Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A valóság 1 rész. az első pasim

A történet 17 éves koromba kezdődött mikor is elkezdett érdekelni a meleg szex, meleg pornókat néztem és masztiztam rájuk teltek a napok a hónapok és elhatároztam hogy szexelni fogok egy férfival majd rávettem magamat hogy egy meleg társkeresőn keresek be regisztráltam és hip-hop benne is voltam az egészbe egy volt a gond hogy csak egyetlen egy helybeli meleg volt az oldalon aki 39 éves volt félelemmel teli ráírtam és már egyből rátértem a lényegre hogy találkozunk persze ő nem akart mert a 17 neki túl fiatal volt persze nem is hibáztatom :D és ennyibe maradt hó naponta beszélgetünk (kicsit elfoglalt volt) mindennapos dolgokról és így ment ez míg betöltöttem a 18. életévemet és én a nagy számmal ráerőszakoltam a talit :D
eljött a találkozás ideje nagyon féltem hogy hogyan is lesz ez az egész nála volt a hely meglepően nem is volt olyan messze este sötétbe kellet találkozni a diszkréció érdekében arra biciklizek ő kint ül engem vár én meg oda biciklizek és beenged leülök a nappalijába és megnézem a fickót átlagos volt a teste átlagosnak mondható arccal nem volt semmi extra átlagos fickó volt, Bélának hívták volt sok macskája (kutyás vagyok :D) nagyon kedves fickó volt jó volt a humora ami segített nekem mivel elégé féltem , nem mertem bemenni a hálószobájába hiába hívott ezért kicsit még beszélgetünk , utána erőt vettem magamon és én invitáltam be a szobába zavaromba :D leültem az ágyra és összekuporogtam mint egy szűz kislány (hát jó na féltem ) ő meg kinevetett hogy a neten nagyobb a szám, ezután a szemébe néztem és ő is az enyémbe nem mertem kezdeményezni csend volt majd a tettek beszéltek megfogta a kezemet és a farkához tette felállt neki én meg elkezdtem simogatni majd lehúzta a nadrágját és megláttam a nagy farkát biztos volt neki 19 (utólag ő is mondta) és vastag is megfogtam és húzgálni kezdtem majd bekaptam próbáltam úgy szopni mint a pornófilmekbe és próbáltam nem fogazni ami sikerült is kicsit le is nyomtam a torkomig ő meg nyögdécselt majd jó pár perc szopás után a számba élvezett én meg lenyeltem nem volt különösebben íze, majd béla lehúzta a nadrágomat és elkezdte szopni a farkamat az enyém nem volt olyan nagy kb 16 :D ő jobban csinálta gyors tempóba és mélytorokkal csinálta mielőtt szóltam volna a szájába élveztem majd miután végeztünk valahogy megbántam a dolgot nem tudom miért de bűntudatom volt majd hazamentem egyből a fogkeféhez nyúltam és többször is kimostam a fogam hogy anyámék ne hogy valamit érezzenek :D : ezután hetente egyszer találkoztunk és kölcsönös szopás volt a csókot se engedtem elég nehéz volt elfogadnom hogy egy apám korú fickóval vagyok majd jó pár hét után elengedtem magamat a szexbe és én kezdeményeztem vadul csókoltam puszilgattam a testét gyakoroltam a szopást majd ráfeküdtem és ismét vadul csókolóztunk simogattuk egymás testét és hátra dőltem és elkezdtem keverni a farkán mondanom sem kellet hogy beindult tőle énis szeretem ahogy a meleg farka a seggemhez ért majd leszálltam a testéről és hátal feküdtem és felajánlottam a seggem ő erre elkezdet engem kinyalni majd után mikor végzet elővette a síkosítót majd bekente vele a fenekemet és felhúzta a farkára az óvszert mondtam neki hogy én akarok irányítani majd ezzel szép lassan rácsúsztam a farkára elsőre annyira kitágulhattam hogy tövig becsúszott a farka a 19cm farka ő furcsán íjedt arcot vágott én meg egyáltalán nem éreztem a farkát hogy bent lenne utána béla leállt a szexel kihúzta a farkát és kielégítetlenül maradtunk ezt azzal indokolta hogy mikor becsúszott a farka ijedtnek tűntem és leállt és ennyibe maradt a dolog majd 2 hét után bevallotta hogy belémzúgot igazából én is éreztem valamit iránta nekem ezek után 3 hét kellett hogy belé szeresek ezek után mindig magánál marasztalt hogy aludjak ott, szinte minden nap minden este ahogy tudtunk találkoztunk és egyre jobban kívánta a seggemet és próbálkoztunk az análal de nem sikerült mivel hiába ellazultam és megfelelően tágultam mikor már kicsit próbálta benyomni iszonyat fájdalmat éreztem amit nem bírtam és így nem engedtem és így mindig leálltunk a szexel, kevesebb lett a szopások száma azzal indokolta ezt hogy nehezen álja meg hogy ne menjen a szopás után tovább de szinte mindig tovább ment de állandóan fájdalommal végződött és kielégítetlen vággyal a szex nem nagyon működött de az érzelem erősebb volt mindennél mivel számtalan családi problémák miatt szétszakadhatunk volna mivel apáméknak mit mondhattam volna ? hova megyek minden este ? lányhoz ? de mérnem mutatom be őt hisz már hónapok óta vele vagyok ezeket vágták a szülők a fejemhez és apám megfenyegetett hogy ki les engem hogy hova járok esténként és béla munkahelyén se volt minden rendbe , a szerelmünk betegségbe és bajok tömkelegébe kitartott még akkor is mikor fizikai vagy lelki fájdalmat okoztunk egymásnak de valamit nem bírt ki, már mikor muszáj volt ritkítani a talinkat a szülők miatt 2 hetente találkoztunk de akkor se lehetünk egymáséi mivel a szex nem működött és így belefáradtunk az egészbe egymást okoltuk és vitatkoztunk majd 1 év után elváltak utjaink egymástól és elgondolkoztam hogy talán nem is nekem való a passzív szerep ?

FOLYTATÁS LESZ amibe érdekes dolgok lesznek ;) amibe  fordultatott vesz az életem ;)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
Ha akarod, folytasd!
De előtte tanuld meg úgy papírra vetni a gondolataidat, hogy azt más is megértse!
Először is, tanulj meg ragozni! Már rögtön az első mondatban "koromban" és nem "koromba". És a kommentedben is "napokban" nem "napokba". És ez csak egy példa.
Másodszor, a központozás nem csak dísznek van. Ha csak elvétve teszel egy-egy vesszőt vagy pontot, összefolynak a mondatok és értelmetlenné válik a szöveg. Például az első bekezdésed nem egy mondat, hanem legalább négy-öt. Így nagyon nehéz kibogozni, hogy mit is akartál írni, és hidd el, kevés olvasó fogja rászánni az energiát. Inkább csak rányom egyből egy pirosat és félbehagyja.
Azt pedig már nem is említem, hogy engem az alapból elriaszt, hogy csak két bekezdésre tagoltad az egész sztorit. A hossza alapján, ha van egy épkézláb cselekménye, legalább tíz-tizenöt kellene, hogy legyen.
Nem olvastam végig, de az első "mondatok" után nem is érzek rá ingerenciát.
Sinara ·
Senki sem tökéletes. Apróbb helyesírási hibákat és elírásokat mindenki vét. Ezeket nem is tenném szóvá. De van az a szint, amin túl már annyira pocsék a nyelvhelyesség, hogy a szöveg értelmezhetetlen.
Ezen pedig akkor se változtatsz, ha más szemében keresed a szálkát.
dav99 ·
tévedsz kislány ez nem a vágyak és a sexről szól hanem a kapcsolatról !! de te ezt nem értheted mivel nem élted meg ez az én történetem velem ez történt meg fájdalmas még most is
Sinara ·
Akkor én kérek bocsánatot. Nekem ennyi jött át a történetből, de mondom, nem kötött le annyira, hogy átverekedjem magam rajta.
A lekezelő stílust pedig nyugodtan mellőzheted. Úgyse érsz el vele semmit.

CRonaldo ·
Tetszet. Folytasd pls!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: