Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vágyak labirintusa(4.rész)

A történtek után nem akartam nagyobb problémát ezért próbáltam minél kevesebb kontaktust felvenni Robertel. Talán köszönésen kívül nem is beszéltünk mást. A dolgozatok jöttek sorba, miközben talán egyiket sem tudtam kettesnél jobbra megírni. A napjaim monotonná váltak és unalmasakká. Néha még mindig eljártam a haverokkal kosarazni de már nem olyan élet kedvel fogtam hozzá akármihez mint előtte. Eljött a nem várt félév. Megírva a fontos és jegydöntő szintfelmérőt vallottam teljes csődöt. Megbuktam a félévben. Talán ez volt a legszörnyűbb félév az életemben. Azt hittem nem lehet rosszabb  dolog a bizonyítványomnál. Ám az otthon történt dolgok űberelték ezt.
Hazaérve az édesanyám elkérte a bizonyítványomat és szörnyülködve azzal állt elő, hogy még a mai nap meglátogatja az iskolában Robertet és kérni fog különórákat nekem.
Hogy is mondjam, a szar is megfagyott bennem az ötlet hallatán.
- De ezt nem teheted. Megígérem, belehúzok a tanulásba csak ne keljen külön órákra járnom. - Kérleltem őt.
- Nem érdekelnek a kifogásaid. Járni fogsz és kész. Nem vita tárgya. - Zárta le a veszekedést.
Eszméletlen idegesen csaptam be magam után az ajtót. Ilyenkor mit tehet az ember? Még is mit? Próbáltam választ találni.
Másnap újabb angol órán kellett részt vennem. Próbáltam apró jeleket figyelni Robert viselkedésén, hogy vajon mit szól ahhoz, hogy különórákat kell nekem adnia de semmi. Ez elképesztő. Teljesen jelmentesen és higgadtan levezette az órát. Vajon tegnap csak megijeszteni próbált anyu? Talán nem is jött be hozzá?
Kérdésekkel tele siettem haza.
- Anyu! - támadtam neki.
- Ó Álmos. Készülj, tegnap elfelejtettem mondani, hogy ma a Tanár Úr ellátogat hozzánk és elkezdi tartani neked az órákat.
- De mi? Képes voltál megtenni? Ezt nem hiszem el. - most tényleg felhúztam magam.
- Ajánlom kisfiam, hogy normálisan viselkedjél, mert nagyon nehezen fogadta el, hogy a szabad idejét is ezzel kell, hogy töltse.
- Pazar, köszi anyu, hogy tönkre teszed az életemet.
Gúnyos és egyben kibaszottul mérges arcot vágva berohantam a szobába és idegesen dobáltam össze vissza magam az ágyon. Már-már hiszti rohamot folytatva arra eszméltem, hogy csengetnek.
Hallom ahogy az anyukám ajtót nyit.
- Ó Tanár Úr. Fáradjon csak beljebb. - kérlelte.
- Hívjon csak Robertnek Mrs. ..
- Tudja, megegyeztünk. Hívjon csak Annának. - szűrődött be a beszélgetésük halk kacajjal kísérve.
- Fiam, megjött Robert. Gyere és üdvözöld. - üvöltött be hozzám.
Remegő kézzel kinyitottam az ajtót és betessékeltem Robertet.
- Foglaljon helyet. - próbáltam kedvességgel álcázni a zavartságomat.
Percek teltek el azzal, hogy egymás mellett ülve matatta az angol könyvemet megfelelő anyagot találta az órára.
- Tanár Úr.. - megcsuklott a hangom.
- Tisztázzunk valamit, most és utoljára de jól figyelj. - komoly arcot vágott.
- Köztünk soha a büdös életben nem történhet semmi! Megértetted? Semmi! - nyomatékosan próbálta belém beszélni a dolgokat.
- De Tanár Úr, próbál... - hirtelen egy meleg érzet futott végig a hátamon de ez más volt. Elkezdett minden folyni előttem. Atya isten. Ráesett a fejem az asztalra. Álmos szedd össze magad! Eszeveszettül szédültem.
- Álmos jól vagy? Álmos! - szólongatott.
Rátette a kezét a vállamra.
Nem is kell mondanom, egyből feleszméltem.
- Mi? Tessék? Jól vagyok. Folytassuk. - bódultan kapkodtam magam elé a papírt és a tollat.
Próbáltam leplezni de ismét elöntött az a bizonyos leírhatatlan és kontrollálhatatlan vágy amit még az fokozott, hogy erősen a szemembe nézett és a bal kezével megsimogatta az arcomat.
- Figyelj Álmos. Muszáj mindent megbeszélnünk. Ez így nem mehet tovább. - meggyőző próbált lenni.
- Te egy okos fiú vagy. Tudod mire gondolok ha azt mondom neked, hogy Én a tanárod vagyok, te meg a diákom. Még 18 sem múltál el. Ez nem folytatódhat. Nem teheted ezt minden adandó alkalommal amiket eddig tettél. Ez nem helyes, érted?
- Micsoda? Akkor még is mivel magyarázza, hogy maga is ugyan úgy viszonozta,  a csókot a teremben?  - Halk csend követte.
Hirtelen elkezdtem közeledni a számmal az arca felé. Elöntött a vörös köd. Mikor már kellőképp közel voltunk egymáshoz.. megcsókoltam.
Minden vágyat kiadva magamtól próbáltam vadul csókolni azt kéjt sugalló ajkát. A csók csata közben Robert keze a nyakamat érintve belefúrt a hajamba. Minden pocikám remegettem a vágytól. Keze úgy fürkészett a hajamba mintha egy labirintusban kereste volna a kiutat. Az irányíthatatlan kezem simogatni kezdte a mellkasát. Robert észrevehetően élvezte a dolgot. Minden egyes erősebb érintésemre egyre vadabbul markolászta a hajamat és húzott magához. Nyakába kulcsoltam a kezem. Hirtelen felálltam a székből és a kezeimmel elkezdtem magam közelebb húzni hozzá. Nem is kell mondanom, hogy a péniszem lüktett és arra vágyott, hogy az én szexi tanárom megérintse. Elkezdtem beleülni az ölébe. A seggem elkezdett magától köröket írni Robert ágyékán.
Megtorpant ...
- Álmos! Elég! - bontotta ki magát az ölelésemből.
- Koncentráljunk az anyagra, rendben?
Azt hiszem zavarba jött.
Kellőképpen sikerült lenyugodtam az elmúlt események után. Jókedvűen telt el még fél óra.
- Mennem kell. - Állt fel az asztaltól.
- Ilyen hamar? - Próbáltam marasztalni.
- Álmos! A tanárod vagyok! Már ez is átment minden általam felállított határon. Kérlek ezt értsd meg.
Majd halk léptekkel eltávozott.
Nem tudtam hova tenni a dolgot. Viszonozza a csókomat és a tetteiből levonva élvezte azt amit csináltunk. Vajon akar folytatást? Vajon egyáltalán akkor akar engem? Nem is kell mondani, hogy hány kérdés ment végig az agyamon mind addig amíg este a kimerültségtől álomba estem.
Reggel reménykedve keltem fel, hogy a mai találkozáson minden kérdést feltehetek majd neki és remélhetőleg választ is kapok rá.
Az második órám angol volt. Minden szokásosan történt, míg nem az óra végén megszólított.
- Álmos! Van egy kis időd?
- Természetesen. - bólogattam.
- Ma délután van egy továbbképzésem ami körülbelül 4-ig tart. Sajnos fél 6-ra egy baráti vacsorára vagyok hívatott. Megtudnád oldani, hogy visszajössz az iskolába? Sajnos ma nem tudok elmenni hozzátok.
- Persze, miért is ne. Melyik teremben lesz az óra?
- A 11-es terem.
Elpirosodtam.
- A 11-es?
- Na sipirc. Sok dolgom van még. - akaratlanul is mosolygott.
- Jól van na. További szép napot. - kuncogtam.
A délutánom nem is kell mondanom hogy telt. Sürgés-forgás. Fürdés.. de még mindig rengeteg időm volt hátra.
Egy életen át tartó várakozásnak tűnt
...

Folyt.
Előző részek
4870
Egy középiskolás fiú története, aki elmeséli nekünk azokat a meghatározó élményeket, amik teljesen felforgatják a már megszokott életét.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: