Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vérfarkas vonyítás

1.fejezet
 
Texasban járunk,ahol él egy nő,aki nem hétköznapi,mert vérfarkas.Ezt az édesapjától örökölte.Az édesapját megtámadta az erdőben egy vérfarkas,aki megharapta őt és a nő apja így lett vérfarkas.Pár évvel ezelőtt meghalt,nagyon beteg volt és a nő anyja is szintén meghalt pár évvel ezelott egy balesetben és az édesapja halála után egy kicsit zárkózott lett,de napközben egy boltban dolgozik azért,hogy legyen miből megélnie és van egy kis lakása.Olívia nem csak teliholdkor változik át,de minden éjszaka,pontosan éjfélkor.A nő akkor mindig az erdőbe megy azért,hogy ne árthasson senkinek, de szerencsére Olívia még sosem ártott senkinek és az édesapja sem gyilkolt soha. Az édesapja mindent megtanított a nőnek. Már mindjárt éjfél lesz és Olívia az erdőbe siett.Másnap reggel miután magához tér,észre veszi azt,hogy nem az erdőben van.Egy ismeretlen helyen ébredet,egy falu mellett.Olívia úgy dönt,hogy be megy a faluba és ott segítséget kér és a nő ezt is tette és miután már be ért a faluba,útközben összefutt egy öreg hölgyel,Olívia köszön neki ís megkérdezi azt tőle,hogy: " Mi a neve ennek a falunak?" és az öreg hölgy azt válaszolja neki,hogy: "A falu neve Farkasvölgy" és ezután Olívia megkérdezi az öreg hölgytől azt,hogy: "És az¨ Ön neve?" és a hölgy azt válaszolja neki,hogy: "Marina" és ezután Olívia is bemutatkozott neki és Olívia elmondta Marinának azt,hogy eltévedett és,hogy segítségre van szüksége és a hölgy azt mondja neki,hogy: "Lányom,én majd segítek neked" és ezután Marina meghívta Olíviát az othonába és bemutatta neki a fiát,Axelt és Marina azt mondta neki,hogy: "Addig maradhatsz itt ameddig csak akarsz" és a nő megköszönte neki,de este Olívia miközben arra készült,hogy lemenjen a pincébe azért,hogy ott átváltozhasson, és ekkor meglátja Axelt és Axel azt mondja neki,hogy: "Tünj el innen amilyen gyorsan csak tudsz,mert itt nem vagy biztonságban". 
 
2.fejezet
 
És Olívia megkérdezi tőle azt,hogy: "De miért mondod ezt?" és a fiú azt válaszolja neki,hogy: "Tedd azt amit mondok" és ezután Axel felmegy a szobájába.Másnap reggel Marina azt mondja Olíviának,hogy: "Most elkell mennem,te vigyázz a házra és a fiamra" és Olívia azt mondja neki,hogy: "Rendben" és Marina megköszöni neki és elmegy és ezután Axel azt mondja Olíviának,hogy: "Figyelj rám,elkell innen tűnnünk most!" és Olívia megkérdezi tőle azt,hogy: "De miért?" "Mondd el" mondta és erre Axel azt mondja neki,hogy: "Inkább megmutatom,gyere" és Axel elviszi őt egy rejtélyes helyre és Olívia meglátja ott Marinát és titokban figyelik őt.Marina egy kis kunyhóban van és égő gyertyák  veszik őt körül és egy idegen nyelven beszél,mintha egy varázsigét mondana és Olívia megkérdezi a fiútól azt,hogy: "Marina egy boszorkány?" és a fiú azt válaszolja neki,hogy: "Igen és én nem vagyok a fia". Olíva szóhoz sem jutt és Axel azt mondja neki,hogy: "Gyere velem" és a fiatalok elmentek egy fojóhoz és Olívia azt mondja neki,hogy: "Most mondj el mindent" és Axel azt mondja neki,hogy: "Rendben,úgy pár hónappal ezelőtt találkoztam Marinával és nekem nincsen senkim és Marina azt mondta nekem,hogy a házába költözhetek és nála maradhatok és én beleegyeztem,de később észre vettem azt,hogy furcsán viselkedik és rájöttem arra,hogy boszorkány és ezután elakartam innen tűnni,de nemtudtam,mert valami visszatartott,megpróbáltam elhagyni a falut,de nem sikerült és Marina mindenkinek azt mondja,hogy én a fia vagyok és ittmaradtam azért,mert nem tehettem mást" és Olívia megkérdezi Axeltól azt,hogy:  "És Marina tudja azt,hogy te rájöttél a titkára?" és a fiú azt válaszolja neki,hogy : "Talán sejti" és a nő megkérdezi tőle azt,hogy: "De és most mit tegyünk?" és erre a fiú azt válaszolja neki,hogy: "Gőzöm sincs".
 
3.fejezet
 
És később a fiatalok úgy döntöttek,hogy megpróbálnak elrejtőzni Marinától és valahogyan megpróbálnak kijutni a faluból és később Marina észre vette azt,hogy a két fiatal megszökött és úgy dönt,hogy megkeresi őket és e közben Olívia és Axel ki akarnak valahogyan jutni a faluból,de valami megakadájozza őket.Olívia elmondta azt Axelnak,hogy ő egy vérfarkas és erre Axel csak annyit mondott neki,hogy: "Nem ok nélkül hívják ezt a falut "Farkasvölgynek. Már késő este van és Olívia az erdőbe ment azért,hogy ott átváltozhasson és e közben Axel az utcán sétál és hirtelen meglátt a földön egy régi faládát.Axel a kezébe veszi és ki nyitja azt és a ládában egy zenedoboz van.Axel bekapcsolja és a zenedoboz műkodik,de a zenedoboz dallama hallatán a fiú tranzba esik és ezután egy rejtélyes hang egy hegysziklához hívja őt és a fiú azért,mert tranzba esett engedelmeskedik a hangnak és később Olívia már vissza változott és már mindenhol keresi Axelt.A fiú a hegysziklánál van és az egett bámulja.Pár órával később Olívia meglátja Axelt a hegysziklánál és hozzá siett.A lány észre vette azt,hogy a fiú furcsa és megkérdezi tőle azt,hogy: "Axel,jól vagy?" és a fiú nem válaszol neki.Olívia aggódik,de nemtudja azt,hogy mit tegyen,de ekkor hirtelen megjelenik Marina és azt mondja Olíviának,hogy: "Ne menj Axel közelébe" és a lány megkérdezi tőle azt,hogy: "És miért? Mivan vele?" és Marina azt válaszolja neki,hogy: "Azért,mert egy gonosz erő vette őt a hatalmába,de én majd segítek" és ezután Marina megérinti a fiút és Axel rendbe jön és azt kérdezi,hogy: "Mitörtént?" és Marina azt válaszolja neki,hogy: "Egy gonosz erő vett téged a hatalmába" és ezután a fiú mindent elmondott nekik a rejtélyes régi faládáról és ezután Marina azt mondja nekik hogy: "Gyertek,mennyünk az otthonomba". Másnap reggel Marina megkérdezi a fiataloktól azt,hogy: "És miért szöktetek el? Azért,mert rájötettek arra,hogy én mi vagyok?" és Olívia azt válaszolja neki,hogy: "Igen" és Marina azt mondja nekik,hogy: "Léteznek jó és gonosz boszorkányok is,de én jó boszorkány vagyok és Olívia te vérfarkas vagy,de ez még nem jelenti azt,hogy gonosz vagy mondta Igaz?" kérdezte és a lány azt válaszolja neki: "Igen,igazad van,bocsáss meg nekünk" és Marina azt mondja,hogy: "Rendben,és Axel azért mondtam azt mindenkinek,hogy te a fiam vagy,mert úgy szeretlek téged mintha az lennél" és Axel azt mondja neki,hogy: "Tévedtem és énis szeretlek téged és nagyon hálás vagyok neked mindenért amit értem tettél". Szóval mindent megbeszéltek.
 
4.fejezet
 
Pár nappal később az a gonosz erő,ami a hatalmába kerítette Axelt,megtámadja Marinát a házában,de Marina a varázserejét használva eltunteti a gonosz erőt és később Marina elmondta azt a fiataloknak,hogy mitörtént és Axel megkérdezi tőle azt,hogy: "De miért üldöz minket az a gonosz erő?" és Marina azt válaszolja neki,hogy: "Majd mindent megtudtok. És Olívia az erdőbe siett azért,hogy ott átváltozhasson és másnap reggel Olívia miután magához tér,észre veszi azt,hogy már nem a faluban van. A lány újra Texasban van,nagyon meglepődik és nem érti azt,hogy mi ez az egész,de hirtelen meglátja Axelt,aki hozzá közeledik és a lány azt kérdezi tőle,hogy: "Axel mi ez az egész?" és a fiú azt válaszolja neki,hogy: "Én sem tudom,csak hirtelen itt találtam magam", de ezután megjelenik Marina és azt mondja nekik,hogy: "Én a nagymamátok vagyok és ti testvérek vagytok. Olívia a születésed után,2 évvel később megszületett Axel,de egy gonosz boszorkány elrabolta őt,az én ikertestvérem Martina azért,hogy nekem fájdalmat okozzon,ő mindig is gyulölt engem,minden ok nélkül,pedig én mindig jó voltam hozzá,elrabolta Axelt és én és a szüleitek nemtehettünk semmit,de pár évvel később összeszedtem minden varázserőmet és a "Farkasvölgy" faluba varázsoltam Axelt azért,hogy megvédhessem őt és ebbe a szüleitek is bele egyeztek és Olívia neked azért nem mondtak semmit az öcsédről,hogy ne szenvedj miatta és ők tudták azt,hogy majd egy napon úgyis találkoztok és az a gonosz erő Martina volt,de már nemkell miatta aggódnotok,mert a világ összes boszorkányával számuztük őt a pokolba" és a lány azt mondja Marinának,hogy: "De nekem a szüleim még rólad sem beszéltek" és erre Marina azt mondja neki,hogy: "Azért,mert én kértem meg őket arra,hogy tartsanak engem titokban,egy ideig.Te nem voltál veszélyben,mert te vérfarkas vagy és Martina ezért nemtudott neked ártani,de Axel nem örökölte ezt az  édesapátoktól és ezért már neki tudott ártani.Olívia én varázsoltalak téged a faluba azért,hogy találkozhass az öcsédel és most,hogy már egymásra találtatok én nagyon boldog vagyok,mert az én lányom,az édesanyátok és persze az édesapátok is ezt akarták.És ezután Olívia és Axel mindent megköszöntek a nagymamájuknak és Marina azt mondja nekik,hogy: "A Farkasvölgy falu a vérfarkasok othona és bármikor oda mehettek,csak erősen gondoljatok a falura és már ott is lesztek és ha majd vissza akartok jönni ide,akkor csak szintén gondoljatok erősen erre a városra és már itt is lesztek és mostantól én fogok rátok vigyázni és én fogok rólatok gondoskodni és Olívia vonyíts egyett,mert a vonyításoddal átváltozhathatod Axelt is vérfarkassá. És ezután a lány vonyít egyett és már Axel is vérfarkas lett és Marina azt mondja Olíviának,hogy: "Majd taníts meg neki mindent. Olívia és Axel nagyon boldogok és Marina is az,ők hárman egy boldog és szerető család lettek,de a varázslat örökre jelen lesz az életükben és a vérfarkas vonyítás is szintén. 
 
Hasonló történetek
7513
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
5334
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: