Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vadcsődör...

Amióta az egyetemen a testkontroll vezetőm, Levente megmutatta, milyen szexgép is ő, azóta ő az én szexi-tanárbácsim. És hacsak arra az irtózatos nagy farokra gondolok, végigfut rajtam a vad szex okozta bizsergés...
Eljött az este. Alig bírtam magammal, amióta a tanár úr délelőtt a falhozvágott, és minden előzetes nélkül belémvágta a falloszát. Ilyet, mint akkor még soha életemben nem tapasztaltam... De most itt van az este. Fekete babydoll van rajtam, átsejlő fekete, amit egy fekete szalaggal kell megkötni. A bimbóim már kemények az őszi szellőtől. A combomon is végigfut a hideg, és a fenekem alá csúsztatom az ujjam. Lassan megsimogatom a nedves kis nyílásomat, ami csillogott a holdfényben. Bementem, és izgató parfümöt spricceltem magamra. Megkerestem a fekete magas tűsarkú cipellőmet, aminek felkőtős szára volt, és hogy mégjobb legyen az összhatás, felvettem egy fekete csipketangát, amely középütt fel volt vágva, így kiszolgáltatva nedves kis kagylócskámat a férfinek... Hmmm... Finoman végignyaltam a szám szélét, és arra a hatalmas péniszre gondoltam a hozzá való szőke férfias testtel...

A szobám az második emeleten volt a hatalmas házunkba. Erkéllyel, és a maga 70 négyzetméterével az enyém volt. Külön fürdőszoba, és gardróbszoba is tartozott hozzá. Így éltem én, elvonulva a szüleimtől, akik az első emeleten laktak... Bele sem mertem gondolni, mi lesz, ha valamelyikük ajtót nyit, és látja, hogy az egyik tanárommal szeretkezem... Brrr... Még a hideg is kirázott ! De milyen izgató volt... Újra megnyaltam a szám szélét, és egy koppanásra lettem figyelmes. Kimentem az erkélyre, és láttam Leventét, ahogy a borostyán futtatón mászik fel az erkélyemhez. Nagyot nyög, amikor meglát. Szőke hajam a hátam közepét verdesi, zöld szemem csak csillog. Az úrnőd vagyok ! Uralkodom feletted ! - gondoltam.

Behuppant az erkélyre, és már esett is volna nekem mindenféle szó nélkül, amikor megálljt parancsoltam. Megfogtam a kezét, és behúztam a szobámba. Gyertyafény, pezsgő, amit a bárpultból csentem el. Az ágyamon - hatalmas franciaágy, muszlin baldachinnal - a selyem huzatú párnák lustán csalogatnak minket... De itt ÉN uralkodom ! levente a hátam mögé lépett, és a pulóverét levetve belecsókolt a nyakamba.
- Állj ! - mondtam a legparancsolóbb hangomon.
Én csak ennyit hallottam, miközben gyengéden a nyakam kényeztette, ami ellentétben állt első kis kalandunkkal: Hm ?
- Vetkőzz le, és feküdj le ! - mondtam.
Ajkán mosoly látszott, és éles szemekkel nézett rám, úgy, ahogyan az iskolapadban. De nem ellenkezett. Szépen elkezdett vetkőzni, én meg csak figyeltem, ahogy teljesen csupasz kisportolt testét kicsomagolja. Lustán felmászott az ágymra. Utasítottam, hogy középre, és feljebb csússzon. meg is tette. Én pedig egy lusta mozdulattal kihúztam a babydollt tartó szalagot. Erre megfeszült, és irgalmatlan fallosza vérrel telítődött. Próbált volna felülni, de ráparancsoltam, hogy nem !

Nyomban vissza is dőlt, én pedig felmásztam az ágyamra, és átvetettem a hosszú bronzbarna combjaim Levente csípőjén. Gyantázott puncim előtt állt pontosan a kőkemény 8 centi vastag farok. Lenyomtam a vállát, és a fekete övet a két kezem széthúzta. Kissé felemelkedtem, és a szétnyíló babydoll alatt látta a puncikámat a felévágott tangában. Ravaszul fogtam a szalagot, és kicsit húzogatni kezdtem a szeméremajkaim között. Levente nagyot nyelt, és hozzá ért.
- Nem ! - ordítottam teli torokból, mire hátrahúzta a kezét. Éreztem ahogy a selyem lent dörzsöli a csiklómat. Irtózatosan nedves, és forró lettem... Ki kellett vegyem a szalagot, és kértem, hogy Levente nyissa ki a száját.
- Nyald le ! - parancsoltam, és élvezettel néztem, hogy alig bír magával, miközben az én édes-sós nedvemet szopogatja az anyagról. Fájdalmasan felnyögött, mintha kínoznám. Kirántottam a remegő ajkai közül a szalagot, és előre buktam.
- Mit csinálsz, vadcicus ? - kérdezte remegő hangon.
- A szolgám vagy. Azt teszed, amit akarok, és most add a kezed ! - meg is tette, és a kovácsoltvas ágytámlához kötöttem jó szorosan a kezeit.
Felültem, és ledobtam magamról a babydollt. Mostmár csak a bugyi, és a szandál maradt rajtam. Lehajoltam, és szopogatni kezdtem a tanárom mellbimbóit addig, ameddig nem ordított a gyönyörtől. És ekkor beleharaptam. Újra ordított, de most a fájdalomtól. Elégedetten felálltam, és a pezsgőért mentem. Meghúztam az üveget, majd egy kicsit kiöntöttem Levente mellkasára is... És nyalakodni kezdtem, míg végül lent nem kötöttem ki. Megfogtam az őrült nagy farok tövét, és finom nyalintásokkal kezdtem el úgy szopogatni, min egy jégkrémet... És tettem rá még egy kis pezsgőt is... A finom ital végigfolyt a tanár bácsi előnedveivel együtt a golyóin, és azokat, is nyaldosni kezdtem.
- Kérleeeeek... ! - nyöszörögte. - Benned akarok élvezni !

Felemeltem a fejem. A tanár úr makkját még a számban kényeztettem és így néztem. Ravaszul elmosolyodtam, és egy kicsit haraptam a szerszámán, ami így is alig fért be a számba. Újra felültem a csípőjére, és durcásan mondtam:
- Levi, én nekem nem jó. Nem vagyok felizgulva. Tettél érte valamit azért, hogy bennem élvezhess ? Mi ? - keményen néztem rá. Ő csak a meglötözött kezeire sandított. De hazudtam. Már most olyan forró voltam, mint egy szexkazán. Levente csak nyelt egyet, majd az ő pillantása is ravasszá vált.
- Gyere, vadcicusom ! Közel az arcomhoz ! Majd én kezelésbe veszlek !
A szemeim kitágultak, és már fölfelé kezdtem araszolni. Puncim útját csillogó nedves csík jelezte, ahogyan a terpeszem egyre nagyobb lett a vállához síetve.
- Mire vársz, kicsilány ? - türelmetlen volt, hisz ő már az élvezés határán volt. - Gyere, cukorfalat, nyomd ide az arcomhoz azt az édes basznivaló puncidat !

Az orrom kitágult a mocskos beszédtől. Jobb lesz, mint vártam, gondoltam. Előrenyomtam a csípőmet, és az ágytámlát fogva főléereszkedtem. A nyelve váratlanul ért Szenvedélyes volt, kemény, követelődző, erőszakos, mint ő maga. Az ajkai könyörtelenül szopták a csiklómat, és közben be-besiklott a hüvelyembe.... Azt hittem, meghalok... Forr lávaként tört rám az élvezet. nedvem a tanárom arcára fojt, és én hátrafeszítettem a testem. Még éppen hátrább tudtam húzódni, hogy ne üljek rá a fejére. A gyönyörtől sírva nevetve borultam a mellkasára, és ő csak ennyit mondott nagy kajánul:
- Gyerünk, bébi, lovagolj meg ! Fogadj abba a fenséges kis szűk punidba !

Meg is tettem. Megfogtam a falloszát, és magamhoz érintettem a hatalmas makkot. Azt hittem menten szétfeszít, annyira fájt... És egy gyors mozdulattal beleültem tövig. De már csak a gyönyör fálydalmát élvesztem. Megmarkoltam a gojóit is... Hatalmas vágtába kezdtem az előbbi orgazmusomtól, és a pezsgőtől bódultan.
- Ahhh... Ez az, bébi... Ne kíméld ! Bika vagyok ! Ez az ... ! Élvezz bele, kicsilány ! Dőrzsöld szét a faszom... Ahhhh... - az arca rángott az élvezettől.
Nyögött újból és újból, és ezek a szavak csak mégjobban feltüzeltek. Éreztem, újból el fogaok élvezni... A nedvem már az ő fenekén is végigfolyt. És végül mindketten egyszerre, ugyan abban a pillanatban megfeszültünk. Ő ordított, én sikoltottam az élvezettől...
Reszketve dőltem újból a mellkasára. Most gyengéd hangon szólalt meg:
- Édes, kicsilány... Oldozz el. Szeretném neked megmutatni, milyen is, ha gyengéd vagyok. Az is tudok lenni... - mosolyogva. - Hagyd, hadd kényeztesselek ! Hadd szeresselek !
Csillogó szemekkel a szalagra néztem. Ha mosz kioldom... Akkor ő fog vezetni, nem én... De a szexhez két ember kell, két lélek.... Így hát engedtem neki, és kioldoztam a csomót...

Folyt. Köv. :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
jamelia ·
Ha 8cm az átmérője, akkor az azt jelenti, hogy a körmérete valamivel több, mint 25cm. Komolyan mondom a bokám nincs olyan vastag! Nanee...
Ezzel a helyesírással, hogy jutottál el az egyetemig? Az nem mentség, hogy fáradt vagy. Azért egy alapnak meg kell lennie. \"...fálydalmát élvesztem...\" - ez több, mint fájdalmas...

DREAMER ·
Nos, erre jó az internet.
Megalománok, kisebbségi komplexusban szenvedők, kiadhatják magukat egyetemistának, esküdözhetnek gigantikus falloszok létezésére, meg más féleszű baromságokra....
Eh, nem is érdemel ennyi szót....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: