Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A volt barátnő!

Ez a történet tavaly esett meg velem. A főiskolán volt egy barátnőm, akivel hosszabb idő után szakítottunk, de ettől függetlenül barátok maradtunk és összejártunk.

Egy ilyen találkozás alkalmával történt, hogy nem volt otthon senki a lakásban (elküldtem az albitársam) és beszélgetés közben nagyon megkívántam. Beszélgettünk a régi szép időkről, közben elkezdtem simogatni a combjait, majd az ölébe feküdtem. Ő a nyakamat simogatta. Egy idő után már nem bírtam magammal, felnéztem és megcsókoltam. Ezt ő is viszonozta.

Elkezdtünk smacizni, közben simogattuk egymást, ahol értük. Markolásztam a melleit, simogattam a punciját. Ő is foglalkozott rendesen a férfiasságommal. Szép lassan lekerült rólunk minden. Hátrafeküdtem és ő elkezdett nyalogatni és szopogatni. Annyira felizgultam rá, hogy rövid időn belül elélveztem. Lenyelt mindent. Ezek után én következtem. Kezdtem a melleivel majd szép lassan lejjebb. Nagyokat nyögött, majd a nyalakodás közben elkezdtem ujjazni. Mivel tudtam, hogy már kipróbálta az anális szexet, a popsiját is megnedvesítettem és egy ujj a punciba egy pedig a popsiba.

Rettentően élvezte és el is "ment". Felült, engem letepert és rám ereszkedett. Őrült lovaglásba kezdett, én nyaltam a melleit és közben hátul a popsiját simogattam és ujjaztam. Kérdezte, hogy kipróbálnám e hátulról. Mivel ez nekem új dolog volt, mondtam, hogy mindent ki kell próbálni. Ekkor négykézláb ereszkedett, kitolta a popsiját és várt engem. Megnyalogattam a lyukát és mögétérdeltem. Fogtam a farkam és lassan betoltam neki. Nagyon kívánhatta, mert rendesen "tolatott" rá.

Eleinte kicsit szűk volt, de hamar kitágult. Nagyokat nyögött, izgatta a csiklóját és együtt élveztük a dolgot. Mikor elérkezett a vég, mondta, hogy nyugodtan engedhetem a popsijába. Nem kellett kétszer mondani. Életem legnagyobb orgazmusa volt. Miután mindez megvolt, megfordult és lenyalogatott rólam mindent. Máig reménykedem, hogy még1szer átélem ezt vele!
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: