Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A varázshegy

A megszegett tiltás



Valamikor a távoli jövőben, élt egy lány. Egy faluban lakott, ami együtt élt a természettel. A falutól távol volt egy hegy, ahová ember nem tette be a lábát, vagy ha mégis; nem látták soha többé. Annabellának nagyon csípte a csőrét, hogy megtudja mi van ott. Egyik reggel, amikor lovát, Unát csutakolta a közeli folyónál, a hegyen meglátott valamit. Túl messze volt ahhoz, hogy láthassa pontosan, mi volt az. Hatalmas méretű volt, talán még egy elefántnál is nagyobb, és vörös színben pompázott. De egy kört téve a hegy előtt, az mögött eltűnt. Mivel az emberek nem hittek a misztikus lényekben ráfogta, hogy csak képzelődött. Aznap délután elment a Bölcs asszonyhoz, és elmesélte mit látott, ezt a választ kapta.:
- Gyermekem, az a hegy el van átkozva! Tartsd magad tőle távol!-Annabella nem örült a válasznak, de tisztelettudóan megköszönte és távozott.
- Úgy is kiderítem mi van ott!-gondolta magában. Szólni azonban nem mert senki másnak. Visszatért nevelőszüleihez. Bezárkózott a szobájába. -Egyébként is...- folytatta gondolatát.- Ki vagyok én?!... A szüleim kiskoromban meghaltak, azóta élek a nevelő szüleimmel, akiknek a nevét sem tudom. Van egy lovam, Una ....Van egy álmom, a hegy meglátogatása....És... semmi másom nincs....Talán ott, ott lesz a hazám? Ott a feladatom, ami csak rám vár?....-Sokáig gondolkodott, majd álomra hajtotta a fejét. Másnap hajnal előtt felkelt, felnyergelte hatalmas fekete kancáját, és a tiltások ellenére sötétben lovagolva elindult a hegy felé. Volt nála egy táska, melyben három napra elegendő élelmet tartogatott meg a biztonság kedvéért elsősegélydobozt, és parlagfüvet, mert a faluban úgy tartották, hogy a parlagfű elriasztja a misztikus lényeket. Hajnalban megálltak egy kis pihenőre a folyónál, hogy reggelizzenek. Amikor ezt befejezték a folyó hűs vizével eloltották szomjukat. Annabella egy kulaccsal elrakott a vízből, mivel ennél messzebb még sosem ment a falutól, nem tudta mikor talál legközelebb vizet. A lány zsákba pakolta a cuccát, hogy ne ázzanak el. A következő indulás lassú volt, Annabella izgatott és kíváncsi volt. Csak lassan indította el lovát a mély, széles folyón keresztül. Una gond nélkül úszott át a simogatóan lassú sodrású folyón. Amikor átértek megint tartottak egy kis pihenőt. Annabella lecsutakolta, és szárazra törölte lovát, hogy a becsapós tavaszi szellőben meg ne fázzon. Aztán újra összepakolta a cókmókot és a nyereg mögé helyezte őket. Tovább indultak. Aznap estére elértek a hegy lábához, addig rét volt, egy hatalmas füves puszta. A hegy félelmetesnek látszott az esti sötétségben. Annabella bátor volt, de lova, Una fél a sötétben. Anna magára pakolta a cuccokat, egyik vállán a zsákok, másikon a nyereg volt, és kezeiben a kantárt szorongatta, mert ha megpróbált volna rajta lazítani lova elszaladt volna. Nagy nehezen a hegy aljánál lévő erdő szélére be tudta vonszolni lovát, kikötötte egy fához, a csomagokat és a nyerget egy sűrű bokorba rejtette, nehogy elvigyék. Majd álomra hajtotta a fejét, egy szőrme bunda volt a takarója. Lova nyugtalan volt, egész éjjel horkantgatott, és lépkedett előre-hátra, de Annabellát nem zavarta. Az éjszaka közepe után a lovat valami megvilágította, mintha erdőtűz lenne, pedig se melegnek, se recsegésnek nyoma sem volt. Una nem bírta a kantárszárat eltépni, és Annabellát is képtelen volt felébreszteni kétségbeesett nyerítéseivel.
Hasonló történetek
3122
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3860
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: