Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vágyak labirintusa.(1.rész)

Sosem értettem, hogy miért kell  ennyire felfújni ezeket az évnyitókat. Mindig ugyan az történik. Valakit kiválasztanak, hogy mondjon egy teljesen monoton sablonszerű beszédet majd valaki elénekli a világ legszarabb zeneszámát. Tökéletes. Most pedig kezdődik a csodálatos Igazgató Úrnak a beszéde. Na ez mindent visz.
- Remélem mindenki csodásan töltötte a nyarat és sokat tanultatok. - hangzott a nagy hangszórókból.
Ó igen, csodásan telt, minden nap felkeltem és a történelem könyvemmel kezdtem a napsütötte napjaimat. Egy nagy szart. Még is mit gondol? Nem is lényeg. Egy év és végre végzem ezzel az iskolával ha sikerül az érettségim. Persze miért ne sikerülne?
- Üdv! Te a 12/B-be jársz igaz? - Zavarta meg a gondolataimat valaki a hátam mögül.
Na megint ki talált meg?
- Üdvözlöm. Sajnos igen. Miért? - Nem értettem a kérdést.
- Akkor úgy néz ki, hogy ebben az évben Én tanítom az Angolt nektek.. Robert vagyok. - Érdekesen ráncolta a szemöldökét.
Na még ez kellett. Új tanár.
- A régi nem bírta a kiképzést? - Próbáltam lazára venni a kényelmetlen szituációt.
- Valahogy úgy. - Kacsintott.
- De ne aggódj, jó kezekben lesztek. Majd Én megmutatom, hogy mi az tanulás. Eléggé lusta banda az osztályod a hírek szerint. - mondta kicsit érdekes akcentussal.
- Én aggódni? Ugyan Tanár Úr. Szívvel-lélekkel a tanulás híve vagyok. - halkan kuncogtam.
- Szép évünk lesz. kösd fel a gatyád..ő, hogy is hívnak? - Dadogott a végén.
- Álmos vagyok. - Próbáltam kicsit komolyabban mondani, hátha ő nem rögtön kinevet.
- Álmos? Hát hogy is mondjam. Szép név. - Forgatta a szemeit kicsit mosolyra húzva a száját.
- Akkor órán találkozunk kedves Álmos. - majd nevetve eltűnt a tömeg között.
Hát ez kurva jó. Komolyan muszáj volt ennyire kibaszni velem, hogy pont ezt a szarkasztikus hadnagyot kapjuk?
Lassan két óra telt el és úgy néz ki, hogy végre lement minden idióta nyitó beszéd.
Induljon a 12/B a 9-es terembe. - Üvöltött az egyik tanár a tömegben.
Leülve a régi helyemre a teremben, pont az utolsó padban azon elmélkedtem, hogy vajon, hogy fogom kibírni ezt a mai 5 órát úgy, hogy az új rendelet szerint még cigizni sem lehet kimenni szünetekben. Jöhet ennél rosszabb? Lehajtottam a fejem a padra.
- Jó reggelt! - Jött be egy ismerőshangú férfi az osztályba.
Szent szart! Kérlek, mondja valaki, hogy nem Ő az. Felnéztem. Bár ne tettem volna.
- Robert vagyok, az új Angol tanárotok. - Intett felénk.
- Na de jó.. - Morogtam.
- Parancsolsz onnan hátulról valamit mondani? - mondta kicsit megnyomva a hangsúlyt miközben hátra kezdett nézni rám.
Ez egy kicsit hangosabbra sikeredett mint gondoltam.
- Tessék? - Próbáltam értelmetlenül nézni.
- Valamit szeretnél volna mondani?
Azt hiszem kicsit mérges..
- Nem, épp csak, tudja.. - Dadogtam.
- Már értem. Kérlek máskor hangosabban vállald a véleményedet. - forgatta a szemeit.
Egy kicsit visszafogom magam azt hiszem. Nem jó kezdésnek magamra haragítani  egy olyan tantárgynak a tanárát ami fontos lesz az érettségin.
Talán tíz perc is eltelt azzal,  hogy bámultam az ablakon át a kint tartott tesi órát.
- Amit most leírok a táblára az a későbbiekben nagyon fontos lesz, kérek mindenkit pontosan másoljátok le a füzetbe. - megfogta a filctollat  és hátat fordított nekünk.
Hajából ítélve nem lehet több mint mint 35, nem kopaszodik. Dús fekete haja van. Már csak azt nem tudom, hogy vajon ez a kék és zöld árnyalatú szem a mai találmányoknak köszönhető-e. Fülbevaló semmi. Legalábbis innen nézve. Az öltöny kimondottan drága lehetett. Jól megy a tanároknak ezek szerint. A fehér inge van ami néha egy-egy fordulatánál fel bukkan az öltöny alatt. Szépen vasalt. A nadrágja egy átlagos fekete öltöny nadrág volt. Mondhatom szépen kicsípte magát. A cipőjét túlzásnak tartom. Nem szeretem a fényes anyagú cipőket.
Fél 11. Már csak tíz perc és vége az órának. Gyorsan leírom ezeket a baromi fontos dolgokat. Ezzel erősen elkezdtem nézni a táblát.
Nem értem, hogy tudott felvenni egy ilyen feszes nadrágot.
...
Hirtelen kicsöngettek.
Mi? De hát az előbb még 10 perc volt az órából. Minden kiesett. Mi történt? Nadrág.., cipő.., óra, tanagyag, feszes nadrág...azt hiszem kicsit elpirultam.
Elképesztő, hogy egy angol óra ennyire kiverje a biztosítékot nálam. Inkább elmegyek a büfébe és eszem valamit.
Még négy hosszú óra után végre otthon találtam magam. Nem volt sok mindenre erőm. Ledobtam a táskámat az szobám ajtajában és azzal a mozdulattal beledőltem az ágyba. Általában ezer gondolat cikázik az agyamban de most csak egy kép villant fel mindig. Az a bizonyos feszes nadrág ...
Majd hosszasan elmélázva ezen a képen, reménykedve, hogy ez csak pillanatnyi elmezavar, elaludtam.
...

Folyt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dior ·
Eloszor is szeretnem megkoszonni, hogy megtiszteltel a velemenyeddel.
A vilag legszarabb zeneszama alatt termeszetesen nem a Himnuszt ertem. Egy evnyiton nem csak azt jatszak le, habem tobb monoton sablom zeneszamot is.
Sajnalom ha nem tudtal azonosulni hozza, de szerencsere 1-2 ember igen es nekem mar ez sokat jelent.
Humort en seholsem tettem bele, de orulok, hogy talaltal benne eroltett humort. Ez egy onfeju, makacs, problemas fiatalrol szol, o mar csak ilyen piaci :)
Szoljon mentsegemre, hogy elso irasom, es szerencsere mar ebbol sokat tanultam.
Megegyszer koszonom. Remelem majd elolvasod a 2ik reszt is ha aktiv lesz es valtozik a velemenyed. Termeszetesen ha nem, az is teljesen ertheto. :)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: