Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A varázslat hercege

Liceus herceg aranysárga lován vágtázott birtokának erdejében. Kedveséhez igyekezett, kit hamarosan nőül vesz. A nap forró sugarai megcsillantak szőke, göndör fürtjein. Meghallott egy éneket a távolban. Lova fülébe súgott:
- Argo, kövesd a hangot! - mondta, majd megsimogatta az állat nyakát.
Gondolatai elkalandoztak, miközben egy tisztás felé közeledett. A hang egyre jobban magával ragadta, teljesen a rabjává vált. Mily csodás hang ez, mely elrabolja józan eszét, s fejvesztve rohan az ismeretlenbe, hogy meglelje.

A kis réten megpihent, majd tovább indult felfedező útjára. A közeli domboldalban megpillantott egy kastélyt, s ennek legfelső tornyára vetette tekintetét, ahol megtalálta a lányt, ki énekével elvarázsolta. Lovával tovább vágtatott, míg el nem érte a kastély óriási kapuját.
Még mielőtt kopogtathatott volna, az ajtó nyikorogva kinyílt, s egy fekete hajú szépség tűnt fel a férfi szeme előtt. Az asszony behívta a jóképű idegent, hellyel kínálta, s egy teli serleget nyújtott át, amit a férfi elfogadott. Az ital illata, mint ezernyi szőlőszem friss nektárja. Liceus azt hitte, borral kínálták, s megitta a pohár tartalmát.
- Mi a becses neve?
- Liceus herceg, szolgálatára. És Önben kit tisztelhetek?- kérdezte, majd kezet csókolt az asszonynak.
- Serena hercegnő vagyok. – válaszolta a lány, s eközben titokzatos mosoly jelent meg az arcán.
- Kegyed hangja varázslatos.
- Reméltem, hogy felfigyel rá. Tudja, nehéz errefelé egy magányos szívnek. Mi a baj rosszul van?

Kérdezte, de látta, és tudta is mi baja a hercegnek. Tettetett aggodalommal nézett rá. A férfi a fejét fogta.
- Igen, talán a bor szállhatott fejembe. Azt hiszem most el kell búcsúznunk. – mondta a férfi, s el akart indulni az ajtó felé, de megtántorodott.
Elsötétült előtte a világ. Eszméletlenül esett össze. Serena boszorkány bűbája megtette hatását. Addig kell elszavalni a varázsigét, amíg a férfi nincs magánál, hogy aztán beleszeressen, feleségül vegye, s ezáltal ő váljék Green Castle szigetének uralkodójává.


Hangosan kezdte szavalni a verset, mely elcsábította a férfi szívét:

Fiatal, szerelmes lány,
Sétál a kertek alatt,
Csillogó szeme csak téged lát,
S végre itt a tavasz!

Mélyen, gyönyörű szemedbe néz,
Azt gondolja \"angyalok,
Kik küldtek nemes vitéz,
S ha nem leszel enyém, menten meghalok\"!

A lány könyörögni kezd:
\"Kívánom: minden napunk legyen fény az éjszakában,
Cupido nyila vegye célba a hős szerelmest,
S éljünk örökké boldogságban”!

Liceus herceg felébredt, felállt, de mikor meglátta Serena-t térdre borulva szólott hozzá, miközben megfogta a kezét.
- Szerelmes hercegnőm, légy asszonyom egy életen át. Urad, s hű rabszolgád leszek, bármint is kívánsz, úgy legyen!
- Óhajom kedves szavaid hallatán teljesült, mire mindig vágytam, most megadtad nékem, nincs más, mit szívem oly hevesen kívánhatna. Az ég áldja szerelmes frigyünket!

Teltek, múltak a napok, s elérkezett az esküvő éjszakája. Azonban történt valami, amire a szépséges boszorkány nem számított. Megjelent a szertartáson Diana, a herceg kedvese, s félbeszakította a ceremóniát.

- Galád összeesküvés! Itt nem lesz semmilyen házasság! Legyen vége a csalásnak! Hiszen ez a nő boszorkány! – ordította Diana.
- Ha csak vádaskodik, akkor megáshatja a sírját! – mordult fel Serena.
- Bebizonyítom! – mondta Diana. A lány piros folyadékkal teli serlegeget tartott a kezében. – Ebben a pohárban nem bor van, hanem a boszorkány varázsitala. Ezzel mérgezett meg kedvesem, hogy belészeress, s ő legyen az uralkodó, ha nőül vetted!
A herceg a fejét rázta.
- Ha igazat mondok, ez az ital megöli a boszorkányt. – mondta, s a pohár tartalmát Serena arcába öntötte. Az ordítva kapott szeméhez, füst áradt belőle, majd elporladt.

Liceus kábulatából magához térve megölelte kedvesét, s három nap múlva kimondták az igent, mely elindította őket a felhőtlen boldogság útján...
Hasonló történetek
4398
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: