy ki látja meg őket. Amikor pedig a csók véget ért, mindketten alig kaptak levegőt.


– Egyáltalán nem gondoltál magadra, ugye? – érintette meg Johnnie Alma arcát.


Alma úgy bámult a takaróra, mintha hirtelen valami nagyon érdekeset talált volna rajta.


– Ettem, és… – kezdte vontatottan, de Johnnie félbeszakította.


– Alma! Tudom, hogy nagyon aggódtál miattam, de pihenned kell. Nem viselném el, ha itt esnél össze. Azzal megrángatta Alma bő ingét. – Túl sokat fogytál.


Alma megvonta a vállát és mosolyt erőltetett az arcára.


– Csak egy kicsit – mondta.


Johnnie közelebb húzta Almát és megcsókolta az orrát.


– Itt vagy attól kezdve, hogy a látogatási idő elkezdődik, addig, hogy már úgy kell kidobni téged. Azt akarom, hogy menj haza és…


Alma tiltakozni akart, de Johnnie a szájára tette a mutatóujját.


– Menj haza és pihenj! Aztán egyél valamit! Ne ellenkezz, Alma!


Alma belenyugvóan lehajtotta a fejét.


– Rendben, Johnnie. Ha ezt akarod.


Ez jól ment – gondolta Johnnie. – Biztos már túl fáradt, hogy kiakadjon.


Egy csábos mosoly jelent meg az arcán.


– Azt szeretném, ha kipihent lennél, amikor végre kiszabadulok innen. Szükséged lesz az erődre.


– Ne felejtkezz el az állapotodról, kicsim! Nem szabad túl sokat mozognod – intette Alma színlelt szigorral. A kezét Johnnie mellkasára tette a nő pedig a sajátját az övére, közelebb húzva, hogy Alma érezhesse a szívverését.


– Érzed? – kérdezte.


Alma bólintott és a szemébe nézett.


– Csak érted dobog, Alma. Nem tudnék élni nélküled – suttogta Johnnie.


Alma komolyan nézett rá.


– Tudom. Én se tudnék élni nélküled, szerelmem. Amikor azt hittem, elveszítelek, veled akartam halni.


Johnnie megszorította Alma kezét.


– Tudom. Láttalak.


Alma zavarodottan nézett rá.


– Miről beszélsz, Johnnie?


Johnnie felidézte emlékezetében a történteket. Az erdőt, az apját, a szavait, és amit látott a folyó vízében az intenzív osztályról.
Alma megszorította a kezét.


– Testen kívüli élményed volt? – kérdezte.


– Tudom, mit láttam – válaszolta Johnnie. – A munkám még nem ért véget. El kell kapnom azt a nőt, aki rám lőtt és megölte azokat a lányokat.


Alma közelebb hajolt és csendben hallgatta Johnnie szavait. A nő észrevette, hogy túlságosan csendben van.


– Mi jár a fejedben? Mond el!


Alma mosolyt erőltetett az arcára.


– Semmiség – mondta és megcsókolta Johnnie-t. – Haza megyek, ahogy kérted. Majd felhívlak. – Megint megcsókolta. – Te amo, mi vida.


Johnnie elmosolyodott.


– Tudod, milyen sokat jelent ez nekem?... Én is szeretlek, drágám. Pihenj csak nyugodtan!


Alma felállt és komoly arccal szalutált.


– Igenis, asszonyom!


A következő két hétben Johnnie napjait a különböző vizsgálatok töltötték ki. EKG-k, EEG-k, szív-, tüdő- és veseultrahangok. Továbbra is kapott infúziót és fizikoterápián kellett részt vennie. Az izomsorvadása nem volt túl súlyos, úgyhogy gyorsan visszanyerte az erejét. Alma visszatért a munkájához, de továbbra is meglátogatta őt minden délután. Bármennyire is szerette, Johnnie csak néhány órára engedte, hogy vele maradjon, utána ráparancsolt, hogy menjen haza.


A fizikoterápia után mindig lemosdott és rövid idő múlva már egyedül is képes volt elvégezni a napi teendőit. Amikor egyik alkalommal kijött a mosdóból, meglepetten látta, hogy egy látogató várja a szobájában.


– Mmmm! Csupa lenge ruhás nő és nincs zár az ajtókon – mosolygott Myra és végigmérte Johnnie-t. Elégedetten konstatálta, hogy a nő nem fogyott túl sokat.


Johnnie zavartan húzta össze a köpenyét. Elfelejtette felvenni az övét.


– Myra! Micsoda meglepetés. Hogy vagy? – kérdezte, miközben ügyetlenül próbált leülni az ágyára.


– Jól vagyok, köszönöm. És, úgy látom, te is – válaszolta a nő. – Nagyon örülök, hogy gyógyulsz.


– Köszönöm – takarózott be Johnnie. Miután végzett, a vendégére nézett. – Szóval, mi van veled?


– Igyekszem biztonságban lenni. Kiszálltam a bizniszből – válaszolta Myra büszkén. – Valaki, egy igazán nagylelkű nő, kihúzott a szarból.


Johnnie meglepetten nézett rá.


– Nos, ezek igazán jó hírek. Örülök neked. És ki a szerencsés hölgy?


– Annie – mosolyodott el Myra. – Azt mondta, itt az ideje, hogy gyökeret eresszek.


– Értem… Akkor örülök mindkettőtöknek.


– Csak amiatt aggódom, hogy mit fognak hozzá szólni a többiek – halványult el Myra mosolya. – Hogy Annie egy olyannal mutatkozik, mint én…


Johnnie rá nézett és megsajnálta a lányt.


– Szard le, mit gondolnak mások! Amíg szeretitek egymást, más nem számít.


– Köszönöm, Johnnie. Azt hiszem, ez kellett, hogy megnyugodjak – válaszolta a fiatal nő.


– Nem tesz semmit – válaszolta Johnnie és ölelésre tárta a kezeit. Myra oda lépett hozzá és átkarolta.


Egy nagy árnyék jelent meg az ajtóban és figyelte őket. Mélyen megérintette, amit a barátja mondott a szerelmének. Kilépve az árnyékból, Annie mosolyogva odalépett hozzájuk.


– Hé! Mi folyik itt?


Johnnie felemelte a fejét és megszorította Annie karját.


– Csak gratuláltam neki. Ez minden – mosolygott. – Szóval nyugodj le te nagy melák és ölelj meg!


Észrevette, hogy a barátja boldogabbnak tűnik, mint bármikor korábban. Megölelték egymást és Johnnie gyengéden belebokszolt Annie vállába.


– Nyugi! – nevetett Annie. – Még a végén bepanaszollak rendőri túlkapásért.


– Ha végre kikerülök ebből az ágyból, szétrúgom a segged és akkor legalább alapod is lesz rá – válaszolta Johnnie, színlelt komolysággal. – Majd minden nap itt vagy és még csak el sem mondtad.


Annie elmosolyodott.


– Myra akarta elmondani neked. Nem hitt benne, hogy tetszene neked a dolog.


– Figyeljetek, srácok! – mondta Johnnie. – Csak ti tudhatjátok, mi a jó nektek. Ne érdekeljen, hogy mások mit gondolnak. Amíg ti ketten szeretitek egymást, senki más véleménye nem számít.


Annie felé fordult és rámosolygott.


– Szóval megállapodsz. Milyen érzés?


A másik nő felnevetett.


– A legjobb börtön, amiben valaha is voltam.


Azzal átölelte Myrát.


– Aú! – hördült fel Myra. – Ne olyan erősen! Olyan erős vagy, mint egy medve. De ezt szeretem benned. – Azzal a másik nőhöz bújt.


Johnnie elmosolyodott a boldogságukat látva.


– Szóval, meddig tart, amíg elegük lesz belőled és kidobnak? – szakította meg a pillanatot Annie.


– Remélhetőleg holnap. Vagy talán az után – sóhajtott Johnnie. – Már alig várom, hogy kijussak ebből a siralomházból.


– Megértelek. El tudom hinni, hogy legszívesebben már kitekernéd annak a szukának a nyakát. Azóta nem láttam őt a környéken, de ha látnám, helyetted is szétrúgom a seggét.


– Annie! Már mondtam neked, hogy maradj ki ebből! Hagyd ránk, hogy foglalkozzunk vele! – intette le Johnnie.


– Hallgass rá, drágám! A rendőrség majd megoldja – mondta Myra. Túlságosan is jól ismerte Annie heves vérmérsékletét. – Te pedig hagyd, hogy én gondoskodjak rólad.


Ezúttal a telefon szakította félbe az önfeledt pillanatot. Alma kereste Johnnie-t.


– Hello, kicsim. Hogy vagy? – kérdezte a nő.


Egy széles mosoly terült szét Johnnie arcán. Myra és Annie magára hagyták, hogy nyugodtan beszélhessenek.


– Minden rendben, drágám. És veled? Hogy telt a napod?


Alma felsóhajtott. Hiányzott neki Johnnie közelsége.


– Lassan, szerelmem. Inkább lennék veled. Hiányzol.


Johnnie mégszélesebben mosolygott, de most más okból. Érezni szerette volna Alma meztelen testét, ahogy az övéhez simul. Érezni akarta a nő leheletét a bőrén. A magáévá akarta tenni, akár itt, a kórházi ágyon is. De tudta, hogy Alma sosem kockáztatná meg, hogy a nővérek rajtakapják.


– Te is hiányzol nekem, kicsim – kergette el a pajzán gondolatot. – El sem tudod képzelni, mennyire.


Alma is elmosolyodott. Kihallotta a szenvedélyt a másik hangjából. Tudta, hogy Johnnie már alig tudja türtőztetni magát. Miután az elmúlt éjszakákat egyedül kellett töltenie, tudta, hogy Johnnie nem fogadna el nemleges választ.


– Mit csinálsz? Láttad a híreket? – próbálta elterelni Johnnie gondolatait.


Johnnie felnevetett, észrevéve, mit próbál Alma elérni.


– Nem. Ez most nem a hírek ideje. Annie és Myra itt vannak és ők sokkal jobb hírekkel szolgáltak.


– Ó! Tényleg? Mi lenne az? – kérdezte Alma izgatottan.


– Nos – kezdte Johnnie. – Úgy tűnik, Annie barátunknak végre bekötik a fejét.


Meghallva Annie nevét, Myra és Annie benéztek az ajtón.


Alma felnevetett.


– És ki a szerencsés.


– Myra, természetesen – válaszolta Johnnie.


Alma tudta, hogy a két nő között különleges kapcsolat van. Már akkor látta, amikor Myra egyszer ételt hozott Annie-nek a kórházba, amíg Johnnie kómában volt. Tudta, hogy Myra prostituált, de látta a szemében, hogy Annie kedvéért ezt is feladná.


– Ez jó hír. Gratulálj nekik helyettem is!


Johnnie a felemelt hüvelykujját mutatta az ajtóban álló két nő felé és közvetítette Alma szavait.


– Édesem, most mennem kell. De egy órán belül ott leszek – mondta Alma. – Szeretlek.


– Én is szeretlek, kicsim. Várlak. – Azzal letette a telefont és figyelmét ismét a vendégei felé fordította. – Ezt meg kell ünnepelnünk.


– Amint kijössz a kórházból – válaszolta Annie. – De most pihenned kell.


Myra bólintott.


– Igen, Johnnie. Pihenned kell. – Lehajolt, hogy adjon egy csókot Johnnie arcára. – Vigyázz magadra!


Johnnie elmosolyodott válaszként.


– Még egyszer gratulálok, Álló Medve. Nagyon örülök nektek.


– Köszönöm, Vörös Bagoly – válaszolta Annie, széles vigyorral a képén. – Ez sokat jelent nekem.


– Ő jó ember, Annie. Ne törődj azzal, mit mondanak mások! Csak szeressétek egymást!


– Rendben – válaszolta Annie. – Majd még jövünk.


– Akkor legközelebb, srácok – integetett Johnnie.


Folytatása következik!


Ui.: A képen Emanuela de Paula alias Johnetta Green.

Folytatások
2876
Három évvel járunk az "A wilmingtoni hasfelmetsző" című történet eseményei után. Johnnie Green boldog és nyugodtnak mondható életet él feleségével, Almával, és a fiúkkal, Phillippel. Az idillt azonban tovaszáll, amikor Johnnie régi ellenfele, Ballantine polgármester ismét akcióba lendül és azzal akarja megalapozni választási kampányát, hogy leszámol a korruptnak beállított leszbikus nyomozónővel. Johnnie viszont nem nyugszik bele abba, hogy egy homofób politikus valótlan vádakkal...
2500
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
2518
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
2509
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
2480
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Előző részek
2685
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2637
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2649
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2931
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
2989
Az észak-karolinai Wilmingtonban egy brutálisan megkínzott holttest kerül elő a tengerparti fövenyről. Az áldozat egy prostituált volt, aki a közeli leszbikus bárban dolgozott. Johnetta Green nyomozónő és társa, Pizo Petrillo azonnal beleveti magát az ügybe, az azonban nehezebbnek bizonyul, mint arra bárki számított volna.
Az áldozatok száma növekszik. A titokzatos elkövető modern hasfelmetszőként gyilkolja a leszbikus prostituáltakat, a rendőrség pedig látszólag tehetetlen. Johnetta...
Hasonló történetek
4237
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4612
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Időhúzásra játszanak a lányok is, a tettes is, de főleg az író. Viszont a fordításért köszönet, összességében tetszett!
Sinara ·
Lehet benne igazság. Mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja.
A véleményt pedig köszönöm

kegmen ·
huh.. ez valóban kicsit el lett nyujtva... mindegy várom a folytatást:)..(ez persze a te munkásságodon semmit nem csórbítt)
Sinara ·
Köszönöm. Én meg azt várom, hogy felpörögjön a sztori. (Remélhetőleg már nem sokáig. :) )

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: