Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tűz

Érezte az arcán az eső frissítő hűvösét. Kezei fájtak, ujjai égtek, s a vízcseppeket isteni gyógyító nedűnek érezte égett testrészein. Szemeit kinyitotta, de azonnal hunyorított az esőcseppek miatt. Maga felett szürke felhőket látta, amelyekből a nagy cseppek estek. Nagy nehezen rávette magát, hogy megforduljon. Kezeibe belehasított a fájdalom, így csak második próbálkozásra sikerült, de így is csak úgy, hogy összeszorította a szemeit. Egy ideig így maradt a földön. A kezében lassan elhalt a fájdalom, csak ekkor nyitotta ki a szemeit újra. Most már a nedves füvet látta a vörös kezei alatt. A sérülés nem volt súlyos csak fájdalmas. Fejét le akarta tenni a fűre, de mikor a selymes növény az arcbőréhez ért abba is belenyilallt a fájdalom. Felemelte a fejét, és megpróbált felállni. Ez sok fájdalommal járt, de legalább állt. Végignézett magán. Farmerja szakadt volt, pólóján pedig égett foltok voltak. Csak ezután nézett körül. A ház, mely nem rég még a rét közepén állt most teljesen leégett volt. Talán az eső oltotta el a tüzet, talán csak elfogyott az éghető anyag, nem lehet tudni. Tett egy szánalmas lépést a ház felé, majd meggondolta magát. Lenézett oda, ahol eddig feküdt. A hely mellett egy szőke kislány feküdt, vizes pokrócban. Leguggolt mellé, majd a hátára fordította a hason fekvő lányt.
- Eliza. - suttogta neki, mire a kislány kinyitotta a szemét. Neki nem volt semmi sérülése. Kibújt a pokrócból, majd felült.
- Apu. - nyafogta csendesen, és rémülten. - Mi történt az arcoddal? - kérdezte, miközben a szeméből egy könnycsepp csordult ki. Felállt, és átölelte az apját. - Apu mi történt? - már patakzottak a könnyei. A férfi átölelte a kislányt, még a fájdalom ellenére is.
- Semmi baj, csak egy kis tűz, nem vészes, az arcom rendbe fog jönni... elhiszed nekem? - a kislány bólintott, majd könnyes szemmel felnézett az apjára.
- Mit csinálunk most?
- Bemegyünk anyuhoz kórházba. - mondta és felállt. A kislány az autó felé nézett, ami nem messze áll nyitott első ajtóval. Elindultak felé, beültek, és a férfi indított...

- Jesszusom! - kiáltott fel egy doktornő, mikor meglátta a férfit, és a kislányt jönni a folyosón. Odarohant hozzájuk, majd átölelte mind a kettőt. A férfit bevezette egy kórterembe, és azonnal hívott egy nővért. A kislány leültette a székre, majd nekilátott a férfi sebeinek vizsgálatához. - Az égések nem súlyosak. Csak megperzselődött a legfelső elhalt hámréteg. Egy kenőcs pár nap alatt segíti a regenerációt, és a fájdalom elmúlását, de egy ideig, 1-2 hónapig nem lehetsz napon.
- Még jó, hogy tél lesz? Nem anyu? - kérdezte a szőke kislány a szüleire mosolyogva.
- De igen kincsem. - válaszolt a doktornő, majd bekente a férje égett bőrét egy kenőccsel. A kezeit be is kötözte, majd lefektették az egyik ágyra. A doktornő csak ekkor tért rá, hogy megtudja mi történt. A férfi mesélt a tűzről, az eltűnt dadáról pedig Eliza. Ezek után a doktornő elment elvégezni a papírmunkákat. Arcán látszott, hogy rosszul érzi magát, az életveszélyben volt családja és az elveszett ház miatt, de megpróbált mosolyogni, mikor Eliza a közelben volt. A férfi lefeküdt a párnára, és becsukta a szemét. Az álom azonnal magával ragadta. A kocsijában ült és a földúton hazafele hajtott, fütyörészve. A fák egymást követve tűntek el, majd elé tárult a ház látványa. Arcáról lefagyott a mosoly mikor észrevette. A kis faház lángokban állt. Azonnal rátaposott a gázra, majd mikor elég közel ért megállt, kiugrott a kocsiból, még az ajtót sem csukta be. A szárítóról, ami a ház, és egy fa között lógott, lekapott egy épp száradó plédet, és a ház előtt álló színültig teli levő kútba mártotta. Gyorsan kivette majd berontott a lángoló épületbe. Kezében a vizes pléddel a konyhába sietett. A futás közben elszakadt a farmerja, és érezte hogy pólóját cirógatják a lángok. A konyhában talált rá, az eszméletlen Elizára. Bebugyolálta a plédbe, arcát is letakarta, majd elindult kifele. Útközben a kezét, és arcát érte a tűz, de kijutott. Elindult a réten, gondolataiba befurakodta magát a gondolta, hogy vajon a kislánya él e még, de elsötétült előtte a világ...

Hirtelen ébredt fel. A kórteremben, ahol feküdt teljesen fehér volt minden. A felesége az ágy mellett állt és bíztató mosolyt küldött neki. Eliza mellette aludta csendes álmát... élt.
Hasonló történetek
10182
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
5547
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sztrájk ·
Hmm. A férfi miért pont a konyhába ment, mikor égett a ház? Honnan tudta, hogy ott a gyerek?

Nem tudom, valahogy... nem szépek a képek, és sok a szóismétlés is. Nem tetszik.

Luthine ·
Ízlések és pofonok, különben azért ment a konyhába mert így írtem meg:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: